Державна інвестиційна та інноваційна політика

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.02.E.068
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доцент Тревого О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Розкривати загальні основи (сутність, мету, принципи, функції, засоби, об’єкти і механізми) державної інвестиційної та інноваційної політики; 2. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач публічного управління та адміністрування у сфері державної інвестиційної та інноваційної політики; 3. Аналізувати світовий досвід здійснення державної інвестиційної та інноваційної політики; 4. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації та державної інвестиційної та інноваційної політики; 5. Знання сучасного стану справ в розвитку держави, регіонів, територіальних громад та навички щодо їх удосконалення, з врахуванням засад міжнародного співробітництва;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити : Макроекономіка, Державне регулювання. Кореквізити: Державне закупівлі, Митне регулювання.
Короткий зміст навчальної програми: - Сутність інноваційного розвитку та її державної складової, характеристика основних типів державної інноваційної та інвестиційної політики, характеристика і вивчення техноекономічних систем; - Фактори впливу формування державної інноваційної політики, формування макроінноваційних стратегій з урахуванням різних аспектів державного управління інноваціями, вивчення державних інноваційних стратегій
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100 %): усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Інновації в Україні: Європейській досвід та рекомендації для України. - Том 3.- Інновації в Україні: пропозиції до політичних заходів Остаточний варіант (проект від 19.10.2011) - К. : Фенікс, 2011, 76с. 2. Данилович-Кропивницька М.Л. Макроекономіка: навч. посібниу / М.Л. Данилович-Кропивницька, П.І.Стецюк, І.О. Тивончук – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 292с. 3. Ілляшенко С.М. Інноваційний менеджмент: підручник - Суми : ВТД «Університетська книга», 2010, - 334с. 4. Майкл Емерсон, Вероніка Мовчан. Поглиблення відносин між ЄС та Україною: Що, Чому і Як?/Центр європейських політичних досліджень та Інститут економічних досліджень та політичних консультацій, Київ, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).