Інструменти розширення та масштабування бізнесу

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.118
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н., доц.. Білик О.І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1. Вміти розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми; 2. Застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення управлінських та адміністративних задач спеціальності, використовуючи відомі методи; 3. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності; 4. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Основи адміністративного менеджменту - кореквізит: Теорія підприємництва
Короткий зміст навчальної програми: Управління конкурентоспроможністю: ефективні інструменти ведення бізнесу. Вплив культурних особливостей на ведення бізнесу. Онлайн-інструменти для розширення бізнесу. Аутсорсинг як інструмент масштабування бізнесу. Ескроу: новий інструмент розширення і масштабування бізнесу. Способи масштабування бізнесу. Масштабування бізнесу за допомогою системи франчайзингу.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1). Каюченко А.В. Информационные технологии управления предприятием как современный фактор конкурентоспособности предприятия. – [Электронный ресурс] – URL: http://www.creativeconomy.ru/articles 2). Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент / Н.Ю. Подольчак. ? Л.: Видавництво національно університету “Львівська політехніка”, 2006. ? 223 с. 3). Целосноя модель трансформами в цифровой экономике – как стать цифровими лидерами / В. П. Куприяновский, А. П. Добрынин, С. А. Синягов, Д. Е. Намиот // International Journal of Open Information Technologies. – 2017. – vol. 5, no. 1. – С. 26–33.