Адміністрування публічними проєктами

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.035
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Доктор економіки, доцент З.Сірик
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Оволодіння основними поняттями у сфері Адміністрування публічними проектами та навиками використання інформаційних технологій у професійній діяльності на державній службі.
Завдання: Вивчення начальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральні компетентності: • здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. загальні компетентності: • здатність бути критичним і самокритичним; фахові компетентності: • вивчення засад планування і виконання проектних дій, формування проектної команди, використання інформаційних систем і технологій в управлінні проектами, господарського права, фінансового менеджменту в управлінні проектами, управління проектами у сфері регіонального розвитку, захисту прав інтелектуальної власності в управлінні проектами, планування проектної діяльності, стратегічного управління проектно-орієнтованими організаціями, соціальної та екологічної безпеки діяльності, прийняття проектних рішень, а також поглибленого вивчення іноземної мови.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: • Оцінювати та аналізувати вплив управлінських рішень у публічній сфері на суспільні процеси: зайнятість, безробіття, темпи економічних змін, інфляцію, доходи тощо; • Визначати та розробляти прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку, показники економічного та соціального розвитку об’єктів публічного управління; • Організовувати діяльність служб органу публічного адміністрування, функціонування інформаційно-комунікаційної системи • Забезпечувати координацію роботи підрозділів органу публічного управління, а також взаємодію органів державної влади, місцевого самоврядування і громадських організацій; • Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 074 «Публічне управління та адміністрування»;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни - Публічні комунікації та взаємодія з громадськістю, Публічне адміністрування. Супутні і наступні навчальні дисципліни - Планування територіального розвитку, Стратегії розвитку держави і суспільства
Короткий зміст навчальної програми: В підготовленому курсі представлені основні цілі і завдання та основні принципи адміністрування публічними проектами. Студентам запропонований аналіз стану нормативно-правового забезпечення розвитку інформаційного суспільства та адміністрування публічними проектами. Також розглянуто основні моделі адміністрування публічними проектами його етапи, передумови та проблеми впровадження а також державні електронні інформаційні ресурси, тенденції їх розвитку. Окремо в курсі представлена інформаційна інфраструктура адміністрування публічними проектами і телекомунікаційні та інформаційно-аналітичні системи в державному управлінні, зокрема портал державних послуг. Курс „Адміністрування публічними проектами” вивчається в рамках одного курсу студентами бакалаврату, які навчаються за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» спеціалізації «Публічне управління та адміністрування». Вивчення курсу „ Адміністрування публічними проектами” дає знання та формує вміння, необхідні будь-якому керівнику, професіоналу та спеціалісту у сфері публічного управління та адміністрування, незалежно від місця його роботи та посади
Опис: Вступ до курсу. Загальні засади Адміністрування публічними проектами Правове підгрунтя реалізації публічних проектів Досвід впровадження адміністрування публічними проектами Інформаційне забезпечення адміністрування публічними проектами Менеджмент і маркетинг адміністрування публічними проектами Фази реалізації публічних проектів Завершення адміністративного циклу в процесі реалізації публічних проектів Роль адміністрування публічними проектами в стратегічному розвитку громад
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на практичних, семінарських заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять у таких формах: • вибіркове усне опитування перед початком занять; • фронтальне стандартизоване опитування за картками, тестами протягом 5-10 хв.; • фронтальна перевірка виконання домашніх завдань; • оцінка активності аспіранта у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін.; • письмова (до 45 хв.) контрольна робота. Контрольні запитання поділяються на: а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді; б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру; в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки; г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації; д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення(наприклад, вивчених хімічних явищ); е) інтерактивні завдання вікторинного та ігрового характеру. Під час контролю знань та умінь студентів дотримуюсь таких вимог: • індивідуальний характер контролю; • своєчасність та систематичність контролю; • об’єктивність та справедливість оцінювання; • врахування вікових особливостей студентів; • обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт та відповідей; • урізноманітнення форм та видів контролю. Підсумковий контроль являє собою екзамен у письмовій формі відповідно до затверджених на засіданні кафедри АФМ екзаменаційних завдань з метою оцінки знань і навиків студента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Адміністрування публічними проектами" проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді семестрового контролю (екзамену), який передбачає роботу студента протягом всього навчального семестру та виставляється за її результатами в кінці навчального семестру. Семестровий контроль включає в себе результати поточного контролю (ПК) знань студентів, 1 контрольного заходу (для студентів ЗФН) та екзамену. Поточний контроль знань студентів з дисципліни «Адміністрування публічними проектами» проводиться за такими формами: а) під час практичних занять (для студентів ДФН і ЗФН): - опитування студентів з теоретичного матеріалу; - тестування знань вивченого теоретичного матеріалу тем; - оцінка виконання завдань під час заняття; - оцінка активності студентів під час обговорення дискусійних питань. б) за результатами виконання завдань самостійного опрацювання (контрольної роботи для студентів ЗФН): - оцінка виконання контрольної роботи; - захист контрольної роботи під час практичних занять. Максимальна кількість балів (20 балів для студентів ДФН і 12 балів для студентів ЗФН) при оцінюванні знань студентів під час практичного заняття виставляється за такими критеріями: - під час опитувань – за повну і грунтовну відповідь на задане запитання за темами дисципліни, за активну участь в обговоренні дискусійних питань, за доповнення відповідей інших студентів - під час тестування у ВНС Львівської політехніки за правильні відповідями за темами дисципліни. Фактична кількість балів (ПК+ЕК), отримана студентом, переводиться в оцінку за національною інкалою за такими критеріями: • Атестований з оцінкою «відмінно» (88-100 балів) виставляється за міцні знання навчального матеріалу, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їх взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно і послідовно відповідати на поставлені питання, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язуванні практичних задач; • Атестований з оцінкою «добре» (71-87 балів) виставляється за посередні знання навчального матеріалу, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, містять певні (несуттєві) неточності, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач; • Атестований з оцінкою «задовільно» (50-70 балів) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності його викладання, слабке застосування теоретичних положень при розв’язанні практичних задач; • Не атестований (26-49 балів) - виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння застосувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач; • Не атестований - оцінка «незадовільно» (00-25 балів) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння орієнтуватися при розв’язанні практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Адміністрування публічними проектами. Опорний конспект лекцій/ С. В. Дзюба, І. Б. Жиляєв, С. К. Полумієнко, І. А. Рубан, А. І. Семенченко. За ред. А. І. Семенченка. Київ, 2012. 2. Довідник з публічного проектування для місцевих органів влади України. Практичні вказівки і кращі практики місцевого публічного проектування. Академія публічного управління, 2014. 3.Публічне урядування, підручник/авт. кол.за заг. ред. Ковбасюка Ю.В., - К., НАДУ, 2014, - 352с. 4.Ткачук А. Місцеве самоврядування та децентралізація. Практичний посібник/ А. Ткачук. - Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні DESPRO». - К. : ТОВ «Софія». - 2012. - 120 с. 5.Сендзюк М. А. Інформаційні системи в державному управлінні: навчальний посібник. / М. А. Сендзюк. К.: КІІЕУ, 2004. 339 с. 6.Участь громадськості у процесі прийняття рішень на місцевому рівні: навчально-методичний посібник / ДП «Укртехінформ» Київ, 2013, 250 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Адміністрування публічними проєктами (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.038
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Д.е.н., доцент Сірик Зиновій Орестович К.т.н., асистент Цигилик Наталя Валентинівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: РН 5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування. РН 11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції. РН 11. Здатність планувати і виконувати проектні дії, формувати проектну команду, використовувати інформаційні системи і технології в управлінні проектами, господарського права, фінансового менеджменту в управлінні проектами, управління проектами у сфері регіонального розвитку, захисту прав інтелектуальної власності в управлінні проектами, планування проектної діяльності, стратегічного управління проектно-орієнтованими організаціями, соціальної та екологічної безпеки діяльності, прийняття проектних рішень, а також поглибленого вивчення іноземної мови.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Публічні комунікації та взаємодія з громадськістю. Публічне адміністрування. Планування територіального розвитку. Стратегії розвитку держави і суспільства.
Короткий зміст навчальної програми: Написання студентом курсового проекту роботи є однією з форм вивчення дисципліни «Адміністрування публічними проєктами» мета якого - узагальнення, поглиблення та закріплення знань за допомогою самостійного опрацювання студентами навчальної та спеціальної наукової літератури. Курсовий проект призначений для закріплення теоретичних знань і набуття практичних навичок проведення заходів для можливості самостійно проводити адміністрування публічними проєктами. Викладач контролює індивідуальність виконання роботи за завданням в процесі консультації і захисту курсового проекту.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Адміністрування публічними проектами" (КП) проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді семестрового контролю (заліку) за результатами виконання курсового проєкту. Максимальна оцінка курсового проекту складає 100 балів для студентів всіх форм навчання. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в оцінку за національною інкалою за такими критеріями: • Атестований з оцінкою «відмінно» (88-100 балів) виставляється за міцні знання навчального матеріалу, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їх взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно і послідовно відповідати на поставлені питання, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язуванні практичних задач; • Атестований з оцінкою «добре» (71-87 балів) виставляється за посередні знання навчального матеріалу, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, містять певні (несуттєві) неточності, вміння застосовувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач; • Атестований з оцінкою «задовільно» (50-70 балів) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності його викладання, слабке застосування теоретичних положень при розв’язанні практичних задач; • Не атестований (26-49 балів) - виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння застосувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач; • Не атестований - оцінка «незадовільно» (00-25 балів) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу, суттєві помилки у відповідях на питання, невміння орієнтуватися при розв’язанні практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Адміністрування публічними проектами. Опорний конспект лекцій/ С. В. Дзюба, І. Б. Жиляєв, С. К. Полумієнко, І. А. Рубан, А. І. Семенченко. За ред. А. І. Семенченка. Київ, 2012. 2. Довідник з публічного проектування для місцевих органів влади України. Практичні вказівки і кращі практики місцевого публічного проектування. Академія публічного управління, 2014. 3.Публічне урядування, підручник/авт. кол.за заг. ред. Ковбасюка Ю.В., - К., НАДУ, 2014, - 352с. 4.Ткачук А. Місцеве самоврядування та децентралізація. Практичний посібник/ А. Ткачук. - Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні DESPRO». - К. : ТОВ «Софія». - 2012. - 120 с. 5.Сендзюк М. А. Інформаційні системи в державному управлінні: навчальний посібник. / М. А. Сендзюк. К.: КІІЕУ, 2004. 339 с. 6.Участь громадськості у процесі прийняття рішень на місцевому рівні: навчально-методичний посібник / ДП «Укртехінформ» Київ, 2013, 250 с. 7.Про інформацію: Закон України від 02.10.1992 p. № 2657-ХІІ ВВРУ.1992. № 48. - Ст. 650. - [Електронний ресурс] Режим доступу:http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2657-12. 8.Про доступ до публічної інформації: Закон України від 13 січня 2011 року № 2939-VI. 9.Про звернення громадян: Закон України від 02.10.1996 р. // ВВРУ. 1996. № 47. Ст. 256. 10.Про адміністративні послуги: Закон України// ВВРУ. - 2013,- №32,- Ст. 409.- [Електронний ресурс] Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5203-17 11.Про електронні документи та електронний документообіг: Закон України від 22.05.2003 p. № 851-IV // ВВРУ. 2003. № 36. - Ст. 275. 12.Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації: Закон України від 23 вересня 1997 р. №539/97-ВР, із змінами.// ВВРУ. 1997,- №49. Ст. 299,- [Електронний ресурс]Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/539/97-%D0%B2%D 1 %80 13. http://nc.gov.ua/communication/learning/coursc/index.php7print coursc=Y&COURSE ID" &TYPI7 Y - Організація роботи зі зверненнями громадян. 14. http://citv-adm.lviv.ua/reports - Звіти JIMP
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).