Адміністративний менеджмент в публічних та приватних фінансах
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.002
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Адміністративний менеджмент в публічних та приватних фінансах (курсовий проєкт)
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н., доц. Білик О. І.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1.Знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних прийомів у сфері публічного управління та адміністрування;
2. Знання щодо розроблення пропозиції з удосконалення організаційної структури і функціонування місцевих адміністрацій як частини системи демократичного урядування на основі аналізу інституційних структур публічного сектору європейських держав та України
3. Знання сучасних наукових досягнень і в галузі публічного управління та адміністрування;
4.Розраховувати, проектувати, досліджувати, ринкові тенденції, проводити політичний аналіз,
5. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач публічного управління та адміністрування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Загальна оцінка структури майна. Аналіз виробничого потенціалу - основних засобів. Аналіз складу і динаміки оборотних активів. Аналіз джерел майна і наявності власних оборотних коштів. Оцінювання ліквідності. Оцінювання фінансової стійкості. Оцінювання ділової активності. Оцінювання рентабельності.
Методи та критерії оцінювання:
Написання та захист курсового проектку - (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Хома І.Б., Турко В.В. Економіко-математичні методи аналізу діяльності підприємств: Навч.- метод. посібник. - Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2008.
2. Хома І.Б., Андрушко Н.І., Слюсарчик К.М. Фінансовий аналіз: Навч. пос. Львів: В-во НУ «ЛП», 2009.
3. Оробчук М.Г., Максимів Б.М., Марченко О.М. Організація і планування діяльності підприємства: Навч. пос. Львів: Вид. центр ЛНУ ім. І.Франка, 2006.
4. Партин Г.О. Управління витратами підприємства: концептуальні засади, методи та інструмен-тарій: Монографія. К.:УСБ НБУ, 2008.
5.Дєєва Н.М. Фінансовий аналіз. – К.: ЦУЛ, 2007. – 325 с.
6.Кіндрацька Г.І., Білик М.С., Загородній А.Г. Економічний аналіз: Навчальний посібник/ За ред. А.Г. Загороднього. – Київ: «Знання», 2008.