Стратегічний менеджмент в глобальній економіці
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.E.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: д.е.н., професор Подольчак Н.Ю., ст.викладач Дума О.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:?
• розкрити сутність оцінювання управлінської діяльності;
• вивчити організаційні засади оцінювання управлінської діяльності, її правове та інформаційне забезпечення;
• розкрити причини проведення оцінювання управлінської діяльності;
• набути методичних навичок аудиторської перевірки та оцінювання стану управлінської діяльності;
• розглянути різні типи та методології оцінювання;
• навчитися організовувати процес аудиту та оцінювання;
• сформувати навички підготовки та проведення аудиту управлінської діяльності;
• навчитися складати документи, які забезпечують звітність та використання результатів оцінювання для подальшого розвитку управлінської діяльності.
Результати навчання: • володіння достатніми знаннями в галузях пов’язаних публічним управлінням та адмініструванням, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в економіко-політичній сфері та визначати ключові тенденції її розвитку;
• ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в сфері публічного управління та адміністрування;
• поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Адміністративний менеджмент в публічних та приватних фінансах;
Менеджмент та маркетинг публічної організації.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність, особливості та етапи розвитку стратегічного менеджменту в глобальній економіці. Встановлення місії та цілей організації. Аналіз чинників зовнішнього середовища. Розроблення та вибір стратегічних альтернатив. Реалізація стратегії організації. Стратегічне контролювання та реалізація стратегії з врахуванням викликів глобальної економіки. Формування системи стратегічного контролю та моніторингу. Оцінка соціально-економічної ефективності стратегій.
Опис: Сутність, особливості та етапи розвитку стратегічного менеджменту в глобальній економіці. Встановлення місії та цілей організації. Аналіз чинників зовнішнього середовища. Розроблення та вибір стратегічних альтернатив. Реалізація стратегії організації. Стратегічне контролювання та реалізація стратегії з врахуванням викликів глобальної економіки. Формування системи стратегічного контролю та моніторингу. Оцінка соціально-економічної ефективності стратегій.
Методи та критерії оцінювання: Екзамен (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні роботи - 40%
Екзаменаційна робота - 60 %
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент. -Львів: Львівська політехніка, 2016. – 400 с.
2. Кузьмін О.Є. Менеджмент: теоретичні засади та прикладні аспекти [Текст] : консп. лекцій / О.Є.Кузьмін, Л.С.Ноджак, О.Г.Мельник. – Львів : Львівська політехніка, 2006. – 152 с. – Бібліогр. с.149-150
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).