Іміджелогія
Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.M.37
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Сватюк Оксана Робертівна, к.е.н., доцент
Винничук Роксолана Олександрівна, к.е.н., доцент
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
- теоретико-методологічну базу іміджелогії;
- історію та основні етапи розвитку іміджу;
- типологію іміджу;
- основні функції іміджу;
- особливості імідж-технологій в організації;
- принципи корпоративної культури в організації;
- методи формування, реалізації, корегування іміджу в організації;
- інструментарій іміджелогії;
- основи іміджмейкингу;
- особливості ділового іміджу.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- створювати особистий імідж;
- володіти механізмами впливу іміджу образу на масову свідомість;
- володіти навичками колористики та стилістики;
- володіти навичками сучасного іміджмейкера зі створення іміджу фірми, корпорації крізь призму людського фактора.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити: Менеджмент. Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Імідж як виклик сучасного світу. Особливості процесів іміджмейкерства. Технології управління особистісним іміджем. Формування ефективного іміджу. Створення ділового іміджу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (60%): індивідуальні письмові практичні завдання, усне опитування.
Підсумковий контроль (40%): тестування, усна компонента.
Рекомендована література: 1. Барна Н.В. Іміджелогія. / Н.В. Барна // К.: Університет "Україна", 2008. - 217 с.
2. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. – К., 2015.
3. Барна Н.В. Образне імідж-мислення в аспекті мистецької діяльності / К.: Міленіум, 2015. – № 15. – 276 с.
4. Барна Н.В. Іміджмейкерство як різновид митецької діяльності в аспекті масової культури // К.: Міленіум, 2016. – № 10. – 210 с.
5. Держава і громадянське суспільство: партнерські комунікації у глобальному світі: Навч.метод. посіб. / В. Бебик, В. Бортніков, Л. Дегтярьова, А. Кудряченко; За заг. ред. В. Бебика. – К.: ІКЦ «Леста», 2015. – 248 с.
6. Луньов О. Формування власного позитивного іміджу. – К.: Ін-т громад. суспільства, 2018. – 70 с.
7.Створення іміджу https://github.com/hkalant/awesome-edtech-tools#image-creation
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).