Будівельна техніка
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.017
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Маргаль Ігор Володимирович
ст. викладач Брайченко Сергій Петрович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії.
СК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.
Результати навчання:
РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН10. Приймати та реалізовувати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації.
РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).
УМ1. Поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем у сфері професійної діяльності або навчання.
АіВ2. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Фізика
• Теоретична механіка
• Транспорт і шляхи сполучення
Короткий зміст навчальної програми: Деталі машини: основні вимоги і характеристики, з’єднання, передачі, осі і вали, муфти. Категорії продуктивності та економічна ефективність використання будівельної техніки. Транспортуючі машини циклічної та безперервної дії. Вантажопіднімальні машини та їх спеціальні вузли і деталі. Машини для виконання земляних робіт.
Опис: Деталі машини: основні вимоги і характеристики, з’єднання, передачі, осі і вали, муфти. Категорії продуктивності та економічна ефективність використання будівельної техніки. Транспортуючі машини циклічної та безперервної дії. Вантажопіднімальні машини та їх спеціальні вузли і деталі. Машини для виконання земляних робіт.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (20%)
• підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (80%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (20%)
• підсумковий контроль (80 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (80%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Назаренко І.І., Німко Ф.О. Вантажопідйомна техніка (конструкції, ефективне використання, сервіс) – Київ 2010 -400 с.
2. Економічні нормативи. Норми продуктивності на загально будівельні роботи в агропромисловому будівництві. Київ - 2012.
3.Гурей К. М. Дорожньо-будівельні машини. Навчальний посібник – Львів: видавництво «Кальварія», 2007. – 444 с.
4. Баладінський В. Л. та інші. Будівельна техніка. Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2001. – 368 с.
5. Маргаль І. В., Брайченко С. П., Кіракевич І. І. Будівельна техніка: методичні вказівки до виконання лабораторно-розрахункових робіт. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 36 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).