Будівельно-конструктивні рішення будівель міського господарства
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.03.E.070
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н. доцент Пенцак Андрій Ярославович
к.т.н. доцент Іванейко Ігор Дмитрович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1
Результати навчання: ПР04. Оволодіння робочими навичками ефективно працювати самостійно (курсове та дипломне проектування) або в групі (лабораторні роботи, включаючи навички лідерства при їх виконанні), вміння отримати бажаний результат в умовах обмеженого часу з акцентом на професійну сумлінність і виключення можливості плагіату.
ПР08. Продемонструвати вміння ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.
ПР14. Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.
ПРС104. Забезпечувати організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних енергоефективних конструкційних матеріалів та технологій.
ПРС105. Застосовувати при проектуванні організаційно-технологічних рішень зведення будівель та споруд базу сучасних технологій будівельного виробництва і вміти впроваджувати їх у практичну діяльність.
ПРС309. Демонструвати вміння контролю за технологією реалізації ремонтно-будівельних робіт об’єктів міського господарства.
ПРС403. Оцінювати показники якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно з чинними стандартами та розуміти взаємозв’язок їх складу, структури і властивостей
ПРС407. Виконувати техніко-економічний аналіз технології виробництва і застосування різних видів будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Будівельна техніка;
• Охорона праці у будівництві;
• Економіка будівництва;
• Будівельні конструкції
• Технологія будівельних процесів
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект з дисципліни “Технологія і організація будівництва” передбачає розробку технологічної карти на влаштування одноповерхового або багатоповерхового каркасного промислового будинку.
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: Курсовий проект – оцінюється при захисті перед комісією в складі 2-х викладачів кафедри (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Черненко В.К., Осипов О.Ф., Тонкачаеєв Г.М. та інші. Технологія монтажу будівельних конструкцій. – Київ 2010 -372 с.
2.Лучко Й.Й., Парнета Б.З., Назаревич Б.Л. Методи захисту від корозії залізобетонних конструкцій і споруд. - Львів 2016 - 415 с.
3. Назаренко І.І., Німко Ф.О. Вантажопідйомна техніка (конструкції, ефективне використання, сервіс) – Київ 2010 -400 с.
4. . М. Штоль, В.И. Телисенко, В.И. Феклин: Технология возведення подземной части зданий и сооружений. / М. Строиздат -1990. – 284 с
5. В. П. Кизима, М. М. Ткачук, А. Г. Куковський, В. Ю. Громадченко. Технологія виконання та проектування земляних робіт у будівництві : Навч. посіб. / В. П. Кизима, М. М. Ткачук, А. Г. Куковський, В. Ю. Громадченко — Тернопіль : Підручники і посібники, 2011. — 448 с
6.. Економічні нормативи. Норми продуктивності на загально будівельні роботи в агропромисловому будівництві. Київ - 2012.
7. Технологія будівельного виробництва. Підручник / В.К.Черненко, М.Г.Ярмоленко, Г.М.Батура та інші. За ред. В.К.Черненко, М.Г.Ярмоленк. - К.: Вища шк., 2002.- 430 с.
8. Організація будівництва / С.А.Ушацький, Ю.П.Шейко, Г.М. Тригер та ін.; За редакцією С.А. Ушацького. Підручник.- К.: Кондор, 2007. – 521 с.
9. ДБН А.3.1 – 5-2016 Організація будівництва. Київ. 2016.
10. ДБН А.2.2 - 3-2014 Склад, порядок розроблення, погодження та застосування проектної документації для будівництва. Київ. 2014.
11. Посібник з розробки проектів організації будівництва і проектів виконання робіт.( до ДБН А.3.1-5-96). Частина перша. Технологічна та виконавча документація. Київ. 1997.
12. Технологія будівельного виробництва: навчальний посібник / В.М. Гуденко. – К.: Аграрна освіта, 2010. – 481 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).