Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Код дисципліни: 7.192.06.O.019
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: ст.викладач Балабух Ярослав Андрійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації.
Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Результати навчання: • практичні навики науково-дослідної роботи
• раціональне планування наукового експеременту
• застосування програмного забезпечення для обробки отриманих даних
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Проектування та дослідження металевих мостів та споруд
• Проектування та дослідження залізобетонних мостів і споруд
• Економіка і управління будівництвом
Короткий зміст навчальної програми: Огляд літератури із заданої тематики. Планування проведення досліджень. Підбір матеріалів для експериментальних досліджень. Проведення експерименту. Обробка експериментальних даних. Відвідування семінарів на базі практики. Екскурсії на базі практики та на інших підприємствах та установах суміжних галузей.
Опис: Теми визначаються керівниками магістерських кваліфікаційних робіт і затверджуються на засіданні кафедри
Методи та критерії оцінювання: письмовий звіт; усне опитування (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: оформлення згідно вимог стандарту; наявність наукових досліджень; правильні та глибокі відповіді на теоретичні та практичні запитання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування
2. ДБН В.1.2-15:2009. Навантаження і впливи
3. ДБН В.2.3-26-2010 МОСТИ ТА ТРУБИ. СТАЛЕВІ КОНСТРУКЦІЇ. ПРАВИЛА ПРОЕКТУВАННЯ
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).