Практичні питання оцінки майнових прав
Спеціальність: Оцінка землі та нерухомого майна
Код дисципліни: 7.193.04.O.005
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: д.т.н., проф. Юрій Губар
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання:
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності :
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері геодезії та землеустрою або у процесі навчання, що передбачає застосування теоретичних знань та методів для вивчення кадастру і оцінки землі та нерухомості;
Здатність здійснювати пошук та критично аналізувати інформацію з різних джерел.;
Мати навички розроблення та управління проектами.
фахові компетентності :
Знання сучасних технологічних процесів та систем технологічної підготовки виробництва.
Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування технічних рішень.
Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх виконання.
Уміння аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованих задач, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Збирання, зберігання, накопичення, опрацювання, моделювання та аналіз інформації;
Використання професійної термінології та форм вираження у сфері оцінка землі та нерухомого майна.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• здатність продемонструвати знання та розуміння наукових і математичних принципів, що лежать в основі геодезії та землеустрою (ЗН1);
• здатність продемонструвати знання та розуміння методологій проектування, відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов (ЗН3);
• здатність продемонструвати базові знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі геодезії та землеустрою (ЗН4);
• здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та аргументовано захищати прийняті рішення (ЗН9);
• здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики (УМ3);
• застосовувати знання і розуміння для розв’язування задач синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації (УМ5);
• поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів (УМ8);
• навички взаємодії з іншими людьми, уміння роботи в групах (КОМ1).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни -
Супутні і наступні навчальні дисципліни: Економіко-математичні методи і моделі в оцінці нерухомості.
Короткий зміст навчальної програми: Види прав у нерухомому майні. Оцінка права оренди. Оцінка права іпотеки. Оцінка права користування земельною ділянкою. Оцінка сервітуту.
Опис: Види прав у нерухомому майні. Оцінка права оренди. Оцінка права іпотеки. Оцінка права користування земельною ділянкою. Оцінка сервітуту.
Методи та критерії оцінювання: Для контролю результатів навчання студентів у процесі поточного та семестрового контролів передбачено наступні методи: поточний контроль за виконанням завдань на лабораторих заняттях (35%), виконання та захист контрольної роботи (5%), письмовий залік (50%), усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: 1. Виконання та захист лабораторних робіт відповідно до передбачених викладачем термінів для студентів ДФН (max 40):
Лабораторна робота №1 оцінюється максимально 6 балів; Лабораторні роботи №2, №3, №4 – 8 балів; Лабораторна робота №5 – 10 балів.
2. Виконання та захист контрольної роботи студентами ДФН – 10 балів.
3. Написання тестового тематичного контролю №1 – 20 балів.
4. Написання тестового тематичного контролю №2 – 20 балів.
5. Усне опитування – 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Драпіковський О. Оцінка нерухомості / О.І. Драпіковський, І. Б. Іванова, Ю. В. Крумеліс. – К.: ТОВ «СІК ГРУП Україна», 2015. – 424 с.
2. Перович Л. М. Оцінка нерухомості: навч. пос. / Л. М. Перович, Ю. П. Губар. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 296 с.
3. Драпіковський А. І. Витратний підхід: еволюція концепції / А. І. Драпіковський, І. Б. Іванова // Містобудування та територіальне планування: Наук.-техн. збірник / Відпов. ред. М.М. Осєтрін. – К., КНУБА, 2013. – Вип. 50. – С.188-207.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).