Інформаційні телекомунікаційні технології управління
Спеціальність: Комп'ютерні науки (Обчислювальний інтелект смарт-систем)
Код дисципліни: 6.122.11.E.063
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: Доктор технічних наук, доцент Лиса Н.К.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей::
1) уміння спілкуватися другою мовою;
2) здатність навчатися;
3) уміння спілкуватися усно та в письмовій формі українською мовою;
4) здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел;
5) уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях;
6) уміння приймати обґрунтовані рішення;
7) уміння проводити дослідження на відповідному рівні;
8) навички використання інформаційних та комунікативних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів
Теорія інформації
Управління ІТ - проектами
Основи цифрової обробки сигналів
Короткий зміст навчальної програми: Метою вивчення дисципліни «Інформаційні телекомунікаційні технології управління» є застосування інформаційних та телекомунікаційних систем обробки даних на об’єктах управління різного рівня, використання обчислювальної техніки, впровадження інформаційних систем нового покоління, які зорієнтовані на розподільну обробку даних на основі автоматизованих робочих місць, ознайомлення з сучасними технологіями передавання даних та мовних сигналів.
Методи та критерії оцінювання: Лабораторні роботи 40б
Письмова компонента 50б
Усна компонента 10б
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бройдо В.Л. Вычислительные системы, сети и телекоммуникации. – СПб.: питер, 2004.-703с.
2. Дансмор Б., Скандьер Т. Справочник по телекоммуникационным технологиям. М.: Из-ский «Вильямс», 2004.-640с.
3. Астраханцев А.А., Безрук В.М. Маршрутизація в мережах зв’язку. – Х. ТОВ «компанія СМІТ». 2011.- 368с.
4. Антонов В.М., Пермяков О.Ю. Комп’ютерні мережі військового призначення. – К. «МК - Прес», 2005.- 320с.
5. Бондарєв А.П., Мандзій Б.А., Давіденко С.В. Пристрої цифрових систем стільникового зв’язку. Львів:В-во «Львівська політехніка». 2011.- 222с.
6. Герасимчук О. І., Дудикевич В.Б., Ромака В.А. Комплексні системи санкціонованого доступу. Львів:В-во «Львівська політехніка». 2010.- 212с.
7. Мухин А.М., Чайников Л.С. Системы святи подвижной службы. – К.: Світ Знань, 2001.- 216с.
8. Спортак Марк, Паппас Френк. Компьютерные сети и сетевые технологии. Пер. с англ. К.: ООО «ТИД ДС», 2002.- 736с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).