Інструменти та технології продаж

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.O.016
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.е.н. Андрій ЧУХРАЙ
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни «Інструменти та технології продаж» є формування теоретичних знань та практичних навичок з основ створення та функціонування технологій, заснованих на сучасних програмно-технологічних засобах розв’язання завдань у сфері продажів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: фахові компетентності: К29. Здатність організовувати та вести ІТ-бізнес в ринкових умовах. К32. Здатність аналізувати ринкові тенденції, ефективно визначати продуктову та маркетингову стратегію ІТ продуктів.
Результати навчання: ПР19. Знати і вміти застосовувати методи проведення дослідження та аналізу маркетингової стратегії просування ІТ-продуктів. ПР21. Володіти та вміти застосовувати технології продаж (SPIN) і особливості B2B продажу. ПР22. Розуміти і вміти ефективно налагоджувати процеси взаємодії маркетингових та продажних активностей. ПР25. Здатність аналізувати ринок, залучати потенційних клієнтів, здійснювати сегментацію, розробляти унікальну торговельну пропозицію, портрет клієнта, конкурентний аналіз, SWOT. ПР26. Здатність ефективно впроваджувати процеси продажів та просування програмного продукту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка та фінанси Основи лідогенерації маркетингу
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Інструменти та технології продаж» дає змогу студентам оволодіти знаннями в галузі інформаційних систем та інформаційних технологій для обробки інформації продажу зі застосуванням комп’ютерних інструментальних засобів. Основне завдання: вивчення теорії та практичного досвіду застосування сучасних інструментальних засобів збору, передачі, оброблення та зберігання інформації, організації, проектування та використання інструментів і технологій продажу. У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час проведення аудиторних занять: лекційних та лабораторних. Також велике значення в процесі вивчення та закріплення знань має самостійна робота студентів.
Опис: 1. Концептуальні засади управління продажем 2. Побудова системи продажу на принципах гармонізації 3. Інформаційне та процедурне забезпечення управління продажем 4. Засоби прогнозування та планування продажу 5. Засоби управління продажем на промисловому ринку 6. Засоби управління продажем у сфері послуг 7. Інтенсифікація комерційних зусиль в процесі продажу 8. Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу
Методи та критерії оцінювання: Письмово-усний контроль знань, комп’ютерне тестування, захист контрольних робіт та науково-дослідних завдань. При дистанційній роботі передбачається співбесіда зі студентами під час проведення відеоконференцій на лекційних та практичних заняттях. Індивідуальні та контрольні роботи пересилаються до ВНС, або на електронну пошту лектора через канал зв’язку @lpnu.ua. Дистанційні заняття проводяться на платформах MS Teams та ZOOM.
Критерії оцінювання результатів навчання: - підсумковий контроль (100 %, диференційований залік): контрольна робота.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Banfield R. Product Leadership: How Top Product Managers Launch Awesome Products and Build Successful Teams / R. Banfield, M. Eriksson, N.Walkingshaw.. - O'Reilly Media; 1st edition (June 27, 2017), 246 p. 2. Croll A., Yoskovitz B. Lean Analytics: Use Data to Build a Better Startup Faster (Lean (O'Reilly)) / A. Croll, B. Yoskovitz. - O'Reilly Media; 1st edition (April 16,2013), 437 pages 3. Haines S. The Product Manager's Desk Reference / Steven Haines. Published by McGraw Hill, 2008, 600 p. 4. Knapp J. Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days / Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz, Dan Bittner. - Simon & Schuster Audio; Unabridged edition (March 8, 2016). 5. McDowell G. L. Cracking the PM Interview: How to Land a Product Manager Job in Technology (Cracking the Interview & Career) / Gayle Laakmann McDowell, Jackie Bavaro. - CareerCup; First Edition (December 2, 2013), 364 p. 6. Pichler R. How to Lead in Product Management: Practices to Align Stakeholders, Guide Development Teams, and Create Value Together. - 978-1-9163030-0-3 (March 6, 2020), 180 p. 7. Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний = Zarzadzanie marka: globalny wymiar, lokalny wybor : міжнар. колект. монографія / J. W. Wiktor та ін. ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф. Є. В. Ромата ; Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 256с. 8. Матвій І. Є. Проєктний менеджмент: прикладні аспекти : навч. посіб. / Матвій І. Є., Сорочак О. З. ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Растр-7, 2021. - 331 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).