Віртуалізація інформаційних систем

Спеціальність: Розподілені інформаційні системи та технології
Код дисципліни: 6.126.03.E.046
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.ф.-м.н. Лучкевич Михайло Михайлович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: вивчення методів і засобів віртуалізації інформаційних систем; поглиблення практичних навичок роботи із популярними інструментами та методологіями DevOps
Завдання: здатність застосовувати концепцію DevOps для побудови культури співробітництва у команді розробників інформаційно-технологічних проектів
Результати навчання: використовувати базові знання і навички для розроблення компонент візуалізації роботи інформаційних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Адміністрування інформаційних систем • Інтеграція інформаційних систем • Розгортання інформаційних систем
Короткий зміст навчальної програми: дисципліна призначена для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця в галузі інформаційних технологій. У дисципліні в логічній послідовності викладено основні поняття, методології та інструменти організації та автоматизації процесу віртуалізації інформаційних систем
Опис: віртуальні машини, хмарні середовища, контейнери, автоматизація та оркестрація
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компонент) у формі тестових запитань трьох рівнів складності
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; • Підсумковий контроль (55% екзамен): письмово, усно
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Gene Kim, Behr Kevin, Spafford George. The Phoenix Project: A Novel About IT, DevOps, and Helping Your Business Win. – Publisher : IT Revolution Press, 2018 – 432 p. 2. Denneman F., Epping D., Hagoort N. VMware vSphere 6.7 : Clustering Deep Dive – Independently published, 2018 – 565 p. 3. Brendan Burns, Joe Beda, Kelsey Hightower, Lachlan Evenson. Kubernetes: Up and Running, 3rd Edition – Publisher : O'Reilly Media, 2022 – 540 p. 4. Deepak Vohra. Pro Docker. – Publisher : Apress, 2015 – 271 p. 5. Golden Bernard. Virtualization For Dummies, 1st Edition – Publisher : For Dummies, 2007 – 384 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).