Об'єктно-орієнтоване програмування

Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.030
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.ф.-м.н., доцент, Кинаш Юрій Євстахович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є вивчення сучасних технологій створення прикладних програм, оволодіння навичками об’єктно-орієнтованого підходу до програмування з метою застосування набутих знань при створенні програмного забезпечення в інформаційно-видавничих системах.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: 1. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 2. Знання та розуміння предметної галузі та розуміння професійної діяльності. 3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 4. Здатність приймати обґрунтовані рішення. 5. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). 6. Здатність здійснення безпечної діяльності. 7. Здатність працювати автономно. 8. Здатність працювати в команді. 9. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні; 10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 11. Здатність до правильного планування та розподілу часу; 12. Здатність усного й письмового спілкування рідною мовою та знання другої мови; 13. Здатність роботи з інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел) 14. Здатність й уміння працювати в міжнародному контексті фахові компетентності: 1. Здатність приймати обґрунтовані рішення стосовно процесів, притаманних всім етапам виробництва друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії. 2. Здатність застосовувати відповідні математичні і технічні методи та комп’ютерне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань видавництва та поліграфії. 3. Здатність застосовувати принципи оброблення, реєстрації, формування, відтворення, зберігання текстової, графічної, звукової та відеоінформації та особливостей її використання для виготовлення друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії. 4. Здатність робити оптимальний вибір технологій, матеріалів, обладнання, апаратно-програмного забезпечення, методів і засобів контролю для проектування технологічного процесу виготовлення друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії. 5. Здатність проектувати структуру, конструкцію та дизайн друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії, використовуючи сучасне програмне та апаратне забезпечення, з урахуванням вимог до результату, наявних ресурсів та обмежень. 6. Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні, правові та комерційні чинники, що впливають на реалізацію технічних рішень у видавництві та поліграфії. 7. Здатність ухвалювати ефективні техніко-економічні рішення стосовно реалізації конкретного проекту видавничо-поліграфічної діяльності в рамках видавничих, виробничих планів підприємства; розроблення нормативної та технічної документації виробничого процесу виготовлення продукції. 8. Здатність організовувати колективну роботу з оформлення, перетворення та обробки мультимедійних даних за допомогою офісних додатків та сучасних хмарних сервісів.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1.Здатність розробляти засоби локалізації комп’ютерних програм з використанням принципів створення програмного забезпечення, яке легко локалізується. 2.Здатність проектувати та використовувати наявні засоби інтеграції даних, оп¬ра¬цьо¬вувати дані, що зберігаються у різних системах. 3. Здатність забезпечувати ефективну роботу комп’ютеризованих технологічних ліній поліграфічного виробництва; 4. Здатність здійснювати автоматизований моніторинг процесів прийому та ви¬ко¬нання поліграфічних замовлень різного ступеня складності за допомогою сучасного програмного забезпечення; 5. Здатність організовувати, конфігурувати та розробляти Web-системи, вико¬рис¬товуючи принципи розподілених систем, гіпертекстових систем, відповідні технічні та програмні засоби. 6. Здатність виділяти основні складові інформаційного навчального простору та пояснювати їх особливості, призначення та можливість застосування в практичній діяльності. 7. Здатність до використання програмних та інструментальних засобів для вирі¬шен¬ня практичних проблем в області комп’ютерного дизайну. 8. Здатність до креативного мислення при вирішенні проблемних ситуацій на шляху створення електронної продукції. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: 1. Застосовувати теорії та методи математики, фізики, інженерних наук, економіки для розв’язання складних задач і практичних проблем видавництва і поліграфії. 2. Знаходити, оцінювати й використовувати інформацію з різних джерел, необхідну для розв’язання теоретичних і практичних задач видавництва і поліграфії. 3. Раціонально використовувати сировинні, енергетичні та інші види ресурсів. 4. Організовувати свою діяльність для роботи автономно та в команді. 5. Застосовувати ефективні форми професійної та міжособистісної комунікації в колективі для виконання завдань у професійній діяльності. 6. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовою усно і письмово. 7. Розуміти принципи і мати навички використання технологій додрукарської підготовки, друкарських та післядрукарських процесів, теорії кольору, методів оброблення текстової та мультимедійної інформації; 8. Опрацьовувати текстову, графічну та мультимедійну інформацію з використанням сучасних інформаційних технологій та спеціалізованого програмного забезпечення. 9. Оцінювати виробничі і невиробничі витрати на забезпечення виробництва продукції видавництва і поліграфії
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Основи програмування; • Системне програмування та операційні системи • Алгоритми і структури даних.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Об’єктно-орієнтоване програмування» охоплює сучасні технології та програмні засоби для створення проектів з використанням парадигми об’єктно-орієнтованого програмування. Розглядаються основні принципи об’єктно-орієнтованого програмування, об’єктно-орієнтовані мови програмування, інкапсуляція і маскування інформації, поділ інтерфейсу і реалізації, класи та об’єкти, синтаксис опису класів, полів та методів, внутрішнє представлення об’єктів та методів, відношення між об’єктами, наслідування, ієрархії класів, перевизначення методів, віртуальні та абстрактні методи, поліморфізм, механізми абстракції, програмні модулі. Розглядається використання інтерфейсів прикладних програм (API): програмування за допомогою API, графічні API та створення графічного інтерфейсу користувача; вступ у програмування компонент; програмування систем, керованих подіями: засоби опрацювання подій, опрацювання виняткових ситуацій; об’єктно-орієнтований аналіз і проектування: основні поняття і принципи, шаблони проектування, проектування з метою повторного використання, діаграми класів; тестування і відлагодження об’єктно-орієнтованих програм; робота з базами даних.
Опис: Тема 1. Історія виникнення та розвитку об’єктно-орієнтованого програмування. Тема 2. Ключові поняття ООП. Тема 3. Середовище програмування. Елементи програми. Структура програми. Тема 4. Типи даних, змінні. Операції. Пріоритет операцій. Тема 5. Оператори. Масиви. Тема 6. Опис класів. Конструктори. Тема 7. Оголошення об’єктів. Ініціалізація об’єктів, звертання до полів та методів. Операції над об’єктами. Керування пам’яттю. Тема 8. Наслідування. Перевизначення методів. Абстрактні методи та класи. Способи перевизначення. Тема 9. Композиція та наслідування. Тема 10. Поліморфізм. Перевантаження конструкторів і методів. Тема 11. Методи сортування. Колекції Java. Тема 12. Поняття баз даних. Реляційні бази даних. Таблиці баз даних. Первинні ключі та індекси. Реляційні відношення між таблицями. Цілісність посилань, її забезпечення цілісності. Транзакції. Змістовна цілісність. Тема 13. Локальні та файл-серверні бази даних. Клієнт-серверні бази даних. Тема 14. Програмні інструменти для роботи з базами даних. Компоненти для роботи з базами даних. Тема 15. Сервер баз даних MySQL, його можливості та технічні характеристики. Типи даних MySQL. Тема 16. Історія мови SQL.Основні характеристики. Створення баз даних та таблиць. Домени, їх створення. Використання генераторів та збережених процедур. Зміни та знищення таблиць. Тема 17. Вибірка даних з таблиць. Оператор SELECT. Тема 18. Функції та логічні вирази у мові SQL, їх використання. Тема 19. Додавання, зміна та вилучення записів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахунково-графічна робота, усне опитування Підсумковий контроль (60 %, екзаменаційний контроль): тестування, усне опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна кількість балів – 100 Поточний контроль (лабораторні заняття) – 30 Поточний контроль (розрахунково-графічна робота) – 10 Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 50 Екзаменаційний контроль (усна компонента) – 10
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. О.Васильєв. Програмування мовою Java. К.; Навчальна книга Богдан, 2019.-696 с. 2. Берт Бейтс, Кеті Сьєрра. Java. Легкий для сприйняття довідник. К.; Фабула, 2022.-720 с. 3. Kathy Sierra, Trisha Gee, Bert Bates. Head First Java: A Brain-Friendly Guide. O'Reilly Media, 3rd edition, 2022.-752 p. 4. Herbert Schildt. Java: The Complete Reference. McGraw Hill, 12th edition, 2021.-1280 p. 5. Cay Horstmann. Core Java: Fundamentals, Volume 1. Oracle Press, 12th edition, 2021.- 944 p. 6. Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck. Learning Java: An Introduction to Real-World Programming with Java. O'Reilly Media, 5th edition, 2020.-518 p. 7. Herbert Schildt. Java: A Beginner's Guide. McGraw Hill, 9th edition, 2022.-752 p. 8. Joel Murach. Murach's Java Programming. Mike Murach & Associates, 6th edition, 2022.-704 p. 9. Christian Ullenboom. Java: The Comprehensive Guide to Java Programming for Professionals. Rheinwerk Computing, First edition, 2022.-1258 p. 10. Nick Samoylov. Learn Java 17 Programming: Learn the fundamentals of Java Programming with this updated guide with the latest features. Packt Publishing, 2nd edition, 2022.-748 p. 11. https://www.mysql.com 12. https://www.wampserver.com
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Об'єктно-орієнтоване програмування (курсова робота)

Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.035
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.ф.-м.н., доцент, Кинаш Юрій Євстахович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є вивчення сучасних технологій створення прикладних програм, оволодіння навичками об’єктно-орієнтованого підходу до програмування з метою застосування набутих знань при створенні програмного забезпечення в інформаційно-видавничих системах.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: 1. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 2. Знання та розуміння предметної галузі та розуміння професійної діяльності. 3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 4. Здатність приймати обґрунтовані рішення. 5. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). 6. Здатність здійснення безпечної діяльності. 7. Здатність працювати автономно. 8. Здатність працювати в команді. 9. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні; 10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 11. Здатність до правильного планування та розподілу часу; 12. Здатність усного й письмового спілкування рідною мовою та знання другої мови; 13. Здатність роботи з інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел) 14. Здатність й уміння працювати в міжнародному контексті фахові компетентності: 1. Здатність приймати обґрунтовані рішення стосовно процесів, притаманних всім етапам виробництва друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії. 2. Здатність застосовувати відповідні математичні і технічні методи та комп’ютерне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань видавництва та поліграфії. 3. Здатність застосовувати принципи оброблення, реєстрації, формування, відтворення, зберігання текстової, графічної, звукової та відеоінформації та особливостей її використання для виготовлення друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії. 4. Здатність робити оптимальний вибір технологій, матеріалів, обладнання, апаратно-програмного забезпечення, методів і засобів контролю для проектування технологічного процесу виготовлення друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії. 5. Здатність проектувати структуру, конструкцію та дизайн друкованих і електронних видань, паковань, мультимедійних інформаційних продуктів та інших видів виробів видавництва та поліграфії, використовуючи сучасне програмне та апаратне забезпечення, з урахуванням вимог до результату, наявних ресурсів та обмежень. 6. Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні, правові та комерційні чинники, що впливають на реалізацію технічних рішень у видавництві та поліграфії. 7. Здатність ухвалювати ефективні техніко-економічні рішення стосовно реалізації конкретного проекту видавничо-поліграфічної діяльності в рамках видавничих, виробничих планів підприємства; розроблення нормативної та технічної документації виробничого процесу виготовлення продукції. 8. Здатність організовувати колективну роботу з оформлення, перетворення та обробки мультимедійних даних за допомогою офісних додатків та сучасних хмарних сервісів.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1.Здатність розробляти засоби локалізації комп’ютерних програм з використанням принципів створення програмного забезпечення, яке легко локалізується. 2.Здатність проектувати та використовувати наявні засоби інтеграції даних, опрацьовувати дані, що зберігаються у різних системах. 3. Здатність забезпечувати ефективну роботу комп’ютеризованих технологічних ліній поліграфічного виробництва; 4. Здатність здійснювати автоматизований моніторинг процесів прийому та виконання поліграфічних замовлень різного ступеня складності за допомогою сучасного програмного забезпечення; 5. Здатність організовувати, конфігурувати та розробляти Web-системи, використовуючи принципи розподілених систем, гіпертекстових систем, відповідні технічні та програмні засоби. 6. Здатність виділяти основні складові інформаційного навчального простору та пояснювати їх особливості, призначення та можливість застосування в практичній діяльності. 7. Здатність до використання програмних та інструментальних засобів для вирішення практичних проблем в області комп’ютерного дизайну. 8. Здатність до креативного мислення при вирішенні проблемних ситуацій на шляху створення електронної продукції. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: 1. Застосовувати теорії та методи математики, фізики, інженерних наук, економіки для розв’язання складних задач і практичних проблем видавництва і поліграфії. 2. Знаходити, оцінювати й використовувати інформацію з різних джерел, необхідну для розв’язання теоретичних і практичних задач видавництва і поліграфії. 3. Раціонально використовувати сировинні, енергетичні та інші види ресурсів. 4. Організовувати свою діяльність для роботи автономно та в команді. 5. Застосовувати ефективні форми професійної та міжособистісної комунікації в колективі для виконання завдань у професійній діяльності. 6. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовою усно і письмово. 7. Розуміти принципи і мати навички використання технологій додрукарської підготовки, друкарських та післядрукарських процесів, теорії кольору, методів оброблення текстової та мультимедійної інформації; 8. Опрацьовувати текстову, графічну та мультимедійну інформацію з використанням сучасних інформаційних технологій та спеціалізованого програмного забезпечення. 9. Оцінювати виробничі і невиробничі витрати на забезпечення виробництва продукції видавництва і поліграфії
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Основи програмування; • Системне програмування та операційні системи • Алгоритми і структури даних.
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота – це самостійна, творча робота, під час якої студенту необхідно показати вміння користуватися науково-технічною літературою, володіти програмним забезпеченням для реалізації завдання, використовувати інтерфейси прикладних програм, застосовувати засоби опрацювання подій та виняткових ситуацій. Студенти повинні використовувати засоби тестування і відлагодження об’єктно-орієнтованих програм для перевірки коректної роботи програмної реалізації проектного рішення. Курсова робота є проектною розробкою, в якій розв’язується актуальна задача для напряму «Видавничо-поліграфічна справа». Тематика курсових робіт має відповідати сучасному стану і перспективам розвитку комп’ютерних засобів поліграфічного виробництва.
Опис: Курсова робота – це самостійна, творча робота, під час якої студенту необхідно показати вміння користуватися науково-технічною літературою, володіти програмним забезпеченням для реалізації завдання, використовувати інтерфейси прикладних програм, застосовувати засоби опрацювання подій та виняткових ситуацій. Студенти повинні використовувати засоби тестування і відлагодження об’єктно-орієнтованих програм для перевірки коректної роботи програмної реалізації проектного рішення. Курсова робота є проектною розробкою, в якій розв’язується актуальна задача для напряму «Видавничо-поліграфічна справа». Тематика курсових робіт має відповідати сучасному стану і перспективам розвитку комп’ютерних засобів поліграфічного виробництва.
Методи та критерії оцінювання: • відповідність змісту курсового проекту (роботи) завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; • самостійність розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, креслень, графіків та таблиць; • наявність елементів науково-дослідного характеру; • використання комп’ютерних технологій; • оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами конструкторської та технологічної документації, ДСТУ 3008-95.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна кількість балів – 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. О.Васильєв. Програмування мовою Java. К.; Навчальна книга Богдан, 2019.-696 с. 2. Берт Бейтс, Кеті Сьєрра. Java. Легкий для сприйняття довідник. К.; Фабула, 2022.-720 с. 3. Kathy Sierra, Trisha Gee, Bert Bates. Head First Java: A Brain-Friendly Guide. O'Reilly Media, 3rd edition, 2022.-752 p. 4. Herbert Schildt. Java: The Complete Reference. McGraw Hill, 12th edition, 2021.-1280 p. 5. Cay Horstmann. Core Java: Fundamentals, Volume 1. Oracle Press, 12th edition, 2021.- 944 p. 6. Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck. Learning Java: An Introduction to Real-World Programming with Java. O'Reilly Media, 5th edition, 2020.-518 p. 7. Herbert Schildt. Java: A Beginner's Guide. McGraw Hill, 9th edition, 2022.-752 p. 8. Joel Murach. Murach's Java Programming. Mike Murach & Associates, 6th edition, 2022.-704 p. 9. Christian Ullenboom. Java: The Comprehensive Guide to Java Programming for Professionals. Rheinwerk Computing, First edition, 2022.-1258 p. 10. Nick Samoylov. Learn Java 17 Programming: Learn the fundamentals of Java Programming with this updated guide with the latest features. Packt Publishing, 2nd edition, 2022.-748 p. 11. https://www.mysql.com 12. https://www.wampserver.com
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).