Вебтехнології та вебдизайн
Спеціальність: Системна інженерія (Інтернет речей)
Код дисципліни: 6.122.09.O.015
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Іванюк Олег Олексійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:
інтегральна компетентність (ІНТ):
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі комп’ютерних наук або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів інформаційних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
загальні компетентності:
ЗК1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загальнопрофесійних дисциплін;
ЗК5. Здатність до застосування знань на практиці;
ЗК12. Уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення;
фахові компетентності:
ФК1. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності
ФК3. Здатність розробляти програмне забезпечення використовуючи методи та технології об’єктно-орієнтованого програмування
ФКС2. Здатність розробляти веб та мобільні додатки з подальшим їх розгортанням на основі хмарних технологій.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати: знати елементи гіпертекстової розмітки у Web та каскадні таблиці стилів CSS; підходи та методики реалізації адаптивного Web-дизайну; знати об’єктну модель документа DOM; знати основи роботи з протоколом HTTP; мову програмування JavaScript.
вміти: уміти застосувати знання про графічні, анімаційні та інші елементи у Web проектах; ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди, представляти результати роботи; вміти створювати ресурси для мережі Internet та реалізувати дизайнерський задум засобами мов розмітки, CSS і клієнтських скриптів для розміщення в мережі; уміти системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей; реалізовувати зв'язок «клієнт-сервер» з сторони клієнтської частини; застосовувати знання JavaScript на практиці; реалізовувати принципи ООП в мові JavaScript.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисціпліни: Алгоритмізація та програмування ч.2
Супутні і наступні навчальні дисціпліни: Комп’ютерні мережі, Документування програмного забезпечення і шаблони проектування
Короткий зміст навчальної програми: Особливого значення в наш час набувають Веб-технології, які попри те, що надають у вільному доступі велику кількість різних програмних засобів для професійної діяльності, стимулюють покращення процесу навчання та саморозвитку.
Навчальна дисципліна є інструментальною основою для виконання аналітичної частини подальших дисциплін, а також курсових робіт.
Навчальна дисципліна СК19 Веб-технології та веб-дизайн відноситься до циклу професійної підготовки навчальної програми бакалавра за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології (спеціалізація Системна інженерія (інтернет речей)).
Опис: 1. МОВА РОЗМІТКИ HTML Базова структура HTML документу: синтаксис, блоки. Валідація HTML сторінки. Коментарі і семантичні елементи. Процес рендерингу і відображення HTML сторінки
2. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ КАСКАДНИХ ТАБЛИЦЬ СТИЛІВ (CSS). Що таке CSS? Базові типи селекторів. Групування. Стилізація тексту, модель коробки, позиціонування.
3. ЗАСТОСУВАННЯ КАСКАДНИХ ТАБЛИЦЬ СТИЛІВ (CSS). Анімація, паралакс, застосування GSP
4. CSS - ADVANCED.Використання media queries, bootstrap і Flex box
5. ЗАСТОСУВАННЯ HTML API Робота з геолокацією і сховищами даних.
6. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МОВИ JAVASCRIPT. Змінні, типиданих, умовні конструкції, цикли, масиви.
7. РЕАЛІЗАЦІЯ ЛОГІКИ МОВОЮ JAVASCRIPTю Функції. Створення обєктів.
8. РОБОТА З DOM МОДЕЛЮ ТА ПОДІЯМИ
9. Асинхронний JAVASCRIPT. Колбеки, проміси, Async/await
10. ООП В JAVASCRIPT
11. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗВЯЗКУ З СЕРВЕРНОЮ ЧАСТИНОЮ. Fetch API
12. Сервена частина. NodeJS
13. ОСНОВНІ РОБОТИ з БІЛІОТЕКОЮ REACT
14. ПАТЕРНИ REACT. CONTEXT. ПІДХОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТИЛІЗАЦІЇ.
Методи та критерії оцінювання: 1. Виконання лабораторних робіт та їх захист.
2. Написання контрольних робіт.
3. Написання додатку
4. Залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль + Заліковий контроль
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Стивен Хольцнер HTML5 за 10 минут [5-е издание] [Пер. с англ.] / М.: Издательский дом «Вильямс», 2011. – 240 с.
2. Дэвид Флэнаган JavaScript: карманный справочник [3-е издание] [Пер. с англ.] / М.: Издательский дом «Вильямс», 2014. – 320 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).