Моделювання гетерогенних комп'ютерних систем
Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: Бойко Т.Г
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
• знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК01);
• навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК03);
• здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК06).
фахові компетентності:
• знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів експериментальної інформатики (ФК03);
• здатність застосовувати комплексний підхід до вирішення експериментальних завдань із застосуванням засобів інформаційно-вимірювальної техніки та прикладного програмного забезпечення (ФК07);
• здатність демонструвати знання і розуміння математичних принципів і методів, необхідних для створення віртуальних засобів вимірювання та інформаційно-вимірювальної техніки (ФК08);
• здатність розробляти програмне, апаратне та метрологічне забезпечення ком’ютеризованих інформаційно-вимірювальних систем (ФК09).
фахові компетентності професійного спрямування:
• базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння функціонального призначення, принципів побудови та роботи засобів інформаційного забезпечення мехатронних та робототехнічних систем (ФКС1.1.);
• здатність застосовувати сучасне програмне забезпечення для створення, опрацювання і аналізу математичних моделей засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та роботиці, використовувати сучасні інженерні та математичні пакети для створення віртуальних мехатронних приладів і систем та аналізу фізичних величин, що застосовуються в наукових експериментах, реальних лабораторних і промислових установках (ФКС1.4);
• Здатність проводити експериментальне дослідження засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та робототиці, документувати результати експерименту та робити висновки на основі їх аналізу (ФКС1.6).
Результати навчання: знати:
концепції технології інтернету речей;
правила побудови документів HTML;
основні властивості каскадних таблиць стилів;
основні елементи об’єктної моделі браузера;
правила побудови і основні елементи сценаріїв мовою JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP;
правила взаємодії серверних сценаріїв мовою PHP з сервером БД MySQL;
вміти:
створювати пристрої, здатні обмінюватись даними в мережі інтернету речей; створювати і керувати базами даних; реалізовувати веб-інтерфейс з використанням засобів каскадних таблиць стилів CSS; створити серверний сценарій мовою PHP та забезпечити його взаємодію з базою даних на сервері MySQL.
бути здатним:
алгоритмізувати та програмувати окремі підсистеми
на сучасних платформах розроблення програмних
продуктів, орієнтованих на Internet технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Інформатика; Програмне забезпечення мехатронних засобів; Мікрокомп'ютерні вузли мехатронних засобів.
Кореквізити: Моделювання електронних вузлів у приладобудуванні;
Інформаційне забезпечення проектування, виготовлення і тестування виробів.
Короткий зміст навчальної програми: поняття про розподілені системи; концепція інтернету речей (IoT) і даних; віддалене та розподілене опрацювання інформації; апаратне забезпечення для IoT; основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS - засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки; основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP; основи MySQL
Опис: 1. Поняття про розподілені системи
2. Концепція інтернету речей (IoT) і даних
3. Віддалене та розподілене опрацювання інформації
4. Апаратне забезпечення для IoT
5. Основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS
6. Засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки
7. Основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript
8. PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок
9. Правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP
10. Основи MySQL
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік): 100%
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль:
1. Захист курсової роботи – 50 балів
2. Підсумковий тестовий контроль – 10 балів
Заліковий контроль:
1. Письмова компонента - 30 балів
2. Усна компонента - 10 балів
Разом за дисципліну - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Bell C. MySQL for the Internet of Things / Charles Bell. - Berkely, CA, USA : Apress, 2016, 335 p.
McPeak J. Beginning JavaScript, 5th Edition / Jeremy McPeak. - Birmingham, UK : Wrox Press Ltd., 2015, 768 p.
W3Schools Online Web Tutorials / Refsnes Data
URL: http://www.w3schools.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Моделювання гетерогенних комп'ютерних систем (курсова робота)
Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.E.019
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: доц. Вельган Р. Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
• знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК01);
• навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК03);
• здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК06).
фахові компетентності:
• знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів експериментальної інформатики (ФК03);
• здатність застосовувати комплексний підхід до вирішення експериментальних завдань із застосуванням засобів інформаційно-вимірювальної техніки та прикладного програмного забезпечення (ФК07);
• здатність демонструвати знання і розуміння математичних принципів і методів, необхідних для створення віртуальних засобів вимірювання та інформаційно-вимірювальної техніки (ФК08);
• здатність розробляти програмне, апаратне та метрологічне забезпечення ком’ютеризованих інформаційно-вимірювальних систем (ФК09).
фахові компетентності професійного спрямування:
• базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння функціонального призначення, принципів побудови та роботи засобів інформаційного забезпечення мехатронних та робототехнічних систем (ФКС1.1.);
• здатність застосовувати сучасне програмне забезпечення для створення, опрацювання і аналізу математичних моделей засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та роботиці, використовувати сучасні інженерні та математичні пакети для створення віртуальних мехатронних приладів і систем та аналізу фізичних величин, що застосовуються в наукових експериментах, реальних лабораторних і промислових установках (ФКС1.4);
• Здатність проводити експериментальне дослідження засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та робототиці, документувати результати експерименту та робити висновки на основі їх аналізу (ФКС1.6).
Результати навчання: знати:
концепції технології інтернету речей;
правила побудови документів HTML;
основні властивості каскадних таблиць стилів;
основні елементи об’єктної моделі браузера;
правила побудови і основні елементи сценаріїв мовою JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP;
правила взаємодії серверних сценаріїв мовою PHP з сервером БД MySQL;
вміти:
створювати пристрої, здатні обмінюватись даними в мережі інтернету речей; створювати і керувати базами даних; реалізовувати веб-інтерфейс з використанням засобів каскадних таблиць стилів CSS; створити серверний сценарій мовою PHP та забезпечити його взаємодію з базою даних на сервері MySQL.
бути здатним:
алгоритмізувати та програмувати окремі підсистеми
на сучасних платформах розроблення програмних
продуктів, орієнтованих на Internet технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Інформатика; Програмне забезпечення мехатронних засобів; Мікрокомп'ютерні вузли мехатронних засобів.
Кореквізити: Моделювання електронних вузлів у приладобудуванні;
Інформаційне забезпечення проектування, виготовлення і тестування виробів.
Короткий зміст навчальної програми: поняття про розподілені системи; концепція інтернету речей (IoT) і даних; віддалене та розподілене опрацювання інформації; апаратне забезпечення для IoT; основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS - засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки; основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP; основи MySQL
Опис: 1. Поняття про розподілені системи
2. Концепція інтернету речей (IoT) і даних
3. Віддалене та розподілене опрацювання інформації
4. Апаратне забезпечення для IoT
5. Основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS
6. Засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки
7. Основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript
8. PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок
9. Правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP
10. Основи MySQL
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік): 100%
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання проводиться відповідно до якості і повноти виконання завдань поточного контролю, розрахунково-графічних, курсових, залікових контрольних, кваліфікаційних робіт, а також захисту курсових і кваліфікаційних робіт.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Bell C. MySQL for the Internet of Things / Charles Bell. - Berkely, CA, USA : Apress, 2016, 335 p.
McPeak J. Beginning JavaScript, 5th Edition / Jeremy McPeak. - Birmingham, UK : Wrox Press Ltd., 2015, 768 p.
W3Schools Online Web Tutorials / Refsnes Data
URL: http://www.w3schools.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).