Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми і проєкти підприємств

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.02.E.020
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н. проф. Шпак Н.О. к.е.н. доц. Найчук-Хрущ М.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни “Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств” є оволодіння студентами знаннями та практичними навичками в сфері аналізування, вибору чи формування, оцінювання ефективності інвестиційно-інноваційних проектів підприємств на міжнародному рівні.
Завдання: формування у здобувачів освіти здатності виявляти та розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, генерувати нові ідеї у сфері міжнародних економічних відносин та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог..
Результати навчання: РН 4 Приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог. РН 6. Аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали. РН 9 Здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їхніх конкурентних позицій та переваг на світових ринках. РН11 Розуміти сутність соціального виміру глобального економічного розвитку та імплементувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин. РН 13. Ідентифікувати зміни кон’юнктури ринків під дією невизначених факторів, здійснювати їх компаративний аналіз, критично оцінювати наслідки продукованих ідей та прийнятих рішень з метою прогнозування тенденції розвитку глобальних ринків. ЗН 1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи. АіВ 2 Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит:міжнародний стратегічний менеджмент; міжнародний фінансовий менеджмент - кореквізит: управління міжнародними інноваційними системами, управління міжнародною конкурентоспроможністю.
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах.
Опис: Тема. 1. Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Поняття та класифікація міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів, сутність управління міжнародними програмами та проектами. Тема 2. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Фази та життєвий цикл міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Зацікавлені сторони інноваційно-інвестиційного проекту Тема 3. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Обґрунтування доцільності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм та проектів. Оцінювання ефективності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 4. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Організаційні системи, організаційні структури управління міжнародними програмами та проектами. Побудова організаційних структур управління інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 5. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Процеси у міжнародних проектах. Групи процесів у міжнародних проектах. Узгодження взаємодій між процесами у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Тема 6. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інтеграцією в інноваційно-інвестиційному проекті. Розробка плану міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Виконання плану проекту. Загальний контроль за змінами Тема 7. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна характеристика управління змістом проекту. Ініціалізація, планування, визначення та перевірка змісту проекту. Контроль за змінами змісту міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту Тема 8. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Визначення діяльності, задання послідовності та оцінювання тривалості робіт. Розроблення та контроль за дотриманням календарного плану Тема 9. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна оцінка управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Планування ресурсів, оцінювання та контролювання вартості. Визначення бюджету Тема. 10. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Загальна характеристика управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування, контролювання та забезпечення якості міжнародних інноваційно-інвестиційних проектів Тема 11. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління трудовими ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Комплектування штату. Організаційне планування. Робота з командою Тема 12. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інформаційним зв’язком міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування інформаційного зв’язку. Поширення інформації. Звітування про виконання проекту. Адміністративне закриття проекту Тема 13. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Ідентифікація ризику. Розвинення реакції на ризик, її контролювання Тема 14. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Загальна характеристика управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування закупівель і клопотань. Вибір джерела поставок. Адміністрування та закриття контракту
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота у ВНС, виконання лабораторних робіт, усне опитування; виконання контрольних робіт (для ЗФН); - підсумковий контроль (70%): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • за виконання і захист лабораторних робіт (3 роботи) – 20 балів; • виконання та захист контрольної роботи (1 робота) – 10 балів; • письмовий іспит – 50 балів • усне опитування – 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. 1. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 30 с. 2. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до виконання індивідуальної та самостійної роботи для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 15 с. 3. Короткий конспект лекцій з курсу «Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств» для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 50 с. 8. Рекомендована література Базова 1. Шпак Н.О, Найчук-Хрущ М.Б., Кулик О.І. (2020) Аналіз та тенденції розвитку технологічних інновацій в енергетичній галузі України. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), 4,2020 –С. 125–132. 2. Shpak, N., Naychuk-Khrushch M., Kohut M., Honchar M., Sroka W. (2020). Innovative tools for business planning administration of small enterprises: a case study analysis / Central European Business Review 2020, 9(1) | DOI: 10.18267/j.cebr.227 (SCOPUS). 3. Шпак Н. О., Найчук-хрущ М. Б., Гавецька В. М. (2021) Проблематика дотримання прав інтелектуальної власності у медіа-просторі // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Вип. 3, № 2. – С. 256–271 4. Shpak N., Doroshkevych K., Shpak Y., Salata*** I., Sharko M.(2021) Strategy and tactics of international digitalization and intellectualization of economic relations // CEUR Workshop Proceedings. – 2021. – Vol. 2870 : Proceedings of the 5th International conference on Сomputational linguistics and intelligent systems (COLINS 2021), Lviv, Ukraine, April 22–23, 2021. – Р. 1477–1487. 5. Naychuk-Khrushch M. (scientific tutor), Domashchuk Ya. (2019). Artificial intellect: past, present, future. Problems and achievements of modern science : coll. of scientific papers «??ГO?» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork : NGO «European Scientific Platform», 2019. V.8. p. 60. 6. Horbal N., Naychuk-Khrushch M., Orlykova B. (2017). Internet advertising: the specifics, tendencies of development and impact on sales // ECONTECHMOD. An international quarterly journal – 2017, Vol. 06, No. 1, 37–46 (COPERNICUS) 7. Найчук-Хрущ М. Б., Волошина А.Ю. (2020). Дослідження практики зниження ризиків міжнародного трансферу технологій в умовах загострення конкурентної боротьби // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, Випуск 2, №. – 2020. – С.189-203. 8. Doroshkevych K., Maslak O., Motorniuk U., Zhezhuha V., Terebuh M., Malinovska O. The choice of tactical approaches to the implementation of enterprise strategy in terms of innovative development [Електронний ресурс] // Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – Vol. 39, No.7 9. Doroshkevych K., Maslak O., Voronovska M., Salata I. Use of Markov chains for modeling processes of strategic planning of innovative activity of the enterprise // WSEAS Transactions on Environment and Development. – 2020. – Vol. 16. – P. 440–447.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми і проєкти підприємств (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.02.E.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н. проф. Шпак Н.О. к.е.н. доц. Найчук-Хрущ М.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни “Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств” є оволодіння студентами знаннями та практичними навичками в сфері аналізування, вибору чи формування, оцінювання ефективності інвестиційно-інноваційних проектів підприємств на міжнародному рівні.
Завдання: формування у здобувачів освіти здатності виявляти та розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, генерувати нові ідеї у сфері міжнародних економічних відносин та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог..
Результати навчання: РН 4 Приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог. РН 6. Аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали. РН 9 Здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їхніх конкурентних позицій та переваг на світових ринках. РН11 Розуміти сутність соціального виміру глобального економічного розвитку та імплементувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин. РН 13. Ідентифікувати зміни кон’юнктури ринків під дією невизначених факторів, здійснювати їх компаративний аналіз, критично оцінювати наслідки продукованих ідей та прийнятих рішень з метою прогнозування тенденції розвитку глобальних ринків. ЗН 1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи. АіВ 2 Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит:міжнародний стратегічний менеджмент; міжнародний фінансовий менеджмент - кореквізит: управління міжнародними інноваційними системами, управління міжнародною конкурентоспроможністю.
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах.
Опис: Тема. 1. Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Поняття та класифікація міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів, сутність управління міжнародними програмами та проектами. Тема 2. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Фази та життєвий цикл міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Зацікавлені сторони інноваційно-інвестиційного проекту Тема 3. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Обґрунтування доцільності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм та проектів. Оцінювання ефективності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 4. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Організаційні системи, організаційні структури управління міжнародними програмами та проектами. Побудова організаційних структур управління інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 5. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Процеси у міжнародних проектах. Групи процесів у міжнародних проектах. Узгодження взаємодій між процесами у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Тема 6. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інтеграцією в інноваційно-інвестиційному проекті. Розробка плану міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Виконання плану проекту. Загальний контроль за змінами Тема 7. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна характеристика управління змістом проекту. Ініціалізація, планування, визначення та перевірка змісту проекту. Контроль за змінами змісту міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту Тема 8. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Визначення діяльності, задання послідовності та оцінювання тривалості робіт. Розроблення та контроль за дотриманням календарного плану Тема 9. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна оцінка управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Планування ресурсів, оцінювання та контролювання вартості. Визначення бюджету Тема. 10. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Загальна характеристика управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування, контролювання та забезпечення якості міжнародних інноваційно-інвестиційних проектів Тема 11. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління трудовими ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Комплектування штату. Організаційне планування. Робота з командою Тема 12. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інформаційним зв’язком міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування інформаційного зв’язку. Поширення інформації. Звітування про виконання проекту. Адміністративне закриття проекту Тема 13. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Ідентифікація ризику. Розвинення реакції на ризик, її контролювання Тема 14. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Загальна характеристика управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування закупівель і клопотань. Вибір джерела поставок. Адміністрування та закриття контракту
Методи та критерії оцінювання: - оцінювання відповідності методичним рекомендаціям письмової частини проекту щодо змісту, оформлення, відповідності структурі та наповненню - оцінювання усних навичок презентування та захисту проекту - оцінювання обсягу та якостей відповідей на запитання слухачів щодо проекту
Критерії оцінювання результатів навчання: - успішне виконання та оформлення проекту - 50 б - усний захист та презентування проекту - 50б
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. 1. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 30 с. 2. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до виконання індивідуальної та самостійної роботи для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 15 с. 3. Короткий конспект лекцій з курсу «Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств» для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 50 с. 8. Рекомендована література Базова 1. Шпак Н.О, Найчук-Хрущ М.Б., Кулик О.І. (2020) Аналіз та тенденції розвитку технологічних інновацій в енергетичній галузі України. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), 4,2020 –С. 125–132. 2. Shpak, N., Naychuk-Khrushch M., Kohut M., Honchar M., Sroka W. (2020). Innovative tools for business planning administration of small enterprises: a case study analysis / Central European Business Review 2020, 9(1) | DOI: 10.18267/j.cebr.227 (SCOPUS). 3. Шпак Н. О., Найчук-хрущ М. Б., Гавецька В. М. (2021) Проблематика дотримання прав інтелектуальної власності у медіа-просторі // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Вип. 3, № 2. – С. 256–271 4. Shpak N., Doroshkevych K., Shpak Y., Salata*** I., Sharko M.(2021) Strategy and tactics of international digitalization and intellectualization of economic relations // CEUR Workshop Proceedings. – 2021. – Vol. 2870 : Proceedings of the 5th International conference on Сomputational linguistics and intelligent systems (COLINS 2021), Lviv, Ukraine, April 22–23, 2021. – Р. 1477–1487. 5. Naychuk-Khrushch M. (scientific tutor), Domashchuk Ya. (2019). Artificial intellect: past, present, future. Problems and achievements of modern science : coll. of scientific papers «??ГO?» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork : NGO «European Scientific Platform», 2019. V.8. p. 60. 6. Horbal N., Naychuk-Khrushch M., Orlykova B. (2017). Internet advertising: the specifics, tendencies of development and impact on sales // ECONTECHMOD. An international quarterly journal – 2017, Vol. 06, No. 1, 37–46 (COPERNICUS) 7. Найчук-Хрущ М. Б., Волошина А.Ю. (2020). Дослідження практики зниження ризиків міжнародного трансферу технологій в умовах загострення конкурентної боротьби // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, Випуск 2, №. – 2020. – С.189-203. 8. Doroshkevych K., Maslak O., Motorniuk U., Zhezhuha V., Terebuh M., Malinovska O. The choice of tactical approaches to the implementation of enterprise strategy in terms of innovative development [Електронний ресурс] // Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – Vol. 39, No.7 9. Doroshkevych K., Maslak O., Voronovska M., Salata I. Use of Markov chains for modeling processes of strategic planning of innovative activity of the enterprise // WSEAS Transactions on Environment and Development. – 2020. – Vol. 16. – P. 440–447.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).