Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми і проєкти підприємств

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.02.E.018
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н. проф. Шпак Н.О. к.е.н. доц. Найчук-Хрущ М.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни “Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств” є оволодіння студентами знаннями та практичними навичками в сфері аналізування, вибору чи формування, оцінювання ефективності інвестиційно-інноваційних проектів підприємств на міжнародному рівні.
Завдання: формування у здобувачів освіти здатності виявляти та розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, генерувати нові ідеї у сфері міжнародних економічних відносин та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог..
Результати навчання: РН 4 Приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог. РН 6. Аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали. РН 9 Здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їхніх конкурентних позицій та переваг на світових ринках. РН11 Розуміти сутність соціального виміру глобального економічного розвитку та імплементувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин. РН 13. Ідентифікувати зміни кон’юнктури ринків під дією невизначених факторів, здійснювати їх компаративний аналіз, критично оцінювати наслідки продукованих ідей та прийнятих рішень з метою прогнозування тенденції розвитку глобальних ринків. ЗН 1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи. АіВ 2 Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит:міжнародний стратегічний менеджмент; міжнародний фінансовий менеджмент - кореквізит: управління міжнародними інноваційними системами, управління міжнародною конкурентоспроможністю.
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах.
Опис: Тема. 1. Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Поняття та класифікація міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів, сутність управління міжнародними програмами та проектами. Тема 2. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Фази та життєвий цикл міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Зацікавлені сторони інноваційно-інвестиційного проекту Тема 3. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Обґрунтування доцільності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм та проектів. Оцінювання ефективності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 4. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Організаційні системи, організаційні структури управління міжнародними програмами та проектами. Побудова організаційних структур управління інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 5. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Процеси у міжнародних проектах. Групи процесів у міжнародних проектах. Узгодження взаємодій між процесами у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Тема 6. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інтеграцією в інноваційно-інвестиційному проекті. Розробка плану міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Виконання плану проекту. Загальний контроль за змінами Тема 7. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна характеристика управління змістом проекту. Ініціалізація, планування, визначення та перевірка змісту проекту. Контроль за змінами змісту міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту Тема 8. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Визначення діяльності, задання послідовності та оцінювання тривалості робіт. Розроблення та контроль за дотриманням календарного плану Тема 9. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна оцінка управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Планування ресурсів, оцінювання та контролювання вартості. Визначення бюджету Тема. 10. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Загальна характеристика управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування, контролювання та забезпечення якості міжнародних інноваційно-інвестиційних проектів Тема 11. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління трудовими ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Комплектування штату. Організаційне планування. Робота з командою Тема 12. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інформаційним зв’язком міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування інформаційного зв’язку. Поширення інформації. Звітування про виконання проекту. Адміністративне закриття проекту Тема 13. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Ідентифікація ризику. Розвинення реакції на ризик, її контролювання Тема 14. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Загальна характеристика управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування закупівель і клопотань. Вибір джерела поставок. Адміністрування та закриття контракту
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота у ВНС, виконання лабораторних робіт, усне опитування; виконання контрольних робіт (для ЗФН); - підсумковий контроль (70%): тестування (50%), усна відповідь (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • за виконання і захист лабораторних робіт (3 роботи) – 20 балів; • виконання та захист контрольної роботи (1 робота) – 10 балів; • письмовий іспит – 50 балів • усне опитування – 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. 1. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 30 с. 2. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до виконання індивідуальної та самостійної роботи для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 15 с. 3. Короткий конспект лекцій з курсу «Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств» для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 50 с. 8. Рекомендована література Базова 1. Найчук-Хрущ, М., Конахович, В. (2024). Інноваційні підходи до формування бізнес-процесів як структурного елементу інтелектуального капіталу підприємства . Економіка та суспільство, (59). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-16 2. Халіна , О., & Шмагало, В. (2024). Вплив застосування технологій штучного інтелекту на діяльність суб’єктів економічної безпеки підприємств машинобудування. Економіка та суспільство, (62). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-86 3. Бернецьк Т.Ю. 2024. Залучення інвестицій на засадах державно-приватного партнерства в умовах повоєнної розбудови національного господарства: передумови та інструментарій. Економічний простір. № 190. - С. 294-299 4. Найчук-Хрущ, М., & Романюк, В. (2023). Активізація інноваційної діяльності підприємств на засадах інструменту лізингу об’єктів інтелектуальної власності в умовах виходу на зовнішні ринки . Економіка та суспільство, [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-87 5. Шпак Н.О, Найчук-Хрущ М.Б., Кулик О.І. (2020) Аналіз та тенденції розвитку технологічних інновацій в енергетичній галузі України. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), 4,2020 –С. 125–132. 6. Shpak, N., Naychuk-Khrushch M., Kohut M., Honchar M., Sroka W. (2020). Innovative tools for business planning administration of small enterprises: a case study analysis / Central European Business Review 2020, 9(1) | DOI: 10.18267/j.cebr.227 (SCOPUS). 3. Шпак Н. О., Найчук-хрущ М. Б., Гавецька В. М. (2021) Проблематика дотримання прав інтелектуальної власності у медіа-просторі // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Вип. 3, № 2. – С. 256–271 7. Shpak N., Doroshkevych K., Shpak Y., Salata*** I., Sharko M.(2021) Strategy and tactics of international digitalization and intellectualization of economic relations // CEUR Workshop Proceedings. – 2021. – Vol. 2870 : Proceedings of the 5th International conference on Сomputational linguistics and intelligent systems (COLINS 2021), Lviv, Ukraine, April 22–23, 2021. – Р. 1477–1487. 8. Naychuk-Khrushch M. (scientific tutor), Domashchuk Ya. (2019). Artificial intellect: past, present, future. Problems and achievements of modern science : coll. of scientific papers «??ГO?» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork : NGO «European Scientific Platform», 2019. V.8. p. 60. 8. Horbal N., Naychuk-Khrushch M., Orlykova B. (2017). Internet advertising: the specifics, tendencies of development and impact on sales // ECONTECHMOD. An international quarterly journal – 2017, Vol. 06, No. 1, 37–46 (COPERNICUS) 9. Найчук-Хрущ М. Б., Волошина А.Ю. (2020). Дослідження практики зниження ризиків міжнародного трансферу технологій в умовах загострення конкурентної боротьби // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, Випуск 2, №. – 2020. – С.189-203. 10. Doroshkevych K., Maslak O., Motorniuk U., Zhezhuha V., Terebuh M., Malinovska O. The choice of tactical approaches to the implementation of enterprise strategy in terms of innovative development [Електронний ресурс] // Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – Vol. 39, No.7 11. Doroshkevych K., Maslak O., Voronovska M., Salata I. Use of Markov chains for modeling processes of strategic planning of innovative activity of the enterprise // WSEAS Transactions on Environment and Development. – 2020. – Vol. 16. – P. 440–447.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми і проєкти підприємств (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.02.E.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н. проф. Шпак Н.О. к.е.н. доц. Найчук-Хрущ М.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни “Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств” є оволодіння студентами знаннями та практичними навичками в сфері аналізування, вибору чи формування, оцінювання ефективності інвестиційно-інноваційних проектів підприємств на міжнародному рівні.
Завдання: формування у здобувачів освіти здатності виявляти та розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, генерувати нові ідеї у сфері міжнародних економічних відносин та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог..
Результати навчання: РН 4 Приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог. РН 6. Аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали. РН 9 Здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їхніх конкурентних позицій та переваг на світових ринках. РН11 Розуміти сутність соціального виміру глобального економічного розвитку та імплементувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів міжнародних економічних відносин. РН 13. Ідентифікувати зміни кон’юнктури ринків під дією невизначених факторів, здійснювати їх компаративний аналіз, критично оцінювати наслідки продукованих ідей та прийнятих рішень з метою прогнозування тенденції розвитку глобальних ринків. ЗН 1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи. АіВ 2 Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит:міжнародний стратегічний менеджмент; міжнародний фінансовий менеджмент - кореквізит: управління міжнародними інноваційними системами, управління міжнародною конкурентоспроможністю.
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах.
Опис: Тема. 1. Загальна характеристика управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Поняття та класифікація міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів, сутність управління міжнародними програмами та проектами. Тема 2. Середовище міжнародного проектного менеджменту. Фази та життєвий цикл міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Зацікавлені сторони інноваційно-інвестиційного проекту Тема 3. Обґрунтування доцільності реалізації міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів та оцінювання економічної ефективності. Обґрунтування доцільності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм та проектів. Оцінювання ефективності міжнародних інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 4. Організаційні системи та організаційні структури управління міжнародними інноваційно-інвестиційними проектами. Організаційні системи, організаційні структури управління міжнародними програмами та проектами. Побудова організаційних структур управління інноваційно-інвестиційних програм і проектів. Тема 5. Процеси управління міжнародними інноваційно-інвестиційними програмами і проектами. Процеси у міжнародних проектах. Групи процесів у міжнародних проектах. Узгодження взаємодій між процесами у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Тема 6. Управління інтеграцією в міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інтеграцією в інноваційно-інвестиційному проекті. Розробка плану міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Виконання плану проекту. Загальний контроль за змінами Тема 7. Управління змістом міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна характеристика управління змістом проекту. Ініціалізація, планування, визначення та перевірка змісту проекту. Контроль за змінами змісту міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту Тема 8. Управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління часом у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Визначення діяльності, задання послідовності та оцінювання тривалості робіт. Розроблення та контроль за дотриманням календарного плану Тема 9. Управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Загальна оцінка управління вартістю міжнародного інноваційно-інвестиційного проекту. Планування ресурсів, оцінювання та контролювання вартості. Визначення бюджету Тема. 10. Управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Загальна характеристика управління якістю у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування, контролювання та забезпечення якості міжнародних інноваційно-інвестиційних проектів Тема 11. Управління ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління трудовими ресурсами у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах проектах. Комплектування штату. Організаційне планування. Робота з командою Тема 12. Управління інформаційним зв’язком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління інформаційним зв’язком міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування інформаційного зв’язку. Поширення інформації. Звітування про виконання проекту. Адміністративне закриття проекту Тема 13. Управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Загальна характеристика управління ризиком у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Ідентифікація ризику. Розвинення реакції на ризик, її контролювання Тема 14. Управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних проектах. Загальна характеристика управління закупівлями у міжнародних інноваційно-інвестиційних програмах і проектах. Планування закупівель і клопотань. Вибір джерела поставок. Адміністрування та закриття контракту
Методи та критерії оцінювання: - оцінювання відповідності методичним рекомендаціям письмової частини проекту щодо змісту, оформлення, відповідності структурі та наповненню - оцінювання усних навичок презентування та захисту проекту - оцінювання обсягу та якостей відповідей на запитання слухачів щодо проекту
Критерії оцінювання результатів навчання: - успішне виконання та оформлення проекту - 50 б - усний захист та презентування проекту - 50б
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. 1. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 30 с. 2. Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств: метод. Вказівки до виконання індивідуальної та самостійної роботи для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 15 с. 3. Короткий конспект лекцій з курсу «Міжнародні інвестиційно-інноваційні програми та проєкти підприємств» для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” усіх форм навчання / уклад.: Н. О. Шпак, М. Б. Найчук–Хрущ– Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 50 с. 8. Рекомендована література Базова 9.Найчук-Хрущ, М., Конахович, В. (2024). Інноваційні підходи до формування бізнес-процесів як структурного елементу інтелектуального капіталу підприємства . Економіка та суспільство, (59). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-16 10. Халіна , О., & Шмагало, В. (2024). Вплив застосування технологій штучного інтелекту на діяльність суб’єктів економічної безпеки підприємств машинобудування. Економіка та суспільство, (62). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-86 11. Бернецьк Т.Ю. 2024. Залучення інвестицій на засадах державно-приватного партнерства в умовах повоєнної розбудови національного господарства: передумови та інструментарій. Економічний простір. № 190. - С. 294-299 12. Найчук-Хрущ, М., & Романюк, В. (2023). Активізація інноваційної діяльності підприємств на засадах інструменту лізингу об’єктів інтелектуальної власності в умовах виходу на зовнішні ринки . Економіка та суспільство, [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-87 2. Халіна , О., & Шмагало, В. (2024). Вплив застосування технологій штучного інтелекту на діяльність суб’єктів економічної безпеки підприємств машинобудування. Економіка та суспільство, (62). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-86 1. Шпак Н.О, Найчук-Хрущ М.Б., Кулик О.І. (2020) Аналіз та тенденції розвитку технологічних інновацій в енергетичній галузі України. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), 4,2020 –С. 125–132. 2. Shpak, N., Naychuk-Khrushch M., Kohut M., Honchar M., Sroka W. (2020). Innovative tools for business planning administration of small enterprises: a case study analysis / Central European Business Review 2020, 9(1) | DOI: 10.18267/j.cebr.227 (SCOPUS). 3. Шпак Н. О., Найчук-хрущ М. Б., Гавецька В. М. (2021) Проблематика дотримання прав інтелектуальної власності у медіа-просторі // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Вип. 3, № 2. – С. 256–271 4. Shpak N., Doroshkevych K., Shpak Y., Salata*** I., Sharko M.(2021) Strategy and tactics of international digitalization and intellectualization of economic relations // CEUR Workshop Proceedings. – 2021. – Vol. 2870 : Proceedings of the 5th International conference on Сomputational linguistics and intelligent systems (COLINS 2021), Lviv, Ukraine, April 22–23, 2021. – Р. 1477–1487. 5. Naychuk-Khrushch M. (scientific tutor), Domashchuk Ya. (2019). Artificial intellect: past, present, future. Problems and achievements of modern science : coll. of scientific papers «??ГO?» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork : NGO «European Scientific Platform», 2019. V.8. p. 60. 6. Horbal N., Naychuk-Khrushch M., Orlykova B. (2017). Internet advertising: the specifics, tendencies of development and impact on sales // ECONTECHMOD. An international quarterly journal – 2017, Vol. 06, No. 1, 37–46 (COPERNICUS) 7. Найчук-Хрущ М. Б., Волошина А.Ю. (2020). Дослідження практики зниження ризиків міжнародного трансферу технологій в умовах загострення конкурентної боротьби // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, Випуск 2, №. – 2020. – С.189-203. 8. Doroshkevych K., Maslak O., Motorniuk U., Zhezhuha V., Terebuh M., Malinovska O. The choice of tactical approaches to the implementation of enterprise strategy in terms of innovative development [Електронний ресурс] // Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – Vol. 39, No.7 9. Doroshkevych K., Maslak O., Voronovska M., Salata I. Use of Markov chains for modeling processes of strategic planning of innovative activity of the enterprise // WSEAS Transactions on Environment and Development. – 2020. – Vol. 16. – P. 440–447.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).