Розробка системи менеджменту (курсовий проєкт)
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Когут У.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ): здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
загальні компетентності:
ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
фахові компетентності:
ФК 1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
ФК 8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
ФКПС 5.3. Уміння управляти якістю товарів із врахування актуальних екологічних тенденцій в сфері логістики.
Результати навчання: • знати і розуміти: сутність таких понять як «управління», «менеджмент», «організація», «процес менеджменту» «функції менеджменту», «методи менеджменту», «управлінське рішення», «керівництво» тощо, особливості управлінських процесів в організації, їх взаємодію у середині організації та взаємозв’язок зі змінним зовнішнім середовищем, етапи процесу менеджменту, основні етапи процесу вироблення раціонального управлінського рішення, форми влади та стилі керівництва;
• вміти: визначати необхідні управлінські дії для виконання поставлених цілей, планувати управлінські процеси. Будувати організаційну структуру управління або ж аналізувати її відповідність дійсній ситуації. Вибирати форми і системи оплати праці з метою якнайкращого мотиваційного впливу для різних посадових осіб та категорій працівників, створювати належну систему контролю і самоконтролю, використовувати загальні методи для оптимізації управлінських рішень. Вибирати і оцінювати ефективність стилю керівництва в організації, робити правильні висновки, обґрунтовувати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Інформатика, Макроекономіка
- кореквізит: Менеджмент, Мікроекономіка
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Опис: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: • Виконання курсової роботи (80%);
• Захист курсової роботи у вигляді усного опитування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання курсового проекту та його захисту у вигляді усного опитування.
Інституційна шкала оцінювання досягнень студентів Університету
За 100-бальною шкалою Університету За національною шкалою
88-100 балів “Відмінно”
71-87 балів “Добре”
50-70 балів “Задовільно”
00-49 балів “Незадовільно”
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібник / О.Є.Кузьмін, О.Г.Мельник, І.С.Процик, С.Б.Романишин, Р.З. Дарміць. – 2-ге вид., випр. та доп. – Львів: видавництво Львівської політехніки, 2015. – 208с.
2. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2003. – 352с.
3. Менеджмент: практичні і лабораторні заняття. Навчальний посібник. Для студентів всіх форм навчання галузей знань „Менеджмент і адміністрування” (дисципліна „Основи менеджменту”) та „Економіка і підприємництво” (дисципліна „Менеджмент”) / Укл.: О.Є. Кузьмін, І.С. Процик, Х.С. Передало, Р.З. Дарміць. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2008. – 100 с.
4. Лункіна І. Ю. Теоретичні аспекти антикризового управління підприємством в умовах турбулентності зовнішнього середовища. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 22–28. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-22-28.
5. Школьний О. О., Новак І. М., Вернюк Н. О. Упровадження принципів розвитку регенеративного підприємництва в процес підготовки фахівців з менеджменту. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 154–160. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-154-160.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).