Розробка системи менеджменту (курсовий проєкт)
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Когут У.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ): здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
загальні компетентності:
ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
фахові компетентності:
ФК 1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
ФК 8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
ФКПС 5.3. Уміння управляти якістю товарів із врахування актуальних екологічних тенденцій в сфері логістики.
Результати навчання: • знати і розуміти: сутність таких понять як «управління», «менеджмент», «організація», «процес менеджменту» «функції менеджменту», «методи менеджменту», «управлінське рішення», «керівництво» тощо, особливості управлінських процесів в організації, їх взаємодію у середині організації та взаємозв’язок зі змінним зовнішнім середовищем, етапи процесу менеджменту, основні етапи процесу вироблення раціонального управлінського рішення, форми влади та стилі керівництва;
• вміти: визначати необхідні управлінські дії для виконання поставлених цілей, планувати управлінські процеси. Будувати організаційну структуру управління або ж аналізувати її відповідність дійсній ситуації. Вибирати форми і системи оплати праці з метою якнайкращого мотиваційного впливу для різних посадових осіб та категорій працівників, створювати належну систему контролю і самоконтролю, використовувати загальні методи для оптимізації управлінських рішень. Вибирати і оцінювати ефективність стилю керівництва в організації, робити правильні висновки, обґрунтовувати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Інформатика, Макроекономіка
- кореквізит: Менеджмент, Мікроекономіка
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Опис: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: • Виконання курсової роботи (80%);
• Захист курсової роботи у вигляді усного опитування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання курсового проекту та його захисту у вигляді усного опитування.
Інституційна шкала оцінювання досягнень студентів Університету
За 100-бальною шкалою Університету За національною шкалою
88-100 балів “Відмінно”
71-87 балів “Добре”
50-70 балів “Задовільно”
00-49 балів “Незадовільно”
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібник / О.Є.Кузьмін, О.Г.Мельник, І.С.Процик, С.Б.Романишин, Р.З. Дарміць. – 2-ге вид., випр. та доп. – Львів: видавництво Львівської політехніки, 2015. – 208с.
2. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2003. – 352с.
3. Менеджмент: практичні і лабораторні заняття. Навчальний посібник. Для студентів всіх форм навчання галузей знань „Менеджмент і адміністрування” (дисципліна „Основи менеджменту”) та „Економіка і підприємництво” (дисципліна „Менеджмент”) / Укл.: О.Є. Кузьмін, І.С. Процик, Х.С. Передало, Р.З. Дарміць. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2008. – 100 с.
4. Лункіна І. Ю. Теоретичні аспекти антикризового управління підприємством в умовах турбулентності зовнішнього середовища. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 22–28. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-22-28.
5. Школьний О. О., Новак І. М., Вернюк Н. О. Упровадження принципів розвитку регенеративного підприємництва в процес підготовки фахівців з менеджменту. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 154–160. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-154-160.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).