Проєктне фінансування

Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 7.051.05.E.017
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Кривцун Ірина Мирославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування в здобувача освіти системи знань та практичних навиків, необхідних для прийняття рішень при обгрунтуванні варіанту фінансувння інвестиційного проекту
Завдання: інтегральна компетентність: здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог. загальні компетентності: ЗК4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). фахові компетентності: ФК11. Здатність планувати і розробляти проєкти у сфері економіки, здійснювати її інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення. ФКС1.3. Здатність розробляти пропозиції та обгрунтовувати рішення щодо проектного фінансування.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемострувати такі програмні результати навчання: ПРН4. Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень. ПРН15. Організовувати розробку та реалізацію соціально-економічних проєктів із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення. ПРНС1.3. Розробляти сценарії розвитку та моделі фінансування проектів, обгрунтовувати варіанти проектного фінансування, формувати фінансові бюджети проектів. КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: «Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку соціально-економічних систем», «Фінансовий менеджмент у бізнесі» кореквізит: «Інноваційний розвиток бізнесу»
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни спрямоване на формування у здобувачів освіти системи знань у сфері фінансування проектів; набуття навиків, необхідних для аналізу послуг фінансових установ, що використовуються в проектному фінансуванні, та для прийняття рішень щодо обгрунтування і вибору варіанту фінансування інвестиційного проекту
Опис: Сутність та класифікація проектного фінансування. Бюджетування капіталу. Види фінансування інвестиційних проектів. Обґрунтування варіанту фінансування проекту. Планування фінансових потоків складання планового балансу проекту. Форми участі фінансових установ у проектному фінансуванні.
Методи та критерії оцінювання: Контрольна робота (50 %); контрольне тестування (50%) Поточний контроль 50 балів (контрольна робота - 50 балів), контрольне тестування 50 балів (письмова компонента 40 балів, усна компонента 10 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: оцінювання виконання та захисту контрольної роботи (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи); проведення контрольного тестування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Зелль А. Бизнес-план: Инвестиции и финансирование, планирование и оценка проэктов: Пер. с нем. – М.: Издательство «Ось-89», 2001. – 240 с. 2. Проектне фінансування : підручник / Т. В. Майорова, О. О. Ляхова та ін.; за заг. та наук. ред. проф., д.е.н. Т. В. Майорової. — 2-ге вид., перероб. і доп. — Київ : КНЕУ, 2017. — 434, [6] с. 3. Проектне фінансування / А.А.Пересада, Т.В.Майорова, О.О.Ляхова: Підручник. - К.: КНЕУ, 2005. - 736с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).