Блогінг та партнерський маркетинг
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор:
Калинець Катерина Сергіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: заІНТ. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що забезпечує проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначенністю умов і вимог;
ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії.
фахові компетентності:
ФК4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
ФК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.
ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
фахові компетентності професійного спрямування:
ФКП 4. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі.
ФКП 5. Вміння ефективно ідентифікувати попередні контакти зі споживачами та формувати ефективні маркетингові рішення.
ФКП 6. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: ППРН1 Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її
реалізації.
ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу
ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових
рішень.
ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами
ринку.
ПРН 16. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-
культурних цінностей.
ПРПС 3. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.
Блок 02 Е-commerce маркетинг
ПРПС 4. Вміти визначити оптимальну модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет.
КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність у маркетингу
Управління цифровим контентом
Веб-аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна передбачає надання студентам знань про значення та особливості ведення блогу та методи партнерського маркетингу, а також формування практичних навичок застосування набутих знань для самостійного формування стратегії просування блогу, створення контенту для залучення купівельної здатної аудиторії,
налагодження партнерської взаємодії, спрямованої на популяризацію блогу.
Опис: ЗЗміст та значення блогінгу в сучасному бізнес середовищі
Передумови створення блогу
Стратегія формування блогінг контенту
Ремаркетинг, як метод просування блогу
Моделі розвитку партнерського маркетингу
Методи та критерії оцінювання: Лекції, практичні заняття, лабораторні заняття: інформаціно-рецептивний метод, евристичний метод, метод проблемного
викладу, вправи; самостійна робота: дослідницький метод, репродуктивний метод
Критерії оцінювання результатів навчання: Разом за дисципліну - 100 балів
Поточний контроль (ПК) - 40 балів, з них:
Лабораторні заняття - 15 балів, Практичні заняття - 15 балів, Інші види - 10 балів
Екзаменаційний контроль - 60 балів, з них:
Письмова компонента - 45 балів, Усна компонента - 15 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: За кожне практичне заняття для студентів максимально виставляється по 5 балів.
При написанні тестових завдань максимально виставляється по 0,5 бали (вісім тестів), за ситуаційну вправу – 2 бали.
Зокрема, при оцінюванні повноти відповідей при розгляді проблемних питань теми чи ситуаційних завдань, відповідей при захисті контрольних робіт:
на 100 % оцінюється відповідь, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, передбачає опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень;
на 75 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, передбачає подання стандартних пропозицій чи рішень;
на 50 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності в формулюваннях чи передбачає подання пропозицій чи рішень, які є недостатньо обґрунтованими;
на 25 % оцінюється відповідь, яка свідчить про низький рівень знання студентом матеріалу і розкриває зміст питання менше, ніж на 50% чи передбачає подання необґрунтованих пропозицій чи рішень.
Рекомендована література: 1.Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Маркетинговий менеджмент / Навчальний посібник - Львів : Видавництво Львівської ехніки, 2014. 380 с
2. Калинець К. С., Крикавський Є. В., Кузнецова*** А., Стасіцький І. А. Зміна стереотипного мислення і SMM: просування непопулярного продукту сільського виробництва // Академічні візії. – 2022. – Вип. 8-9. – С. 92–99.
3. Калинець К. С. Маркетингова екосистема в кіберспорті [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2023.
4. Mark Schaefer , Stanford Smith. Born to Blog: Building Your Blog for Personal and Business Success One Post at a Time / McGraw-Hill Professional / USA, 2013. – 176 p.
5. Herring, S. C., L. A. Schreit, S. Bonus, and E. Wright (2005). "Weblogs as a Bridging Genre." Information, Technology & People 18.2: 142–71.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).