Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Професійна освіта (Право)
Код дисципліни: 6.015.55.O.049
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Науковим керівником бакалаврської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри педагогіки та інноваційної освіти, який є кандидатом чи доктором наук
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Бакалаврська випускна кваліфікаційна робота – це самостійне та завершене наукове дослідження, у якому на базі вивчених професійно-орієнтованих дисциплін і виконаних студентом практичних робіт за фаховим спрямуванням мають бути сформульовані та обґрунтовані наукові положення з елементами новітніх знань (наукової новизни), що характеризують внутрішню єдність одержаних результатів, зроблених висновків і розроблених рекомендацій, які висуваються до практичного впровадження та публічного захисту і свідчать про можливість виконувати конкретні інноваційні управлінські, науково-теоретичні та прикладні завдання з врахуванням специфіки різних галузей науки та сфер професійної діяльності за профілем підготовки здобувача освітнього ступеня бакалавра.
Результати навчання: використовувати понятійно-категоійний апарат педагогіки в освітній, дослідницькій та інших сферах професійної діяльності;
-вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово з професійних питань;
-обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури;
- презентувати результати власних досліджень;
- демонструвати концептуальні наукові та практичні знання теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: • Організаційні аспекти виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи: наукове керівництво, етапи роботи.
• Кваліфікаційна робота як наукове дослідження: вимоги до роботи, обґрунтування змісту наукового дослідження, теоретико-методична та емпірична бази наукової роботи.
• Підготовка роботи до захисту: вимоги до оформлення, складових елементів роботи, загальні правила щодо цитувань та посилань на використані наукові джерела, підготовка студента до захисту та процедура захисту.
Опис: Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Методи та критерії оцінювання: Аналіз виконання поставлених завдань, відгук наукового керівника, зовнішнє рецензування, публічний, відкритий захист перед екзаменаційною комісією. (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: • при оцінюванні кваліфікаційної роботи бакалавра береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача, а також оцінка роботи, керівника та рецензента.
• бакалавра кваліфікаційна робота оцінюється за 100-бальною шкалою на засіданні Екзаменаційної комісії
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання та захисту бакалаврських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта/Право»
2.Закон України «Про вищу освіту». Стаття 6 (2014). Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
3. .Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (від 08 вересня 2017 р.) https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/1553/178-10vid08092017-2-9.pdf
4. Положення про Кодекс корпоративної культури Національного університету «Львівська політехніка» (19 березня 2020 р.) https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/2062/lpnu-kodeks.pdf
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).