Педагогічні можливості інтернет-сервісів

Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
Код дисципліни: 6.015.31.E.96
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: канд. пед. наук, Стечкевич Олег Орестович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення для вирішення професійних завдань, відповідно до спеціалізації Здатність використовувати сучасні методи розробки цифрового освітнього середовища Здатність використовувати цифрові технології з метою розробки програмних продуктів для закладів освіти
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Сучасні інформаційні та цифрові технології, Інформаційно-комунікаційні технології та дидактичні засоби навчання Супутні і наступні: Організація цифрового освітнього середовища закладу освіти, Використання додатків Google у професійній діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Зміст дисципліни спрямований на формування інформаційної компетентності у контексті використання сучасних інтернет-технологій для забезпечення ефективності та результативності освітнього процесу. У процесі виконання практичних робіт, студенти матимуть можливість ознайомитись з можливостями інтернет-сервісів у професійній діяльності педагогічних працівників; сформувати навички, необхідні для кваліфікованого та ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розвинути уміння самостійно опановувати програмні засоби різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати дані, що стосуються педагогічної діяльності. Дисципліна дозволяє студенту усвідомити педагогічні можливості інтернет-сервісів, їх значення у формуванні особистості в епоху цифрового суспільства
Методи та критерії оцінювання: ? спостереження за діяльністю; ? усне опитування (індивідуальне і фронтальне); ? перевірка виконання практичних робіт; ? тестовий контроль.
Рекомендована література: 1. Баданов А.Г. Интерактивности. Web-сервисы для образования [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://sites.google.com/site/badanovweb2/home 2. Войтович Н. В., Найдьонова А. В. Використання хмарних технологій Google та сервісів web 2.0 в освітньому процесі. Методичні рекомендації. Дніпро: ДПТНЗ «Дніпровський центр ПТОТС», 2017 113 с. URL: http://fliphtml5.com/arbd/jejq/basic. 3. Мирошниченко В. О. Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія) [текст] навч. посіб. / за ред. Баханова К. О. – К. : «Центр учбової літератури», 2015. – 296 с. 4. Г.Г.Швачич, В.В.Толстой, Л.М.Петречук, Ю.С.Іващенко, О.А.Гуляєва, Соболенко О.В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології: Навчальний посібник. – Дніпро: НМетАУ, 2017. –230 с.