Концепція, проєкт, бізнес-моделювання газети, журналу
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.01.E.056
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Павлишин Наталія Іванівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Знати і розуміти специфіку розвитку журналів чи газет у будь-якому форматі.
Зрозуміти, які чинники передовсім впливають на те, щоб продукт мав попит серед читачів.
Навчитеся визначати і розуміти цільову аудиторію, взаємодіяти з читачами, знаходити механізми для популяризації видання.
Особливість цього навчального курсу є також те, що він, до певної міри, мультидисциплінарний, адже, щоб краще зрозуміти споживацький ринок, Ви освоїте деякі маркетингові інструменти, випробуєте певні кроки з менеджменту. А, щоб сформувати редакцію мрії - вивчите командотворення.
Результати навчання: Знати і розуміти специфіку розвитку журналів чи газет у будь-якому форматі.
Зрозуміти, які чинники передовсім впливають на те, щоб продукт мав попит серед читачів.
Навчитеся визначати і розуміти цільову аудиторію, взаємодіяти з читачами, знаходити механізми для популяризації видання.
Особливість цього навчального курсу є також те, що він, до певної міри, мультидисциплінарний, адже, щоб краще зрозуміти споживацький ринок, Ви освоїте деякі маркетингові інструменти, випробуєте певні кроки з менеджменту. А, щоб сформувати редакцію мрії - вивчите командотворення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4,
Організація роботи і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми: Визначення цільової аудиторії видання.
Визначення тематичної ніші.
Жанри і рубрикація у виданні.
SWOT-аналіз. Інструмент, який допоможе покращити результати діяльності.
Причинно-наслідковий діаграма (діагарама Ісікави).
Реєстрація видання.
Підготовка видання до друку.
Просування видання.
Опис: Визначення цільової аудиторії видання.
Визначення тематичної ніші.
Жанри і рубрикація у виданні.
SWOT-аналіз. Інструмент, який допоможе покращити результати діяльності.
Причинно-наслідковий діаграма (діагарама Ісікави).
Реєстрація видання.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, письмова індивідуальна робота (40%);
підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма
(60 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичне заняття, усне опитування, письмова індивідуальна робота (40%);
підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма
(60 %).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Ел Райс і Джек Траут "Маркетингові війни"
2. Тетяна Назарчук, Олена Косіюк "Менеджмент організацій"
3. В. Лук’янихін "Менеджмент персоналу. Навчальний посібник"
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).