Основи нутриціології
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.02.E.056
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доцент Ярослава МОСКВЯК
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.
Здатність діяти соціально відповідально та свідомо, реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Здатність вчитися і оволодівати сучасними
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Здатність працювати в команді.
Навики здійснення безпечної діяльності
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі комунікації:
.Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення законодавства, національних і міжнародних стандартів, що регламентують діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук.
Розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація послуг харчування
Гігієна та санітарія в готельній галузі
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства, ч.2.» відноситься до обов’язкових навчальних дисциплін спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Дисципліна готує фундамент до інших профілюючих дисциплін освітньо-професійної програми
Опис: Організація допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств у засобах розміщення
Організація про¬довольчого і матеріально- технічного постачання в готельному господарстві
Організація складського і тарного господарства
Організація роботи обслуговуючих господарств
Організація са¬нітарно-технічного та інже¬нерно-технічного обслуго¬вування в готельному господарстві
Організація праці в готельному господарстві
Особливості ор¬ганізації праці на підпри¬ємствах готельного госпо¬дарства.
Робочий час працівників підприємства готельного господарства. Методи вивчення робочого часу пра¬цівників
Раціональна організація праці робітни¬ків підприємств готельно¬го господарства. Нормування праці на підприємствах готельного господарства
Організація постачання та матеріально-технічного оснащення готелю
Організація продовольчого і матеріально-технічного постачання в готелі
Організація санітарно-технічного та інженерно-технічного обслуговування в готелі
Сучасні інформаційні технології в готелях
Управління безпекою готелю
Операційна діяльність готелю
Експлуатаційна діяльність готелю
Ціноутворення в готельному бізнесі
Організація співпраці готелю з турфірмами
Управління персоналом в готелі
Якість та обслуговування у готельній сфері
Основні та додаткові послуги в готельній індустрії
Особливості та поняття якості готельних послуг
Управління якістю готельних послуг у готелях.
Якість обслуговування туристів – важливий чинник розвитку туризму
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, усне опитування
Підсумковий контроль (60%) – залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання практичних робіт здійснюється за 3- бальною шкалою, з них 0,5 бал відводиться за письмове виконання практичної роботи, 2 бал – за усний захист практичної роботи, 0,5 бал – за доповнення. Максимальна кількість балів становить 30 за 10 практичних робіт.
Оцінка контрольної роботи складає 10 балів. З них 1 бал відводиться на оцінку за дотримання вимог до оформлення роботи; 3 бал – на оцінку змісту роботи, 6 бали – на оцінку рівня знань студента при її захисті.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Шкала оцінювання досягнень студентів
За 100-бальною шкалою За національною шкалою
100-88 балів відмінно
87–71 балів добре
70–50 балів задовільно
49–26 балів Не атестований
25–00 балів Не атестований – оцінка «незадовільно»
Рекомендована література: 1. Волошин О.І., Сплавський О.І. Основи оздоровчого харчування / О.І. Волошин, О.І. Сплавський. - Чернівці: БДМУ; Видавничий дім «Букрек», 2007. – 536с.
2. Зубар Н. М. Основи фізіології та гігієни харчування: Підручник. / Н.М. Зубар. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 336 с.
3. Смоляр В.І. Фізіологія та гігієна харчування / В.І.Смоляр. –К.: Здоров’я, 2000. -336с.
4. Ганонг В.Ф. Фізіологія людини. підручник для 3-4 рівнів акредитації / В.Ф. Ганонг. – Львів: БАК, 2002. - 768с.
5. Зубар Н. М. Основи фізіології та гігієни харчування: Підручник. / Н.М. Зубар. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 336 с. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://pidruchniki.ws/14720324/meditsina/osnovi_fiziologiyi_ta_gigiyeni_harc huv annya_-_zubar_nm
6. Харчування по Аюрведі. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://scriptures.ru/ayurveda/dietp.htm
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Старосольських, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).