Маркетинг та рекламно-інформаційна діяльність в готельно-ресторанному бізнесі

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.035
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Туризм
Лектор: Макар О. П.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - аналізувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз для виведення на ринок туристичних послуг нових туристичних продуктів; - організовувати процес обслуговування в туристичних фірмах, володіючи сучасними інформаційними та комунікаційними технологіями; - здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних рекламних туристичних продуктів; - аналізувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз для виведення на ринок туристичних послуг нових туристичних продуктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: економіка підприємств туристичній галузі, організація туризму, планування організації туристичної діяльності, інвестиції в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми: Маркетингові інформаційні системи в туризмі. Сегментація туристичного ринку. Диференціація тур продукту і його переваги на сучасному ринку. Сегментування та позиціонування тур продукту. Маркетингові комунікації в туризмі. Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами.Засоби поширення туристичної реклами. Створення брендингу в туристичній індустрії. Стратегія туристичного маркетингу.Маркетингова цінова стратегія в туризмі.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%) – практичні заняття, усне опитування. Підсумковий контроль (70%) – екзамен
Рекомендована література: Балабанова Л.В.Маркетинг підприємства: Навч. посібник/ Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. Мальська М.П. Основи маркетингу в туризмі підручник. / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: - К.: “Центр учбової літератури”, 2016. – 336 с. Барышев А.Ф. Маркетинг в туризме и гостеприимстве : учеб. пособие / А.Ф. Барышев. — М. : Финансы и статистика, 2007. — 160 с. Котлер Ф., Келлер К.Л.Маркетинг менеджмент/ Ф. Котлер, К.Л. Келлер; 14-е изд;. пер. С англ. под. ред. В. Кузина. — СПб.: Питер, 2014. - 800 с. Маркетинг Навч.посіб М.В. Мальчик, Н.А.Гонтаренко, О.В. Попко, З.О.Толчанова, Б.О.Король, О.В.Мартинюк, С.І.Коваль; за заг.ред.д.е.н., проф. Мельчик М.В.- Рівне: НУВГП,2014.- 444с. Ромат Є.В. Основи реклами: Навч.посіб.- Харків: Студцентр, 2006.-288с. Балабанова Л.В.Маркетинг підприємства: Навч. посібник/ Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. Мальська М.П. Основи маркетингу в туризмі підручник. / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: - К.: “Центр учбової літератури”, 2016. – 336 с. Барышев А.Ф. Маркетинг в туризме и гостеприимстве : учеб. пособие / А.Ф. Барышев. — М. : Финансы и статистика, 2007. — 160 с. Котлер Ф., Келлер К.Л.Маркетинг менеджмент/ Ф. Котлер, К.Л. Келлер; 14-е изд;. пер. С англ. под. ред. В. Кузина. — СПб.: Питер, 2014. - 800 с. Маркетинг Навч.посіб М.В. Мальчик, Н.А.Гонтаренко, О.В. Попко, З.О.Толчанова, Б.О.Король, О.В.Мартинюк, С.І.Коваль; за заг.ред.д.е.н., проф. Мельчик М.В.- Рівне: НУВГП,2014.- 444с. Ромат Є.В. Основи реклами: Навч.посіб.- Харків: Студцентр, 2006.-288с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).