Архітектура центрів психологічної адаптації

Автор: Ваксман Михайлина Віталіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Тема дипломної роботи « Архітектура центрів психологічної адаптації». Мета полягає у створенні концепції та архітектурно-планувального рішення для центрів психологічної адаптації. Завдання : Проаналізувати досвід в проектуванні центрів психологічної арт-терапії, дослідити види арт-терапії та їхній вплив на формування архітектурних рішень, виявити особливості архітектури центрів психологічної арт-терапії, сформувати архітектурно- планувального рішення проектованого центру, провести опитування, розробити концептуальний проект центру психологічної арт-терапії. В першому розділі досліджено актуальність теми шляхом збору статистичних даних про українців, які страждають на депресію, а також порівняльною характеристикою фізичних реабілітаційних та психологічних центрів. Також в першому розділі зібрані основні види психологічних впливів на внутрішній стан людини (вплив мистецтва, природи, психології, архітектури) та конкретні види арт-терапії. Та було проведено аналіз існуючих архітектурних рішень арт-центрів, художніх шкіл, центрів психологічної підтримки і житла. В другому розділі описано проведене власне статистичне опитування, яке допомагає підтвердити потрібність даної споруди, визначити бажане місце розташування проєктованого об’єкту, його поверховість і перелік приміщень. В третьому розділі описані перед проєктні дослідження а саме аналіз існуючої архітектурно ландшафтної ситуації та урбоекологічний аналіз. В четвертому розділі подано опис архітектурних рішень. Проєктна частина складається з креслень основної двоповерхової споруди арт-центру, та додаткових житлових окремостоячих будинків трьох типів (в загальному на ділянці знаходиться 18 будинків), а також благоустрою ділянки , який ділиться на 6 основних зон ( вхідну\в’їздну, погулянкову, навчальну, господарську, житлову і зону активного відпочинку).