Проєкт інформаційної системи моніторингу робочого часу працівників у сфері інформаційних технологій

Автор: Кренців Олександр Тарасович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Суть магістерської роботи полягає у розробці проекту системи втоматизованого контролю робочого часу. У ході виконання роботи реалізовано такі завдання: 1. Розроблено схему бази даних. 2. Описано правила, використані у системі. Вони реалізовані у вигляді запитів та модулів. 3. Створено адміністраторську і клієнтську програми. 4. Складено план проекту. В рамках даної роботи були розглянуті наступні розділи • Аналітичний огляд літературних та інших джерел. • Аналіз проблеми та обґрунтування можливості її вирішення. • Визначення та аналіз проектних вимог. • Планування виконання проекту. • Виконання проекту та реалізація проектних рішень. • Завершення проекту та аналіз результатів. Бізнес-ціль, яка ставилася в проекті, а саме отримання інструменту для автоматизованого контролю робочого часу була виконана. Об’єктом дослідження є процеси визначення робочого часу працівників у сфері ІТ. Предметом дослідження є лог – файли, методи системного аналізу, методи структурування напівструктурованих даних. Метою магістерської роботи є розробка системи логувань в ОС Windows для контролю робочого часу працівників у сфері ІТ. Практична цінність роботи: 1. Збереження даних про користувачів, комп’ютери і робочі місця; 2. Детальні і сумарні звіти про робочий час користувачів. Система є завершеною та готовою до впровдження у державні та комерційні установи. З метою поліпшення якості керівник проекту проводить заходи, спрямовані на виявлення організаційних і технічних моментів, які потребують поліпшення. Знання та досвід щодо забезпечення якості, накопичені в поточному проекті, повинні використовуватися при складанні планів забезпечення якості подальших проектів. В результаті заходів щодо забезпечення якості складається список рекомендованих коригуючих дій. Результати контролю якості - результат виконання операцій з контролю якості. Дані про результати контролю використовуються в процесі забезпечення якості, для повторної оцінки та аналізу стандартів якості. За результатами проведення аудиту готується звіт про результати контролю якості, що представляє собою результати заходів з контролю якості. Звіт про результати контролю якості також включає наступну інформацію: Рекомендовані коригувальні дії - певні заходи, проведення яких викликано результатами операцій з контролю якості. Рекомендовані попереджувальні дії - спеціальні заходи щодо попередження виникнення умов, за яких процеси проекту можуть вийти за межі встановлених параметрів. Рекомендоване виправлення дефектів - пропозиції щодо усунення дефектів. Звіт про результати контролю якості узгоджується з керівником проекту та передається до відділу забезпечення якості. Після ініціації проекту команда проекту проводить робочу нараду для розробки плану управління ризиками. У нараді беруть участь члени команди проекту, інші особи, зацікавлені в успішному завершенні проекту, а також представники компанії, що відповідають за операції по плануванню ризиків і реагуванню на них. На основі аналізу опису змісту проекту складається базовий план проведення операцій по управлінню ризиками з розподілом ролей між членами команди. Також розробляються елементи вартості ризиків і планові операції, які включаються відповідно до бюджету проекту та розклад. Стверджується розподіл відповідальності у разі настання ризику. Ризики відстежуються протягом всього проекту. Для цього ведеться Реєстр ризиків, в якому містяться як вже ідентифіковані ризики, так і виявляються в ході виконання проекту. Існуючі та нові ризики повинні постійно аналізуватися: повинна переглядатися ймовірність їх появи і ступінь впливу на проект. Аналіз знов виявлених ризиків повинен проводитись щотижня в рамках робочих нарад, де визначаються стратегії реагування на виявлені ризики. Управління сучасним підприємством є складним комплексним завданням, що вимагає організацію взаємодії ресурсів різного типу. До таких ресурсів належать інформаційні системи, що забезпечують автоматизацію бізнес-процесів підприємства. Організація ефективної системи експлуатації ІТ-інфраструктури є одним з аспектів забезпечення заданого рівня якості ІТ підприємства. Потоки інформації, що циркулюють в світі, який нас оточує, дуже великі і збільшуються з кожним роком. Тому в будь-якій організації, як у великій, так і в маленькій, актуальною є проблема такої організації управління даними, яка б забезпечила найбільш ефективну роботу. Деякі організації використовують для цього великі шафи з папками, але більшість віддають перевагу компю’теризованим засобам — базам даних, які дозволяють ефективно зберігати, впорядковувати і систематизувати великий обсяг даних.