Використання соціальної мережі Facebook для популяризації бренду "Meet the Ukrainians"
Автор: Колос Софія
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Групи у Facebook є недооцінені та досить часто не беруться до уваги, коли йдеться про популяризацію та розкрутки брендів. Багато людей не розуміють їхню мету, переваги чи навіть те, як долучитись до них. Насправді групи - це дуже корисний інструмент просування власного контенту [1-3, 6, 8-10]. На прикладі даного проекту показано, яким чином можна використовувати релевантні групи, емоджі та хештеги для ефективної популяризації дописів із сторінки «Meet the Ukrainians»[4, 5, 7]. Об’єкт дослідження - це групи та інші методи розкрутки бренду в соціальній мережі Facebook. Предмет дослідження - це групи та інші методи популяризації бренду «Meet the Ukrainians» в соціальній мережі Facebook. Мета дослідження: просування бренду «Meet the Ukrainians» за допомогою досліджуваних методів популяризації в соціальній мережі Facebook. У результаті бренд «Meet the Ukrainians» показав реальне підтвердження працюючого методу розкрутки як поширення за допомогою груп у соціальній мережі Facebook. Ключові слова - групи, хештеги, розкрутка, популяризація, українці, емоджі, Facebook. Перелік використаних літературних джерел. 1. Akcaoglu, M., & Lee, E. (2018). Using Facebook groups to support social presence in online learning. Distance Education, 39(3), 334-352. 2. Akcaoglu, M., & Lee, E. (2018). Using Facebook groups to support social presence in online learning. Distance Education, 39(3), 334-352. 84 3. De Salve, A., Mori, P., Guidi, B., & Ricci, L. (2019). An analysis of the internal organization of facebook groups. IEEE Transactions on Computational Social Systems, 6(6), 1245-1256. 4. Fedushko, S., & Kolos, S. (2019). Effective Strategies for Using Hashtags in Online Communication. arXiv preprint arXiv:1909.01474. 5. Fedushko, S., Syerov, Y., & Kolos, S. (2019). Hashtag as а Way of Archiving and Distributing Information on the Internet. In CEUR Workshop Proceedings (pp. 274-286). 6. Guidi, B., Michienzi, A., & De Salve, A. (2020). Community evaluation in Facebook groups. Multimedia Tools and Applications, 79(45), 33603-33622. 7. Fedushko, S., & Kolos, S. (2021). ВИЯВЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОСУВАННЯ В FACEBOOK НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ" MEET THE UKRAINIANS. EDITORIAL BOARD, 23. 8. Горматій, Є., & Сєров, Ю. (2016) Методи просування групи у соціальній мережі Facebook.