Система опрацювання скарг клієнтів щодо якості кабельної мережі на ТзОВ Леоні Ваерінг Системс УА ГМБХ за методологією 8-D звіту

Автор: Гнидин Галина Тарасівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Якість, стандартизація та сертифікація
Інститут: Інститут комп'ютерних технологій, автоматики та метрології
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто загальні поняття та системи в області управління якістю на підприємстві, у тому числі методи опрацювання скарг від клієнтів. Детально опрацьовано методи управління скаргами на підприємстві Леоні, які включають методи отримання скарг від клієнтів, термін подачі інформації щодо аналізу помилок, їхній вплив на процес виробництва кабельної продукції та пошук заходів для уникнення їх повторного виникнення, структуру 8D звіту. Також представлено приклад опрацювання скарги від певного клієнта