Проект 9-ти поверхового офісного центру з підземним паркінгом в м.Тернопіль

Автор: Чоп'юк Сергій Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Чоп’юк С.М., Вегера П.І. (керівник). Магістерська кваліфікаційна робота - «Проект 9-ти поверхового офісного центруз підземним паркінгом в м.Тернопіль». Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2022р. Структура дипломного проекту складається з п’яти розділів: архітектурно-будівельного, розрахунково-конструкційного, технологічно-організаційного, економіко-будівельного та наукового розділів. Офіси та бізнес-центри представляють займають значну частину та є займають значний сегмент ринку комерційної нерухомості. Питання оренди офісів і приміщень стає все більш актуальним, особливо для ІТ фірм, а також для малого бізнесу, підприємців, різних організацій. Будівництво бізнес-центрів у обласних містах є актуальним питанням при зростанні економіки чи розвитку промисловості. При офісному центрі з підземним гаражем передбачено будівництво в наступному складі: - підземний паркінг розташовується в будівельних осях 1 - 7 і G – E; - споруда офісний центр, розташовується в будівельних осях 1 - 6 і А-Е. На першому поверсі (від +-0.000) будівлі розташована вхідна група (лобі, шафа-купе, охорона, сходи та ліфтовий блок), кафе з їдальнею на 80 місць, окремою кухнею та підсобними приміщеннями, електрощитом та вентиляційною камерою. 2…9-й поверх зайняті офісними приміщеннями. Зокрема на кожному поверсі наявні 2 зали для переговорів, а на останньому п’ятому поверсі великий конференц-зал. Висота поверху в споруді становить 3,9 м. Основним засобом пересування між поверхами є ліфти, один з яких має використовуватися для перевезення пожежних підрозділів. Евакуація з поверхів забезпечується двома сходовими клітками. Проектом передбачено організацію сервісного паркінгу закритого типу місткістю 73 машини, розрахованого на особистий автотранспорт співробітників офісного центру. Паркувальна зона займає загальну площу 2927 м2 та має розміри 54,0x18,6 м (осі 1-7 і Г-Е). На двоколійному в’їзному пандусі автомобілі в’їжджають на стоянку. При в’їзді на пандус є контрольно-пропускний пункт. На автостоянці є чотири евакуаційні сходи та вихід на перший поверх офісного центру. Планувальне рішення паркінгу передбачає наявність приміщення для зберігання автомобілів і технічних приміщень. Фундамент будівлі – неглибокого закладання. Для фундаменту використовується бетон класу С20/25. Армування фундаментів містить арматурні сітки класу арматури А500С. Стіни та перегородки виконані з керамічної цегли та легких блоків. Особливістю є те що в межах паркінгу усі несучі елементи (залізобетонні огороджуючі стіни та колони) з монолітного залізобетону, оскільки паркінг знаходиться в напівпідвальному приміщенні. Стінові конструкції з утеплювачем з мінерально-ватної плити «Rockwool» - та зовнішній шар у вигляді промислової панелі з алюмінієвого композиту чи профлиста.150 мм Усі вікна, вітражі, вхідніта міжкімнатні двері - це тамбури алюмінієві з подвійним склінням. У розрахунково-конструктивному розділі розраховано такі конструкції: - конструкція фундментів; - залізобетонна колона; - сходовий марш; -плита перекриття; Розрахунки будівлі виконуються двома способами: Автоматично – за допомогою програма "Ліра" (плита перекриття та навантаження на інші конструкції)) та вручну ( конструкція фундаментів, плити переркиття та сходового маршу). У технологічному розділі розроблено вказівки для виконання монолітного перекриття. У технологічній карті відображаються обсяги робіт на окремих етапах перекриття, відповідні технологічні схеми розміщення арматурних сіток на об’єкті, графіки виконання робіт, інструкції з монтажу плит, вимоги до якості плит, розрахунки потреби в техніці та робітниках, технічні характеристики обладнання, основних засобів, пристосувань та інструментів, рішень, що забезпечують безпеку процесів і організації праці, техніко-економічні показники. Було розроблено календарний графік будівництва даної будівлі, графік руху машин і механізмів, графік потреби робітників, виведено техніко-економічні показники. Також розроблено генеральний план будівництва – він показує стан будівельного майданчика під час будівництва, розміщення тимчасових споруд, тимчасових доріг та комунікацій (водопостачання, каналізація, електропостачання) У четвертому розділі були складені зведені та локальні кошториси, які показують кошторисну вартість даного будинку, тобто скільки потрібно грошей для будівництва даного будинку. У науковому розділі розроблено та проаналізовано існуючі типи композитного армування, перспективи їх застосування та практичного застосування при будівництві. Висновок В магістерські кваліфікаційні роботі розроблено проект офісної споруди на околицях обласного центру, що призначений забезпечити дешевою орендою офісних приміщень для невеликих фірм, або підприємств що тільки розвиваються. Всього в даній МКР було розроблена записка, а також 10 листів креслень. Список літератури: 1.ДБН В.2.2-15-05. “Житлові будинки”. 2. ДБН В.1.2-14-2009. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ 3.Hollaway L. C., 2003. “Theevolutionofandthewayforwardforadvancedpolymercompositesinthecivilinfrastructure”. ConstructionandBuildingMaterials 17, 365–378