Психологія

9.053.00.00 Психологія
Кваліфікація: Доктор філософії за спеціальністю «Психологія»
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: Відділ докторантури та аспірантури
Кількість кредитів: 43 кредити ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Восьмий рівень НРК (третій цикл РК ЄПВО, восьмий рівень ЄРК)
Галузь знань: Соціальні та поведінкові науки
Особливі умови вступу: Вступний іспит зі спеціальності 053 "Психологія"
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Виконання індивідуального навчального плану за освітньо-науковою програмою і захист дисертації
Характеристика освітньої програми: Метою освітньо-наукової програми є забезпечення якісної освіти здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі ступенем доктора філософії в галузі Соціальних та поведінкових наук за спеціальністю Психологія, здатних до самостійної науково-дослідницької, прикладної, практичної діяльності у сфері психології, а також до реалізації інноваційних підходів в організації освітнього процесу в закладах вищої освіти.
Програмні результати навчання: РН 1. Мати передові концептуальні та методологічні знання щодо обраної для дослідження проблеми у сфері психології / на межі предметних галузей, а також дослідницькі уміння, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні світових досягнень з психології. РН 2. Розуміти загальні принципи та методи психології, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях у сфері психології та у викладацькій практиці. РН 3. Виокремлювати, систематизувати, розв’язувати, критично осмислювати та прогнозувати значущі психологічні проблеми, формулювати і перевіряти гіпотези, визначати чинники та тенденції функціонування й розвитку особистості, груп і організацій на різних рівнях психологічного дослідження. РН 4. Планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з психології та дотичних міждисциплінарних напрямів із дотриманням норм професійної і академічної етики. РН 5. Застосовувати сучасні інструменти і технології пошуку, оброблення та аналізу інформації, статистичні методи аналізу даних, спеціалізовані бази даних та інформаційні системи, розробляти інноваційні дослідницькі методики у сфері психології, перевіряти їх ефективність. РН 6. Критично і системно оцінювати результати власної науково-дослідної роботи і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми, визначати перспективи подальших наукових розвідок. РН 7. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні проєкти у сфері психології, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі наукові та прикладні проблеми психології з урахуванням соціальних, економічних, етичних і правових аспектів. РН 8. Визначати свої професійні можливості та завдання підвищення професійної кваліфікації й професійної мобільності. РН 9. Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми психології державною та іноземною мовами, готувати результати досліджень у вигляді наукових публікацій. РН 10. Організовувати і здійснювати освітній процес у сфері психології, його наукове, навчально-методичне та нормативне забезпечення, застосувати ефективні методики викладання навчальних дисциплін
Академічна мобільність: Національна та міжнародна кредитна мобільність
Практика/стажування: Програма передбачає 3 кредити ЄКТС – педагогічна практика
Керівник освітньої програми, контактна особа: Кандидат психологічних наук, доцент Березовська Лариса Іванівна
Професійні профілі випускників: Працевлаштування на посадах наукових і науково-педагогічних працівників у наукових установах і закладах вищої освіти, працівників найвищої кваліфікації у дослідницьких установах і організаціях, наукових консультантів в органах влади, установах та організаціях.
Інші особливості програми: Особливість освітньо-наукової програми визначається тим, що навчання проводиться на основі різноманітних інтерактивних курсів: охоплює широке коло сучасних векторів розвитку теорії та практики психології, розкриває методологію та методи різних наукових досліджень у психологічній науці, що формує актуалізовану теоретико-методологічну й прикладну базу для проведення конкретного наукового психологічного дослідження. Освітньо-наукова програма передбачає можливість проходження наукового стажування як в зарубіжних, так і в українських закладах вищої освіти, з якими укладено угоди про академічну мобільність та співпрацю в сфері наукових досліджень. Унікальність ОНП полягає в зорієнтованості на підготовку висококваліфікованих фахівців для потреб закладів вищої освіти, державних установ та приватної практики України та країн Європейського Союзу; в спрямованості наукових досліджень здобувачів на вивчення актуальних міждисциплінарних проблем сучасності, що здійснюється в рамках наукових проєктів університету; в наданні можливостей впроваджувати результати наукових досліджень у практику діяльності державних та приватних установ; в розвитку компетенцій викладача на основі інноваційних та освітніх технологій.