Маркетинг

9.075.00.00 Маркетинг
Кваліфікація: Доктор філософії за спеціальністю «Маркетинг»
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки, з яких 2 роки – освітня складова
Інститут: Відділ докторантури та аспірантури
Кількість кредитів: 43 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Восьмий рівень НРК (третій цикл РК ЄПВО, восьмий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу: Програма фахових вступних випробувань для осіб, що здобули попередній ступінь вищої освіти за іншими спеціальностями передбачає перевірку набуття особою компетентностей та результатів навчання, що визначені стандартом вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг для другого (магістерського) рівня вищої освіти
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання індивідуального навчального плану та захист дисертації
Характеристика освітньої програми: Освітньо-наукова програма ґрунтується на фундаментальних постулатах маркетингу та результатах сучасних наукових досліджень у сфері інноваційного розвитку теорії і практики маркетингу. Спрямована на розвиток теоретико-методологічної та методико-прикладної бази маркетингу з акцентуалізацією новітніх тенденцій розвитку маркетингу, що поглиблює фаховий науковий світогляд і забезпечує підґрунтя для проведення наукових досліджень та подальшої професійно-наукової діяльності.
Програмні результати навчання: PH 0l. Мати передові концептуальні та методологічні знання з маркетингу i дотичних предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових i прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. PH 02. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні проекти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику i розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми маркетингу з урахуванням соціальних. економічних та правових аспектів. PH03. Формулювати i перевіряти гіпотези; використовувати для обґрунтування висновків належні докази, зокрема, результати теоретичного аналізу, експериментальних досліджень i математичного та/або комп’ютерного моделювання, наявні літературні дані. PH04. Глибоко розуміти та імплементувати загальні принципи та методи маркетингової науки, а також методологію наукових досліджень, застосувати ix у власних дослідженнях та у викладацькій діяльності. PH05. Представляти та оприлюднювати результати самостійних оригінальних наукових досліджень, які мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення з дотриманням належної академічної доброчесності, а також демонструвати володіння методологією викладання професійно-орієнтованих дисциплін i нести відповідальність за навчання інших. PH06. Планувати i виконувати емпіричні та/або теоретичні дослідження з маркетингу та дотичних міждисциплінарних напрямів з використанням сучасних інструментів та дотриманням норм професійної i академічної етики, критично аналізувати результати власних досліджень i результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми. PH07. Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями i нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми маркетингу державною та іноземною мовами, оприлюднювати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях. PH08. Застосовувати сучасні інструменти i технології пошуку, оброблення та аналізу інформації, зокрема методи аналізу даних великого обсягу та/або складної структури, спеціалізовані бази даних та інформаційні системи. PH09. Організовувати i здійснювати освітній процес у сфері маркетингу, його наукове, навчально-методичне та нормативне забезпечення. РН10. Розробляти моделі взаємодії окремих економічних агентів та механізми впливу на них РН11. Адаптувати та застосовувати в маркетингу апарат наукових досліджень суміжних спеціальностей і галузей знань.
Академічна мобільність: Мобільність заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС
Практика/стажування: Педагогічний практикум
Керівник освітньої програми, контактна особа: д.е.н., професор Євген Крикавський