Водопостачання та водовідведення

8.192.00.08 Водопостачання та водовідведення
Кваліфікація: Магістр з будівництва та цивільної інженерії
Рік вступу: 2021
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Архітектура та будівництво
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на сучасних інженерно-технічних напрацюваннях та результатах наукових досліджень в галузі будівництва і архітектури та орієнтується на актуальну спеціалізацію, в рамках якої можлива подальша професійна кар’єра: системи і споруди, призначені для видобування, транспортування, очищення і розподілення природної води між споживачами; системи очищення стічних вод та обробки їх осадів; системи водопостачання та водовідведення промислових підприємств. Основний фокус – ресурсоощадні системи водопостачання та водовідведення населених пунктів та промислових підприємств. Спеціалізація "Водопостачання та водовідведення" включає в себе наступні напрямки: системи і споруди, призначені для видобування, транспортування, очищення і розподілення природної води між споживачами; знешкодження та утилізації осадів стічних вод; комунальні та виробничі системи водопостачання та водовідведення.
Набуті компетентності: - проектувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням програмних систем комп’ютерного проектування, з метою забезпечення їх надійності та довговічності, прийняття раціональних проектних та технічних рішень, техніко-економічного обґрунтування, враховуючи особливості об’єкта будівництва, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів з ресурсо- та енергозбереження; - застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язування складних задач професійної діяльності; - проводити технічну експертизу проектів об’єктів будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації), здійснюючи контроль відповідності проектів і технічної документації, завданням на проектування, технічним умовам та іншим чинним нормативно-правовим документам у сфері архітектури та будівництва; - здійснювати експлуатацію, утримання та контроль якості зведення об’єктів будівництва та цивільної інженерії; - вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва; - застосовувати сучасні математичні методи для аналізу статистичних даних, розрахунку та оптимізації параметрів проектування та технологічних процесів зведення будівель та споруд; - розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності; - відслідковувати найновіші досягнення в обраній спеціалізації, застосовувати їх для створення інновацій; - спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень; - критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань.
-- підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання процесу будівельного виробництва, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проекту та базу будівельної організації; - збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її; - дотримуватись норм академічної доброчесності, знати основні правові норми щодо захисту інтелектуальної власності, комерціалізації результатів науково-дослідної, винахідницької та проектної діяльності; - здатність розв’язувати проблеми будівництва та цивільної інженерії у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності; - розробляти і викладати спеціалізовані навчальні дисципліни у закладах вищої освіти; - застосовувати набуті знання, вміння та навички для планування, виконання та контролю якості вишукувальних та проектних робіт у галузі ВВ; - вміти планувати та здійснювати реалізацію та операційний контроль в процесі експлуатації систем ВВ; - вміти формулювати і вирішувати завдання щодо реконструкції, модернізації та розвитку систем ВВ; - вміти планувати і виконувати дослідження у галузі систем ВВ, застосовувати дослідницькі навички у професійній діяльності. - спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур; - здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах; - здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності; - застосовувати набуті знання, вміння та навички для планування, виконання та контролю якості вишукувальних та проектних робіт у галузі ВВ; - вміти планувати та здійснювати реалізацію та операційний контроль в процесі експлуатації систем ВВ; - вміти формулювати і вирішувати завдання щодо реконструкції, модернізації та розвитку систем ВВ; - вміти планувати і виконувати дослідження у галузі систем ВВ, застосовувати дослідницькі навички у професійній діяльності.
- зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Доцент кафедри гідротехніки та водної інженерії, кандидат технічних наук, Жук Володимир Михайлович
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня