Освітні, педагогічні науки

8.011.00.01 Освітні, педагогічні науки
Кваліфікація: Магістр з освітніх, педагогічних наук
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Освіта/Педагогіка
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Кваліфікаційний екзамен
Програмні результати навчання: - Знати на рівні новітніх досягнень концепції розвитку освіти і педагогіки, методологію відповідних досліджень. - Використовувати сучасні цифрові технології і ресурси у професійній, інноваційній та дослідницькій діяльності. - Формувати педагогічно доцільну партнерську міжособистісну взаємодію, здійснювати ділову комунікацію, зрозуміло і недвозначно доносити власні міркування, висновки та аргументацію з питань освіти і педагогіки до фахівців і широкого загалу, вести проблемно-тематичну дискусію. - Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення результатів освітньої, професійної діяльності, презентації наукових досліджень та інноваційних проєктів. - Організовувати освітній процес на основі студентоцентрованого, компетентнісного, контекстного підходів та сучасних досягнень освітніх, педагогічних наук, управляти навчально-пізнавальною діяльністю, об’єктивно оцінювати результати навчання здобувачів освіти. - Розробляти та реалізовувати інноваційні й дослідницькі проєкти у сфері освіти/педагогіки та міждисциплінарного рівня із дотриманням правових, соціальних, економічних, етичних норм. - Створювати відкрите освітньо-наукове середовище, сприятливе для здобувачів освіти та спрямоване на забезпечення результатів навчання. - Розробляти і викладати освітні курси в закладах вищої освіти, використовуючи методики, інструменти і технології, необхідні для досягнення поставлених цілей. - Здійснювати пошук необхідної інформації з освітніх/педагогічних наук у друкованих, електронних та інших джерелах, аналізувати, систематизувати її, оцінюючи достовірність та релевантність. - Приймати ефективні, відповідальні рішення з питань управління в сфері освіти/педагогіки, зокрема у нових або незнайомих середовищах, за наявності багатьох критеріїв та неповної або обмеженої інформації. - Здійснювати консультативну діяльність у сфері освітніх, педагогічних наук. -- Вміти проектувати функціонування педагогічної системи та освітнього процесу із використанням сучасних педагогічних інструментів та технологій. - Демонструвати уміння ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології у практиці викладання права; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості; виявляти професійно-педагогічну мобільність. - Здійснювати вибір методів навчання дисципліни «Право» відповідно до її змісту в умовах теоретичного та виробничого навчання, використовуючи існуючі форми організації навчання у закладі освіти та враховуючи психофізіологічні основи формування умінь і навичок та з урахуванням технічних можливостей, освітніх потреб та навчальних цілей, ефективно використовувати можливості дистанційної форми навчання та організації взаємодії учнів / студентів у віртуальному середовищі. - Застосовувати оптимальні методи контролю знань учнів в умовах теоретичного і виробничого навчання, використовуючи методику складання завдань для перевірки різного рівня засвоєння.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Козловський Ю.М. - д. пед. н., проф., професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти
Професійні профілі випускників: викладач вищої школи; викладач інформатики; викладач фізики; викладач математики; викладач хімії; викладач права; викладач іноземної мови; викладач загальнотехнічних дисциплін; викладач обліково-економічних дисциплін; викладач дистанційного навчання.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня