Управління навчальним закладом

8.073.00.14 Управління навчальним закладом
Кваліфікація: Керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання), викладач
Рік вступу: 2021
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Набуті компетентності: - Знання теоретико-методологічних основ управління навчальними закладами, які включають: філософію сучасної освіти, державну політику в галузі освіти й формування нового мислення в управлінні навчальним закладом; - Знання теорії управління, менеджменту, педагогіки, психології, економіки освіти, права, соціології, маркетингу освітніх послуг; - Знання організації комунікативної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації освітніх послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - Знання інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку освіти на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при формуванні та реалізації управлінських послуг; - Знання сучасних інноваційних управлінських технологій в галузі освіти; - Знання законів і принципів професійної педагогіки; - Знання методів, засобів і форм організації навчання у навчальному закладі; - Знання особливостей проектування змісту навчання.
- Уміння володіти мистецтвом управління людьми, підбором і розстановкою кадрів, організаторськими здібностями, відповідальністю; - Уміння поєднання предметних та інтерактивних технологій навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо); - Уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи з управлінськими кадрами на державному, регіональному та місцевому рівнях; - Уміння володіти методами створення психолого-педагогічного клімату; - Уміння критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргументовано захищати прийняті рішення; - Уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності.
- Здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); - Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня