Смарт пристрої у радіоелектроніці і вбудовані системи

8.172.00.10 Смарт пристрої у радіоелектроніці і вбудовані системи
Кваліфікація: Магістр з електронних комунікацій та радіотехніки
Рік вступу: 2023
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1.4 роки
Інститут: Інститут телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Електроніка, автоматизація та електронні комунікації
Особливі умови вступу: Немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Досягнення програмних результатів навчання підтверджується успішними результатами перевірки набутих знань у межах навчальних дисциплін ОП шляхом проведення упродовж семестру поточних і семестрових контролів. Закінчується процес навчання виконанням та захистом магістерської кваліфікаційної роботи.
Характеристика освітньої програми: Предметна область (галузь знань, спеціальність) - Електроніка, автоматизація та електронні комунікації; електронні комунікації та радіотехніка. Орієнтація на підготовку професіоналів у галузі електронних комунікацій та радіотехніки: наукових співробітників (електронні комунікації, радіотехніка); інженерів у галузі електронних комунікацій та радіотехніки; технічних фахівців у галузі електронних комунікацій та радіотехніки. Формування випускників як професіоналів, здатних вирішувати певні проблеми й задачі в галузі електронних комунікацій та радіотехніки, зокрема при проектуванні, побудові, модернізації та експлуатації телекомунікаційних і радіотехнічних систем та мереж.
Програмні результати навчання: Знання: 1. Знання принципів побудови радіотехнічних систем (РТС) за їх призначенням, а саме, радіолокаційних радіонавігаційних систем та систем передавання інформації. 2. Володіння принципами системотехнічного проектування, знання основ розрахунку та проектування структури смарт пристрою та вбудованої системи у радіотехнічних пристроях та медіа пристроях, які входять до їх складу. 3. Знання методики випробування, експериментального та теоретичного дослідження окремих вузлів смарт систем та вбудованих пристроїв і радіотехнічних систем в цілому. 4. Знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій; навички використання програмних засобів розробки, створення баз даних і використання інтернет-ресурсів; навички роботи у комп’ютерних мережах. 5. Знання основних принципів функціонування та технології створення сучасних смарт-продуктів. 6. Знання принципів побудови та функціонування, теорії та методів проектування сучасних вбудованих пристроїв та систем. 7. Знання властивостей та основних параметрів засобів виявлення, які базуються на різних фізичних принципах. 8. Знання фізичних принципів функціонування радіотехнічних пристроїв та систем захисту інформації. 9. Знання основних шляхів підвищення завадостійкості радіотехнічних пристроїв і в цілому системи захисту інформації. 10. Знання методики планування і проектування телекомунікаційних мереж та вміння застосовувати її при виконанні проектних завдань, володіння основними методами і методиками розрахунків, необхідних при плануванні та проектуванні телекомунікаційних мереж. 11. Володіння основними технічними характеристиками і параметрами мережного обладнання та устаткування і здатність оперувати ними для потреб обґрунтованого вибору мережного обладнання та устаткування при проектуванні мережі. 12. Знання засобів та методів охорони праці при виробництві РТС. 13. Володіння питаннями організації та управління виробництвом матеріалів, комплектуючих та пристроїв РТС. 14. Здатність аналізу техніко-економічних показників, надійності, ергономічності, патентної чистоти, потреб ринку та інвестиційного клімату. Уміння: 1. Уміння проводити розрахунки радіотехнічних смарт та вбудованих систем різного призначення із заданими функціями, вибирати компоненти та засоби електронної техніки для них. 2. Уміння здійснювати випробовування смарт пристроїв і вбудованих систем, а також дослідження їх властивостей. 3. Уміння використовувати засоби систем розробки та автоматизованого проектування, уміння аналізувати науково-технічну літературу, у тому числі іноземною мовою, щодо стану, тенденцій та розвитку електронної техніки та сучасних РТС. 4. Уміння опрацьовувати текстові, графічні, аудіо дані за допомогою спеціалізованих комп’ютерних програм. 5. Уміння поєднувати різні види даних в одному мультимедійному продукті із інтерактивним керуванням для розв’язання задач практичного змісту. 6. Здатність розробляти смарт - пристрої та модулі зв’язку вбудованих систем відповідно до діючих специфікацій та інших нормативних документів. 7. Уміння здійснити вибір оптимальної конфігурації вбудованої системи, провести розрахунки складових її частин. 8. Уміння аналізувати інформаційні сигнали смарт-пристроїв, у тому числі спричинені порушеннями при зовнішньому втручанні. 9. Здатність до розрахунку окремих вузлів і блоків вбудованої системи та смарт пристрою. 10. Уміння сформулювати технічне завдання до проекту смарт пристрою чи вбудованої системи на підставі аналізу потреб і вимог замовника, спланувати логічну структуру пристрою, а на її основі фізичну структуру радіотехнічної системи в цілому та сформулювати технічні вимоги до її компонентів.11. Уміння конфігурувати протоколи маршрутизації у вузлах телекомунікаційних мереж в обсязі, необхідному для виконання обов'язків системного адміністратора.12. Уміння аналізувати виробничу ситуацію щодо виконання норм і правил безпеки праці, здатність оцінювати вплив на довкілля техногенних факторів, властивих виробництву комплектуючих та пристроїв РТС.13. Здатність оцінювати вплив технічних та організаційних факторів на продуктивність праці та ефективність виробництва РТС. 14. Уміння на основі конструкторської документації на пристрої РТС та нормативної документації галузі і підприємства розрахувати потреби виробництва РТС у матеріалах, комплектуючих, складі та кількості працюючих, технологічному обладнанні. Комунікація: 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. Автономія і відповідальність: 1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання упродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. 4. Здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Львівська політехніка» та університетами України.
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Шаповалов Юрій Іванович
Професійні профілі випускників: Професійні профілі — науковий співробітник., науковий консультант, менеджер проекту, аналітик, інженер розробник, інженер програміст в галузі електроніки, телекомунікацій, смарт пристроїв та вбудованих систем, викладач вищого навчального закладу. Робота на посадах: начальників (інші керівники) і майстрів виробничих дільниць (підрозділів) в промисловості; головних фахівців - керівників науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інших керівників; начальників (завідувачів) науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва; керівників проектів та програм; наукових співробітників і фахівців ІТ-компаній.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень з електронної та мікропроцесорної техніки, зокрема, радіоелектронних смарт та вбудованих систем і орієнтує на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра як професіонала в галузі телекомунікацій та радіотехніки.