Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.025
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців здатності ідентифікувати та оцінювати фактори впливу за допомогою інструментарію ZFC та його теоретичні і прикладні положення використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у молодих науковців компетентностей: загальних: - здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, комерціалізувати оригінальні наукові дослідження; - ґрунтовні знання та розуміння філософської методології пізнання, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; - здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань; - уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби; - здатність бути цілеспрямованим та наполегливим, самовдосконалюватись впродовж життя, усвідомлювати соціально-моральну відповідальність за одержані наукові результати; - здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів. фахових: - уміння здійснювати економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування інтелектуального потенціалу; - уміння робити пошук і дослідження інформації про реалізацію організаційного розвитку підприємницьких структур; - знання методології та інструментаріїв наукових досліджень при здійсненні теоретичних та емпіричних досліджень у сфері розвитку підприємницьких структур
Результати навчання: Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - уміння ідентифікувати та оцінювати фактори впливу за допомогою інструментарію ZFC та його теоретичні і прикладні положення використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур; - уміння продемонструвати обізнаність у сфері теоретичних підходів із оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур; - розуміння сутності інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності. - уміння обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері розвитку підприємницьких структур
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання ідентифікації та оцінювання факторів впливу за допомогою інструментарію ZFC; теоретичні і прикладні положення використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур; розглядаються питання розуміння сутності інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності; методологія та інструментарії наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері розвитку підприємницьких структур.
Опис: Обізнаність у сфері теоретичних підходів із оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур, розуміння сутності інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності Знання інструментарію ZFC та теоретичних і прикладних положень його використання під час оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур Реалізація та вдосконалення процесів оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах використання інструментарію ZFC Теоретичні підходи із оптимізації організаційного розвитку підприємницьких структур. Сутність інструментарію ZFC та його ролі під час організування підприємницької діяльності Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Усне опитування на практичних заняттях (8) Вирішення ситуаційних завдань (8) Доповіді та виступи на практичних заняттях (6) Вирішення домашніх завдань (8) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (60) усна компонента (10)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни з “Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFC” / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. Рекомендована література Базова 1. Григулич С. М. , Лісовська В. П., Макаренко О. І. Теорія ймовірностей для економістів: навчальний посібник К.: КНЕУ, 2012. 2. Гарбуз С. В., Пєнкіна Т. Є. Хоменко Л. М., Соболєва Т. О. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник К.: КНЕУ, 2013. Допоміжна 1. Григулич С. М., Лісовська В. П.,Макаренко О. І. та інші Теорія ймовірностей та математична статистика: збірник задач К.: КНЕУ, 2014. 2. Шень А.Х., Верещагин Н.К. Введение в теорию множеств DJVU НОУ, 2015. Інформаційні ресурси 1. Управління організаційним розвитком організації. - Режим доступу: https://www.rusnauka.com/35_OINBG_2010/.../76062.doc.htm 2. Напрями оптимізації витрат в системі управління. Режим доступу: https://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4901 3. Участь в організаційному розвитку. - Режим доступу: https://pidruchniki.com/.../uchast_organizatsiynomu_rozvitku
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).