Дослідницькі методи у геодезії та землеустрої

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Вища геодезія та астрономія
Лектор: д.т.н. Заблоцький Ф. Д.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Знання емпіричних та теоретичних методів досліджень. 2. Знання сучасних Інтернет порталів, які надають геодезичні дані. 3. Вміння візуалізувати дані. 4. Знання методів опрацювання та аналізу даних. 5. Вміння робити висновки та представляти їх результати.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Методи наукових досліджень.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Дослідницькі методи у геодезії» дає відомості щодо використання емпіричних та теоретичних методів дослідження. Надає інформацію про використання основних геодезичних інтернет порталів, за допомогою яких можна отримати різноманітні геодезичні дані. В курсі вивчаються методи візуалізації даних. В курсі дисципліни присутнє ознайомлення із програмним забезпеченням, що значно розширює практичні можливості проведення досліджень та інтерпретації отриманих результатів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: захист лабораторних робіт, поточні тестові завдання. Підсумковий контроль: екзамен
Рекомендована література: 1. Белуха М.Т. Основи наукових досліджень.-К.: Вища шк., 1997.-271 с. 2. National Oceanic and Atmospheric Administration. Електронний ресурс: https://www.ngdc.noaa.gov/mgg/global/ . 3. EUREF Permanent GNSS Network. Електронний ресурс: https://www.epncb.oma.be/.

Дослідницькі методи у геодезії та землеустрої

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інженерна геодезія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Дослідницькі методи у геодезії та землеустрої

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.024
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: д.т.н. Ступень Н.М., к.т.н. Маланчук М.С.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ІНТ. Здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, проводити оригінальні наукові дослідження у сфері геодезії та землеустрою на міжнародному та національному рівні. ЗК1. Глибинні знання в галузі геодезії, фотограмметрії, кадастру та землеустрою, картографії та дистанційного зондування. ЗК3. Здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань. ФК1. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх виконання; ФК2. Здатність використовувати знання й уміння для розрахунку апріорної оцінки точності та вибору технологій проектування і виконання прикладних професійних завдань. ФК3. Уміння досліджувати проблему та визначати обмеження, у тому числі зумовлені проблемами сталого розвитку, впливу на навколишнє середовище та безпеку життєдіяльності. ФК4. Застосування фахової термінології в усній та письмовій формах рідною чи іноземною мовами. ФК7. Здатність інтерпретувати результати власних експериментів та брати участь у наукових дискусіях із досвідченими науковцями галузі, стосовно наукового та практичного значення отриманих результатів. ЗН1. Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та теоретико-прикладних засад принаймні в одній з областей геодезії та землеустрою: геодезія; картографія; землеустрій та кадастр;оцінка землі та нерухомого майна; геоінформаційні системи і технології; фотограмметрія та дистанційне зондування. ЗН2. Здатність продемонструвати знання новітніх технологій, формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті. ЗН3. Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, соціальному, екологічному, економічному контексті та управління проектами. ЗН4. Здатність працювати результативно в групах, щоб отримати, локалізувати та опрацювати дані для вирішення завдання дослідження та брати відповідальність за організацію роботи. УМ1. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. УМ2. Застосовувати одержані знання з різних предметних сфер геоматики для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження. УМ3. Інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження. УМ5. Проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій. УМ6. Здійснювати математико-статистичне моделювання та соціально-економічне діагностування різних процесів та об’єктів у сфері геоматики. КОМ2. Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій. АіВ1. Здатність самостійно проводити наукові дослідження та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Філософія і методологія науки. Іноземна мова для академічних цілей. Професійна педагогіка. Академічне підприємництво. Педагогічна практика. Світові кадастрові системи.
Короткий зміст навчальної програми: Виникнення і розвиток кадастрової діяльності. Кадастрові системи в світі. Кодування та класифікація інформації в кадастрі. Вивчення дисципліни необхідне аспірантам, які претендують на здобуття наукового ступеня доктор філософії за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій». Однією з найактуальніших проблем ринкових перетворень в Україні є створення єдиної кадастрово-реєстраційної системи, основними функціями якої будуть реєстрація земельних ділянок, інших об’єктів нерухомості та прав на них, сприяння розвитку і прозорості ринку землі, створенню його інформаційної інфраструктури, запровадженню іпотеки земельних ділянок, підвищенню ефективності та об'єктивності оподаткування, створенню привабливих умов для інвестицій і забезпечення їх захисту.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (разом 40 балів): захист практичних робіт згідно із призначеним викладачем терміном – 20 балів, усне опитування – 10 балів, активність, внесення пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо – 10 балів. Екзаменаційний контроль - 60 балів (письмова компонента - тестування 50 балів, усна компонента 10 балів).
Рекомендована література: 1. Кадастр територій: навч. посібник / І. Перович, В. Сай. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 264 с. 2. Кадастрові системи, як ефективний механізм державного управління. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/inek/2013_3/65.pdf. 3. Cadastral information system - A resource for the e.u. policies - Overview On The Cadastral Systems Of The E.U. Member States // Permanent Comittee On Cadastre In The European Union. Режим доступу - http: // www.eurocadastre.org / pdf / Cadastral%20systems_III_2009.pdf - назва з екрану. 4. Land Administration for sustainable Development / Jan Williamson, Stig Enemark, Jude Wallace, Abbas Rajabifard. – New York. Esri Press. – 2010. – 487 p. 5. Lemmen C.,.Oosterom P. The land Administration Do-main Model Standard. International FJG workshop on the Land Administration Domain Model 24-25 September 2013, Kuala Lumpur, Malaysia p. 1-20.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницькі методи у геодезії та землеустрої

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.025
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: професор Глотов Володимир Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання дисципліни - сформувати у майбутнього науковця знання, вміння і навики, передбачені програмою підготовки доктора філософії для використання в його подальшій професійній діяльності, зокрема для виконання науково-дослідницьких робіт.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - Глибинні знання в галузі геодезії, фотограмметрії, кадастру та землеустрою, картографії та дистанційного зондування. - Здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань. фахові компетентності: - Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх виконання. - Здатність використовувати знання й уміння для розрахунку апріорної оцінки точності та вибору технологій проектування і виконання прикладних професійних завдань. - Уміння досліджувати проблему та визначати обмеження, у тому числі зумовлені проблемами сталого розвитку, впливу на навколишнє середовище та безпеку життєдіяльності. - Застосування фахової термінології в усній та письмовій формах рідною чи іноземною мовами. - Здатність інтерпретувати результати власних експериментів та брати участь у наукових дискусіях із досвідченими науковцями галузі, стосовно наукового та практичного значення отриманих результатів.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: - Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та теоретико-прикладних засад принаймні в одній з областей геодезії та землеустрою. - Здатність продемонструвати знання новітніх технологій, формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті. - Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, соціальному, екологічному, економічному контексті та управління проектами. - Здатність працювати результативно в групах, щоб отримати, локалізувати та опрацювати дані для вирішення завдання дослідження та брати відповідальність за організацію роботи. - Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. - Застосовувати одержані знання з різних предметних сфер геоматики для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження. - Інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження. - Проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій. - Здійснювати математико-статистичне моделювання та соціально-економічне діагностування різних процесів та об’єктів у сфері геоматики. - Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій. - Здатність самостійно проводити наукові дослідження та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Філософія і методологія науки Супутні і наступні: Фотограмметрія та ДЗ в моніторингу довкілля
Короткий зміст навчальної програми: Дослідницькі методи у геодезії та землеустрої - одна з дисциплін, яка визначає основу підготовки доктора філософії та дає можливість розвинути наукові здібності для подальшої наукової праці. Аспіранти під керівництвом свого наукового керівника обирають тему науково-дослідницької роботи та виконують її протягом семестру та наступних семестрів.
Опис: Тема 1. Вступ. Предмет і задачі курсу. Основні поняття про методологію наукових досліджень Тема 2. Методи наукового дослідження. • Стратегія і тактика проведення наукового дослідження Тема 3. Математичне дослідження проблеми. • Поняття про апріорну оцінку точності • Методи апроксимації функцій Тема 4. Види та особливості викладу результатів наукових досліджень • Види викладу науково-дослідної продукції • Зміст та особливості оформлення наукових робіт Тема 5. Загальна методика виконання дисертаційного дослідження • Вибір та затвердження теми дисертації • Пошук, накопичення та обробка наукової інформації з теми дисертаційного дослідження • Аналіз літературних джерел • Виклад змісту та структура дисертації
Методи та критерії оцінювання: Письмовий звіт з проведеної роботи, в який входять розділи, виконані під час практичних робіт. Презентація результатів роботи на науковому семінарі.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка за дисципліну 100 балів Поточний контроль: Практична робота 1 - 10 балів Практична робота 2 - 20 балів Практична робота 3 - 10 балів Екзаменаційний контроль: Письмова компонента - 50 балів Усна компонента - 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова: 1. Філософія. 2-ге видання, за ред. Леоніда Губерського. Видавництво "Фоліо", 2018. – 624с 2. Соболь Х.С., Петровська Н.І., Гуняк О.М. Методологія і принципи наукових досліджень. Навч. Посібник /– Львів: Видавництво “Львівська політехніка”, 2018. – 88с. 3. Рудий Р.М., Кисельов Ю.О., Кисельова О.О. Методологія наукових досліджень в геодезії та землеустрої: Навч. посібник Умань: Уманський НУС, 2019. – 68 4. Вітченко А. О., Вітченко А. Ю. Основи наукових досліджень у вищій школі : підруч. Київ : ФОП Ямчинський О.В., 2020. 272 с 5. Зосименко В.М. Основи теорії планування експерименту навчальний посібник. – Львів: Видавництво “Львівська політехніка”, 2005 Допоміжна: 1. Фотограмметрія та дистанційне зондування. Кн.1: підручник/ О.Л.Дорожинський. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. - 176с. 2. Фотограмметрія та дистанційне зондування. Кн.2: підручник/ Х.В.Бурштинська, С.А.Станкевич, Ю.В. Петрик. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 216 с. 3. Авіаційне лазерне сканування: навчальний посібник/ А.В. Бабушка, Х.В. Бурштинська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 114 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дослідницькі методи у геодезії та землеустрої

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.023
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: к.ф.-м.н., доцент Бридун Андрій Михайлович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Викладання дисципліни має за мету засвоєння аспірантами найбільш важливих питань курсу програмування в геопросторових дослідженнях, котрі мають теоретичне та практичне застосування в подальших наукових дослідженнях майбутніх науковців.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • вміння використовувати ГІС моделювання, • вміння подати об’єкти реального світу в ГІС, • вміння подати растрові моделі реального світу в ГІС, • вміння подати векторні моделі реального світу в ГІС.
Результати навчання: • Вміння використовувати ГІС моделювання, • Вміння подати об’єкти реального світу в ГІС, • Вміння подати растрові моделі реального світу в ГІС, • Вміння подати векторні моделі реального світу в ГІС.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Вища математика. • Картографія. • Сучасні технології створення картографічної продукції. • Фотограмметрія, геоінформатика, дистанційне зондування і лазерне сканування.
Короткий зміст навчальної програми: Програмування в геонаукових дослідженнях – це моделі й алгоритми, що лежать в основі ГІС. Розглянуті програмні засоби реалізації, інтеграції даних і технологій. Монографія містить графічні ілюстрації, що пояснюють роботу ГІС. Сформульовано сутність геоінформації, геоінформаційних технологій, понятійний апарат геоінформаційних систем (ГІС) і їх функціональні можливості. Розглянуто питання введення даних і їх цифрування. Висвітлено питання створення та збереження електронних карт за допомогою геоінформаційних технологій. Представлені концептуальні основи ГІС, мета та принципи побудови ГІС, сучасні напрями застосування ГІС і перспективи розвитку.
Опис: Сформульовано сутність геоінформації, геоінформаційних технологій, понятійний апарат геоінформаційних систем (ГІС) і їх функціональні можливості. Розглянуто питання введення даних і їх цифрування. Висвітлено питання створення та збереження електронних карт за допомогою геоінформаційних технологій. Представлені концептуальні основи ГІС, мета та принципи побудови ГІС, сучасні напрями застосування ГІС і перспективи розвитку. Назви тем: Загальні поняття про інформаційні та геоінформаційні системи. Поняття про геоінформатику. Структура, функції та технології ГІС. Подання об’єктів реального світу в ГІС. Інформаційне забезпечення ГІС. Растрові моделі подання просторових даних у ГІС. Векторні моделі подання даних у ГІС.
Методи та критерії оцінювання: • Робота на практичних заняттях, усне опитування, виконання індивідуальних завдань (40%). • Підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • Робота на практичних заняттях, усне опитування, виконання індивідуальних завдань (40%). • Підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Геоінформаційні системи і бази даних : монографія / В. І. Зацерковний, В. Г. Бурачек, О. О. Железняк, А. О. Терещенко. – Ніжин : НДУ ім. М. Го-голя, 2014. – 492с. [ISBN 978-617-527-121-6]. 2. Дейт К. Дж. Введение в системы баз данных / К. Дж. Дейт ; пер. с англ. – 8-е изд. – М. : Издательский дом "Вильямс", 2005. – 1328с. 3. Берлянт А. М. Геоинформационное картографирование / А. М. Берлянт. – М. : РАЕН, 1997. – 64с. 4. Берлянт А. М. Виртуальные геоизображения / А. М. Берлянт. – М. : Научный мир, 2001. – 56с. 5. Вахромеев И. В. Алгоритмы и структуры данных для геоинформационных систем : методические указания для студентов / И. В. Вахромеев, И. Г. Ермакова, А. С. Савельев. – Красноярск : КГТУ, 2003. – 34с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).