Управління розвитком організацій

Спеціальність: Менеджмент просторового розвитку
Код дисципліни: 7.073.17.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Сидорчук Ористлава Григорівна Бліщук Катерина Михайлівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та практичних навичок використання інструментів управління розвитком організації.
Завдання: Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Загальні компетентності: ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Спеціальні компетентності: СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів. СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани. СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту. СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Результати навчання: РН-01. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах РН-03. Проектувати ефективні системи управління організаціями РН-05. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни Фінансовий менеджмент Проєктний менеджмент Супутні і наступні дисципліни Корпоративне управління
Короткий зміст навчальної програми: Розглядаються теоретичні основи та практичні інструменти розвитку організації у різних галузях та сферах суспільного життя. Набуті знання та вміння можуть бути корисними для фахівців, які займаються вирішенням різноманітних проблем в умовах обмежених ресурсів, для учасників проєктних команд, керівників і виконавців проєктів та програм.
Опис: 1. Теоретичні основи управління розвитком організації 2. Організація як об'єкт і суб'єкт розвитку. Управлінські моделі 3. Розробка стратегії управління розвитком організації 4. Інноваційна діяльність як основа розвитку організації 5. Маркетингові інструменти в управлінні розвитком організації 6. Професійний розвиток менеджера. Адміністративний аудит. 7. Управління змінами. Сучасні інструменти розвитку організації.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на практичних заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять у таких формах: - вибіркове усне опитування перед початком занять; - фронтальне стандартизоване опитування за тестами протягом 5-10 хв.; - фронтальна перевірка виконання індивідуальних завдань; - оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей Під час контролю знань та умінь студентів дотримуються такі вимоги: - індивідуальний характер контролю; - своєчасність та систематичність контролю; - об’єктивність та справедливість оцінювання; - врахування вікових особливостей студентів; - обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт та відповідей; - урізноманітнення форм та видів контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 40 балів Екзамен - 60 балів: 40 балів - письмова компонента 20 балів - усна компонента
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Воронько-Невіднича Т., Коваль О., Колода О. Управління розвитком підприємства як необхідна умова досягнення цілей сталого розвитку. Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/316 2. Дорошук Г. Управління організаційним розвитком: теоретичні та концептуальні основи: монографія / під ред. С.К. Харічкова – Одеса: Бондаренко М.О., 2016. – 196 с. 3. Управління організаційним розвитком підприємства : курс лекцій [Електронний ресурс] / укладачі: Л. Д. Забродська, Т. С. Пічугіна. – Електрон. дані. – Х. : ХДУХТ, 2019. 4. Управління розвитком компанії Режим доступу: https://posibniki.com.ua/catalog-upravlinnya-rozvitkom-kompaniyi
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління розвитком організацій (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент просторового розвитку
Код дисципліни: 7.073.17.O.006
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Сидорчук Ористлава Григорівна Бліщук Катерина Михайлівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та практичних навичок використання інструментів управління розвитком організації.
Завдання: Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Загальні компетентності: ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Спеціальні компетентності: СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів. СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани. СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту. СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Результати навчання: РН-01. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах РН-03. Проектувати ефективні системи управління організаціями РН-05. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни Фінансовий менеджмент Проєктний менеджмент Супутні і наступні дисципліни Корпоративне управління
Короткий зміст навчальної програми: Розглядаються теоретичні основи та практичні інструменти розвитку організації у різних галузях та сферах суспільного життя. Набуті знання та вміння можуть бути корисними для фахівців, які займаються вирішенням різноманітних проблем в умовах обмежених ресурсів, для учасників проєктних команд, керівників і виконавців проєктів та програм.
Опис: 1. Теоретичні основи управління розвитком організації 2. Організація як об'єкт і суб'єкт розвитку. Управлінські моделі 3. Розробка стратегії управління розвитком організації 4. Інноваційна діяльність як основа розвитку організації 5. Маркетингові інструменти в управлінні розвитком організації 6. Професійний розвиток менеджера. Адміністративний аудит. 7. Управління змінами. Сучасні інструменти розвитку організації.
Методи та критерії оцінювання: Оцінку «відмінно» отримує студент, який оформив курсовий проєкт відповідно до встановлених вимог, повністю розкрив теоретичну та аналітичну частини, чітко сформулював та аргументував висновки. Оцінку «добре» одержує студент за роботу, в якій виконані всі зазначені вище вимоги, але є окремі недоліки стилістичного чи методичного характеру, недостатньо аргументовані висновки, завдання курсового проєкту виконані частково. Оцінку «задовільно» отримує студент, у якого робота містить окремі частини тексту без посилань на джерела, висновки аргументовані недостатньо, оформлення не в повному обсязі відповідає вимогам, завдання курсового проєкту виконані частково, без належних посилань на нормативно-правові документи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання курсового проєкту (100 балів)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Воронько-Невіднича Т., Коваль О., Колода О. Управління розвитком підприємства як необхідна умова досягнення цілей сталого розвитку. Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/316 2. Дорошук Г. Управління організаційним розвитком: теоретичні та концептуальні основи: монографія / під ред. С.К. Харічкова – Одеса: Бондаренко М.О., 2016. – 196 с. 3. Управління організаційним розвитком підприємства : курс лекцій [Електронний ресурс] / укладачі: Л. Д. Забродська, Т. С. Пічугіна. – Електрон. дані. – Х. : ХДУХТ, 2019. 4. Управління розвитком компанії Режим доступу: https://posibniki.com.ua/catalog-upravlinnya-rozvitkom-kompaniyi
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).