Цифрова трансформація у публічній сфері

Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.009
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: -
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування; ПРН5. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. Методи навчання: словесні методи: лекція, розповідь-пояснення, бесіда; наочні методи: ілюстрування (у сполученні з дистанційними, зокрема, веборієнтованими, технологіями); теоретичного узагальнення: для визначення теоретичних основ сутності діджиталізації; системного підходу: для узагальнення факторів впливу, переваг та викликів, що очікуватимуть від цифрової трансформації; методи позитивного і нормативного аналізу – для вироблення рекомендацій з удосконалення національних глобалізаційних процесів на засадах діджиталізації; практичні методи: практичні роботи; робота з навчально-методичною літературою: конспектування, тезування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити Кореквізити
Короткий зміст навчальної програми: Мета вивчення дисципліни полягає у ознайомленні з методами діджиталізації публічного управління, сутністю інформаційних систем та цифрових технологій, визначення особливостей впровадження інформаційних систем, опанування системою теоретичних знань, умінь та практичних навичок в галузі оптимізації і діджиталізації інформаційних процесівв публічному управлінні. Основні завдання навчальної дисципліни: засвоїти теоретичних основ діджиталізації процесів публічного адміністрування; оволодіти методологічними основами впровадження інформаційних систем; набути навички практичного застосування методів діджиталізації процесів управління.
Методи та критерії оцінювання: Екзамен (60%) Поточний контроль (40%)
Рекомендована література: 1. Айзексон В. Інноватори: як група хакерів, геніїв та ґіків здійснила цифрову революцію. Київ : Наш формат, 2017. 488 с. 2. Бажал Ю. Інформаційна економіка. Роль інформації у формуванні ринкової економіки : монографія / Ю. Бажал, В. Бакуменко, І. Бондарчук та ін. ; за заг. ред. І. Розпутенка. Київ : К.І.С., 2004. С. 33–57. 3. Грибіненко О. Діджиталізація економіки в новій парадигмі цифрової трансформації. Міжнародні відносини. Серія «Економічні науки». 2018. № 16. С. 35–37. 4. Гусєва О., Легомінова С. Діджиталізація як інструмент удосконалення бізнеспроцесів, їх оптимізація. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018. № 1. С. 33–39. 5. Данніков О., Січкаренко К. Концептуальні засади цифровізації економіки України. ??Економіка та управління національним господарством. 2018. Вип. 17. С. 73–79. 6. Диба М., Гернего Ю. Діджиталізація економіки: світовий досвід та можливості розвитку в Україні. Фінанси України. 2018. № 7. C. 50–63.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).