Стратегічний аналіз у сфері конкуренції

Спеціальність: Управління у сфері економічної конкуренції
Код дисципліни: 7.281.02.O.005
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Д.е.н., професор Поплавська Ж.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Оволодіння теоретичними знаннями зі сфери конкурентних стратегій, методиками та інструментарієм розроблення стратегій конкурування організацій та набуття практичних вмінь і навичок розробки і впровадження стратегій конкуренції у діяльності підприємств
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Маркетинг, Економіка підприємства Основи менеджменту Менеджмент організацій Стратегічний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Суть і особливості формування та реалізації стратегій конкуренції Основи аналізу конкуренції. Дослідження оточення організації Конкурентний потенціал організації та його оцінка. Довгострокове і стратегічне планування конкуренції Інтегральні методи аналізу та вибору стратегії конкуренції. Аналіз і вибір конкурентної позиції. Ринкові сигнали та конкурентні ходи. Реалізація стратегічних конкурентних рішень
Методи та критерії оцінювання: усне опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, оцінки за усні відповіді на практичних заняттях, підготовка аналітичних доповідей, захист рефератів
Рекомендована література: 1. М.Портер. Стратегія конкуренції. – К.: Основи, 1998 2. В.О.Василенко, Т.І.Ткаченко. Стратегічне управління. – К.: ЦУЛ, 2003 3. З.Є.Шершньова, С.В.Оборська. Стратегічне управління. – К.: 1999 4. А.А.Томпсон, А.Дж.Стрикленд. Стратегический менеджмент. – М.: ЮНИТИ, 1998 5. К.Боумэн. Основы стратегического менеджмента. – ЮНИТИ, 1997 6. К.Боумэн. Стратегия на практике. – С-Пб.: Питер, 2003 7. А.Вайсман. Стратегия маркетинга. Стратегия менеджмента. – М.: 1995 8. Д.Аякер. Стратегическое рыночное управление. – С-Пб.:Питер, 2002 9. Г.Минцберг, Дж.Б.Куинн, С.Гошал. Стратегический процесс. – С-Пб.: Питер, 2001 10. John I.Thompson. Strategic Management. – International Thomson Business Press, 1997 11. Charles W.L.Hill, Gareth R.Jones.Strategic Management. An Integrated Approach. – Houghton Mifflin Company, 1998

Стратегічний аналіз у сфері конкуренції (курсова робота)

Спеціальність: Управління у сфері економічної конкуренції
Код дисципліни: 7.281.02.O.006
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: д.е.н., професор Поплавська Ж.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Оволодіння знаннями та практичними навиками зі сфери конкурентних стратегій, методиками та інструментарієм розроблення стратегій конкурування організацій та набуття практичних вмінь і навичок розробки і впровадження стратегій конкуренції у діяльності підприємств
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Маркетинг, Економіка підприємства Основи менеджменту Менеджмент організацій Стратегічний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Характеристика досліджуваного об'єкта та ринку/сектора, на якому він функціонує. Дослідження макросередовища досліджуваного об'єкта Аналіз мікросередовища (конкурентного середовища) досліджуваного об'єкта Оцінка портфеля досліджуваного об'єкта.
Методи та критерії оцінювання: усне опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, оцінки за усні відповіді на практичних заняттях, підготовка аналітичних доповідей, захист рефератів
Рекомендована література: 1. М.Портер. Стратегія конкуренції. – К.: Основи, 1998 2. В.О.Василенко, Т.І.Ткаченко. Стратегічне управління. – К.: ЦУЛ, 2003 3. З.Є.Шершньова, С.В.Оборська. Стратегічне управління. – К.: 1999 4. А.А.Томпсон, А.Дж.Стрикленд. Стратегический менеджмент. – М.: ЮНИТИ, 1998 5. К.Боумэн. Основы стратегического менеджмента. – ЮНИТИ, 1997 6. К.Боумэн. Стратегия на практике. – С-Пб.: Питер, 2003 7. А.Вайсман. Стратегия маркетинга. Стратегия менеджмента. – М.: 1995 8. Д.Аякер. Стратегическое рыночное управление. – С-Пб.:Питер, 2002 9. Г.Минцберг, Дж.Б.Куинн, С.Гошал. Стратегический процесс. – С-Пб.: Питер, 2001 10. John I.Thompson. Strategic Management. – International Thomson Business Press, 1997 11. Charles W.L.Hill, Gareth R.Jones.Strategic Management. An Integrated Approach. – Houghton Mifflin Company, 1998