Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.O.049
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.O.050
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: д.арх. Гнесь І.П.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Аналізувати та розв'язувати складні задачі і проблеми, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог, обирати та використовувати необхідний науковий, методичний інструментарій. Розуміти сутність, принципи та соціальну роль архітектурної діяльності, передбачати відповідальність за ефективність і наслідки прийняття рішень в галузі архітектури та містобудування з дотриманням основ професійної етики. Проводити дослідницьку та/або інноваційну діяльність, застосовувати традиційні та інноваційні методи проведення досліджень. Формувати теоретичні засади архітектурного проектування на основі систематизації даних природничих, гуманітарних і технічних наук, застосовувати теоретико-методологічні та типологічні підходи до вирішення проблем формування та розвитку архітектурно-містобудівного середовища. Застосовувати знання основних понять, термінів і значень, мови професійного спілкування в сфері архітектури та містобудування, дотримуватись норм академічної доброчесності і правил укладання наукових текстів. Визначати етапи і напрями історичного розвитку явищ архітектури, критично оцінювати, досліджувати тенденції та процеси в архітектурній теорії та практиці, реконструкції та реновації архітектурно-містобудівних об’єктів, дизайні інтер’єрів. Розвивати професійні знання шляхом самоосвіти, участі в архітектурно-містобудівному конкурсному проектуванні, в науково-технічних заходах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Технологія проектного процесу, Архітектурне проектування громадської будівлі. Сучасні концепції та інновації в архітектурі та містобудуванні, Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту.
Короткий зміст навчальної програми: Самостійне науково-практичне дослідження обраної теми. Написання пояснювальної записки, візуалізація отриманих наукових результатів. Розроблення завдання на проектування, авторського проектного рішення архітектурного об'єкту. Оформлення проектної частини роботи.
Методи та критерії оцінювання: магістерська кваліфікаційна робота
Рекомендована література: 1. Білоконь Ю.М., Фомін І.О. Наука і творчість в архітектурі. К.: Логос, 2006. 208 с. 2. Вихрущ В.О. та ін. Методологія та методика наукового дослідження: Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 328 с. 3. Габрель М.М. Просторова організація містобудівних систем. К.: Видавничий дім А.С.С., 2004. 400 с. 4. Гетун Г.В. Архітектура будівель та споруд. Кн.1. Основи проектування. Київ: Кондор, 2012. 380 с.; Кн.2. Житлові будинки. К., 2017. 736 с. 5. Гнесь І.П. Багатоквартирне житло: тенденції еволюції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 652 с. 6. Зацерковний В.І., Тішаєв І.В., Демідов В.Ж. Методологія наукових досліджень: навчальний посібник. Ніжин, 2017. 236 с. 7. Колесніков О.В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури (ЦНЛ), 2017. 144 с. 8. Корягін М., Чек В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. К.: Алерта. 2019. 492 с. 9. Куцевич В.В. та ін. Нормативно-методичні основи архітектурного проектування громадських будівель і споруд: навч. посіб. Київ, 2016. 111 c. 10. Куць Є.С. Урбанізовані території: методологія та практика планування і управління / Є.С. Куць, С. В. Куць. – К. : НДПІ містобудування, 2003. – 252 с. 11. Лінда С.М., Моркляник О.І. Типологія громадських будівель і споруд: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 348 с. 12. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: Навчальний посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко та ін. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с. 13. Містобудівне проектування. Частина ІІ: Проектування структурних елементів міста Навчальний посібник / Г.П.Петришин та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с. 14. Петрушенко В.Л Філософія і методологія науки: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 184 с. 15. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Територіальне та просторове проектування: навч. посіб. Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2011. 368 с. 16. Сушенцева Л.Л. та ін. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра Навчально-методичний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 88 с. 17. Чень Л.Я. Основи наукових досліджень у реставрації пам’яток архітектури Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. 152 с. 18. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності. Підручник. К.: Знання, 2006. 307 с. 19. Боттон. А. Архітектура щастя. К.: ArtHuss, 2021. 296 с. 20. Галеґуа Дж. Розумні міста К.: ArtHuss, 2021. 192 с. 21. Гидион З. Пространство, время, архітектура. М.: Стройиздат, 2010. 885 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.O.072
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Доц., д.арх. Ідак Юлія Володимирівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знання та розуміння предметної області та фаху; • Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих; • Компетентно виконувати архітектурно-містобудівну документацію об’єктів архітектури та містобудування; • Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень при виконанні архітектурно-містобудівних проектів; • Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Теорія містобудування. • Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту. Ч.2. • Сучасні концепції у містобудуванні.
Короткий зміст навчальної програми: Графічне опрацювання передпроектних досліджень і проектних концепцій за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська кваліфікаційна робота: Вступ – загальна характеристика дослідження. Розділ 1 – Теоретичні основи формування об’єкту проектування, український і зарубіжний досвід проектування. Розділ 2 – Методи і методика дослідження. Розділ 3 – Передпроектні дослідження об’єкти. Розділ 4 – Архітектурно-планувальна і ландшафтно-просторова організація об’єкту. Розділ 5. Проект. Загальні висновки. Суміжні дисципліни. Список використаних джерел. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: Магістерська кваліфікаційна робота (100%)
Рекомендована література: 1. Петришин і ін. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: навч. посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко, С.В.Ганець та ін.; за ред. Г.П.Петришин, Б.С.Посацького, Ю.В.Ідак – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328 с.: іл. 2. Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 8.06010202 "Містобудування" (9901) та спеціалізації "Ландшафтна архітектура" (9902) базового напряму 6.06010202 "Архітектура" / Укл. Г.П. Петришин, Ю.І. Криворучко, І.В. Русанова, С.В. Ганець - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013. - 95 с. 3. Історичні архітектурно-містобудівні комплекси: наукові методи дослідження [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл., які навчаються за напрямом «Архітектура» / Г. П. Петришин [та ін.] ; ред. Г. П. Петришин ; Національний ун-т «Львівська політехніка». — Л. : Видавництво Національного ун-ту «Львівська політехніка», 2006. — 212 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.03.O.093
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: К. арх., старший викладач Ольга Дмитраш
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою виконання магістерської кваліфікаційної роботи є закріплення та демонстрація сформованих протягом навчання в університеті знань і вмінь за спеціальністю, а саме: підсумувати і закріпити теоретичні знання, удосконалити практичні уміння і навички, необхідні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 191 «Архітектура і містобудування» зі спеціалізації Дизайн архітектурного середовища та підготувати студентів для подальшого працевлаштування за обраною професією.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральна компетентність – Здатність розв’язувати творчі завдання дослідницького та/або інноваційного характеру в архітектури та містобудуванні. загальні компетентності: ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК02. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК03. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК04.Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК07. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). фахові компетентності: СК01. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі архітектури та містобудування у широких або мультидисциплінарних контекстах. СК02. Здатність розв’язувати проблеми архітектури та містобудування у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності. СК03. Здатність аналізувати, розробляти та впроваджувати архітектурно-містобудівні рішення з урахуванням соціально-демографічних, національно-етнічних, природно-кліматичних, інженерно-технічних чинників та санітарно-гігієнічних, безпекових, енергозберігаючих, екологічних, техніко-економічних вимог. СК04. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії. СК06. Здатність аналізувати міжнародний та вітчизняний досвід, збирати, накопичувати і використовувати інформацію, необхідну для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування. СК07. Здатність до проєктного моделювання і дослідження концептуальних, натурних та комп’ютерних моделей об’єктів архітектури та містобудування. СК10. Здатність генерувати нові ідеї та розробляти інноваційні рішення у сфері архітектури та містобудування. СК11. Здатність критично осмислювати проблеми архітектури та містобудування.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПР 01. Мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері архітектури та містобудування і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. ПР 02. Мати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності у сфері архітектури та містобудування з метою розвитку нових знань та процедур. ПР 03. Здійснювати передпроєктний аналіз архітектурно-містобудівних об’єктів і територій. ПР 04. Розуміти і застосовувати у практичній діяльності теоретичні і практичні засади проєктування інноваційних об’єктів містобудування, житлових, громадських, промислових будівель і споруд, реконструкції і реставрації архітектурних об’єктів, методи досягнення раціонального архітектурно-планувального, об’ємно-просторового, конструктивного рішення, забезпечення соціально-економічної ефективності, екологічності, енергоефективності. ПР 07. Здійснювати проєктне моделювання, обирати цифрові технології та програмні засоби для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру, розробки і реалізації проєктів у сфері архітектури та містобудування, оформлення відповідної наукової та технічної документації, виготовлення макетів і наочних ілюстративних матеріалів. ПР 09. Застосовувати енергоефективні та інші інноваційні технології при проведенні наукових архітектурно-містобудівних досліджень та прийнятті комплексних архітектурно-містобудівних рішень. ПР 10. Обговорювати результати професійної діяльності, досліджень та інноваційних проєктів у сфері архітектури та містобудування державною та іноземною мовами усно і письмово. ПР 11. Приймати ефективні рішення у сфері архітектури та містобудування, розробляти і порівнювати альтернативи, враховувати обмеження, оцінювати можливі побічні наслідки та ризики. ПР 12. Знати і застосовувати у практичній діяльності законодавство і нормативну базу щодо проведення досліджень та розробки архітектурно-містобудівних проєктів. ПР 13. Обґрунтовувати безпекові, санітарно-гігієнічні, екологічні, інженерно-технічні і техніко-економічні рішення і показники у комплексному архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР 15. Аналізувати міжнародний та вітчизняний досвід щодо проєктування об’єктів архітектури та містобудування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Сучасні архітектурні теорії та доктрини; Гармонізація міського середовища засобами дизайну (комплексне дослідження); Монументальний дизайн (архітектурне проектування), Супутні і наступні навчальні дисципліни: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота за спеціальністю 191 «Архітектура та містобудування» спеціалізацією Дизайн архітектурного середовища повинна продемонструвати поглиблене бачення сучасних проблем архітектури і архітектурного проектування, фундаментальність знань, що відповідають сучасному рівню розвитку архітектури, високу професійну культуру. Магістерська робота – це кваліфікаційна науково-дослідницька робота, виконана самостійно, яка готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора - продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, уміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Кваліфікаційна робота повинна засвідчити професійну зрілість випускника, виявити його загальнонаукову, загальнотеоретичну та спеціальну підготовку, уміння застосовувати здобуті в університеті знання для розв’язання конкретних наукових та практичних завдань і, відповідно, готовність до самостійної професійної діяльності. Особливістю магістерської роботи є те, що в ній має бути передбачено проведення наукових досліджень (творчих розробок), продемонстрований певний рівень наукової кваліфікації студента, його вміння вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Проектно-графічна частина показує можливості втілення отриманих теоретичних положень у конкретні проектні пропозиції. Склад, масштаб креслень, їх композиційне розташування узгоджуються з керівником роботи. Подача матеріалів на планшетах повинна мати логічний порядок і структуровано розвиватися від висвітлення актуальності питання до способів його вирішення. Графічне опрацювання проектних концепцій за темою магістерської кваліфікаційної роботи в програмах (на вибір): MicrosoftWord, AutoCAD, ArchiCAD, Photoshop, CorelDraw, Lumion; Artlantis, 3DSMax.
Опис: Опрацювання наукової літератури, інформаційних джерел що стосуються заданої тематики , підготовка до консультацій з керівником; Опрацювання виданих картографічних матеріалів, за можливості вихід на ділянку, фотофіксація, натурні обстеження, обміри; Пошук, огляд і аналіз аналогів Робота із державними будівельними нормами визначення обмежень щодо проектування заданого об’єкту; Проведення проектно-пошукових робіт, моделювання існуючого середовища, випошук ідеї і концепції проєктованого об’єкту; Опрацювання у вигляді проектно-графічної частини магістерської кваліфікаційної роботи за заданою темою; Підготовка та виконання пояснювальної записки до проектно-графічної частини за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: виконання та захист клаузури. Перегляди стану виконання МКР. Підсумковий контроль: перегляд пояснювальної записки та проектно-графічної частини магістерської кваліфікаційної роботи на семінарі кафедри та допуск до захисту в ЕК .
Критерії оцінювання результатів навчання: Клаузура: Повнота та наочність розкриття ідеї проектованого об’єкту; узгодження локалізації проектованого об’єкту із заданою тематикою; обґрунтування обраного рішення; відповідність пропонованого архітектурного рішення проектованого об’єкту заданій тематиці. Виконання пояснювальної записки та проектно-графічної частини магістерської кваліфікаційної роботи на семінарі кафедри та допуск до захисту в ЕК: Обґрунтувати тему дослідження: актуальність теми, мета та завдання роботи, об’єкт дослідження, предмет дослідження, методика дослідження, наукова новизна, практичне значення. Обґрунтувати вибір ділянки для проектованого об’єкту. Провести огляд і аналіз літературних джерел, вітчизняного та закордонного досвіду проектування об’єктів заданої тематики, виявити особливості і тенденції сучасних архітектурних рішень в галузі, що відповідає темі магістерської кваліфікаційної роботи. Здійснити аналіз державних будівельних норм і застосувати нормативні обмеження у процесі проектування архітектурного об’єкту. Розкрити ідею та особливості образного та конструктивного вирішення проектованого архітектурного об’єкту. Обсяг (без бібліографії та без додатків) пояснювальної записки роботи магістра: комп`ютерний набір – до 70 сторінок машинописного тексту. Список використаних джерел складає щонайменше 30 джерел (не враховуючи посилань на інтернет-ресурси).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Електронний навчально-методичний комплекс «Сучасні концепції дизайну архітектурного середовища» / Ю.Є. Джигіль. – Львів : ВНС НУ «Львівська політехніка» https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=10068 2. Черкес Б.С. та Лінда С.М. 2010. Архітектура сучасності. Остання третина XX - початок XXI століть: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 3. Глазычев В. Л. Образы пространства (проблемы изучения) // Сб.: Творческий процесс и художественное восприятие. – Ленинград: «Наука», 1978. - С.159-174. 4. Дженкс Ч. 1985. Язык архитектуры постмодернизма / Пер с англ. А.В.Рябушина. М., Стройиздат. 136 с. 5. Джигіль Ю. Є. Актуальні проблеми фахової підготовки і практичної діяльності архітекторів за спеціальністю «Дизайн архітектурного середовища» // Вісн.Нац.ун-ту «Львівська політехніка». 2010. Зб.наук.праць: №674.Архітектура. С.210-215. 6. Джигіль Ю. Є. Профілі компетентності в підготовці архітектора: досвід і перспективи // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура. 2018. № 895. С. 38–42. 7. Джигіль Ю. Є. Сучасні тенденції і моделі розвитку архітектури житла в Україні // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура. – 2019. – Спец. вип. – С. 13–17. 8.Джигіль Ю. Є. Інноваційні архітектурні ідеї житла майбутнього (в проектах студентів кафедри дизайну архітектурного середовища) // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура. 2020. С.67-75. 9. Джигіль Ю. Є. Архітектура прийдешнього десятиліття у дзеркалі цивілізаційних парадоксів сьогодення. Visioner-2030: наукове передбачення : зб. матеріалів Міжнародної міждисциплін. наук.-практ. конф. з нагоди Дня Науки, Київ, 29 травня 2020 р. / [уклад. Л. І. Юдіна]. Київ, 2020. 10. Джигіль Юрій. Архітектурний компас Заера-Поло як інструмент досліджень для сучасних концепцій дизайну архітектурного середовища // AS. 2021 рік; Том 7, номер 1 : 17-23. 11. Jencks, Charles. 2000. Jencks’ theory of evolution, an overview of 20th Century architecture. [online] The Architectural Review / 12 July 2000 by Charles Jencks archive. 12. Alejandro Zaera-Polo & Guillermo Fernandez Abascal. 2016. Architecture's "Political Compass": A Taxonomy of Emerging Architecture in One Diagram. [online] ArchDaily 13. Architecture's "Political Compass": A Taxonomy of Emerging Architecture in One Diagram // ArchDaily / [online] 14. Arch:speech. News. 2017. Modern architecture map: 7 directions, 181 bureaus [online] Arch:speech 14. Arch:speech. News. 2017. An interactive map of the directions of modern architecture has been launched [online] Arch:speech 15. Schumacher, Patrik. Parametricism as Style - Parametricist Manifesto // Presented and discussed at the Dark Side Club1, 11th Architecture Biennale, Venice 2008 / London 2008.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.04.O.118
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна