Проєктування інтер'єрів, частина 1

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.E.055
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Кандидат архітектури, доцент Бойко Христина Степанівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Навчальна дисципліна «Проектування інтер’єрів, частина 1» є однією з вибіркових дисциплін професійної підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності «Дизайн». Метою викладання дисципліни є ознайомлення студентів з архітектурно-конструктивною структурою споруди як системи, основними конструктивними елементами будівель, а також професійна підготовка студента-дизайнера до розуміння конструктивних основ проектування інтер’єрів різного функціонального призначення.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральна компетентність (ІНТ) – здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій і методів дизайну та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Фахові компетентності професійного спрямування (ФКС) (1. Блок: Дизайн предметного середовища): ФКС 1.1. Здатність провадити передпроектні дослідження та здійснювати аналіз аналогів проектного вирішення. ФКС 1.2. Здатність розробляти кілька варіантів концептуальних вирішень об’єктів предметно-просторового середовища. ФКС 1.3. Здатність розробляти дизайн середовища предметно-просторових комплексів для будівель і споруд. ФКС 1.4. Здатність враховувати при створенні об’єктів предметно-просторового середовища потреб всіх категорій споживачів та застосовувати комплексний підхід у проектуванні.
Результати навчання: У результаті навчання здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Володіти основними відомостями про будівлі і споруди. 2. Володіти фаховою термінологією. 3. Розуміти просторово-конструктивну структуру різних типів будівель. 4. Знати основні архітектурно-конструктивні елементи, що визначають структуру будинку, розуміти їх функціональне призначення. 5. Вміти читати архітектурно-будівельні креслення. 6. Вміти запроектувати сучасний інтер’єр із розумінням всіх структурних елементів та у відповідності до функціональних вимог. ПРНВ1.1. Розуміти важливість і значення проведення передпроектних досліджень, здійснення аналізу аналогів проектних вирішення та вміти використовувати здобуті результати в проектуванні. ПРНВ1.2. Вміти користуватись нормативно-довідковою літературою при проектуванні предметно- просторового середовища. ПРНВ 1.3 Орієнтуватися в розмаїтті сучасних програмних та апаратних засобів, використовувати знання і навички роботи з фаховим комп’ютерним забезпеченням. ПРНВ1.4. Застосовувати комплексний художньо-проектний підхід для створення цілісного образу предметно-просторового середовища. ПРНВ1.7. Використовувати основні теоретичні та методологічні поняття і принципи у дизайні предметно-просторового середовища.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Проектування інтер’єрів, частина 1 Основи ергономіки Матеріалознавство у проектуванні інтер’єрів Супутні і наступні (перспективні) навчальні дисципліни Проектування інтер’єрів, частина 2 Ландшафтний дизайн Дизайн предметно-просторового середовища
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Проектування інтер’єрів, частина 1» є однією з вибіркових дисциплін професійної підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, бакалавр спеціальності «Дизайн»(Дизайн середовища) та розрахована на один семестр навчання III курсу. Охоплює 120 год. і структурно включає в себе дві частини – теоретичну і практичну складові. За своїм тематичним змістом опирається на знання, попередньо набуті студентами в процесі навчання інших фахових дисциплін ОКР «Бакалавр», зокрема тих, які стосуються архітектури і дизайну, і тих, що дають теоретичні підстави для розуміння конструктивних основ проектування інтер’єрів. У теоретичній частині курсу студенти оволодівають необхідним обсягом відомостей про архітектуру і конструкцію, будівлі і споруди, освоюють основні поняття про архітектурно-конструктивну структуру споруди. В практичній частині курсу проводиться систематизація та закріплення теоретичного матеріалу через виконання індивідуального завдання під час СРС, у студентів формуються уміння читати архітектурно-будівельні креслення, здатність самостійно підбирати адекватні проектні рішення відповідно до запитів уявного замовника, набуваються вміння самостійно шукати, аналізувати та вибирати необхідну інформацію у ДБН та інших нормативних документах. Знання, набуті студентами у процесі вивчення навчальної дисципліни «Проектування інтер’єрів, частина 2» можуть бути використані при виконанні дипломної роботи на здобуття ОКР «Бакалавр».
Опис: Лекційні заняття – 15 год. (денна форма навчання) Назви тем лекційних занять 1. Архітектура і конструкція. Терміни і визначення. 2. Основні відомості про будівлі та споруди. 3. Громадські будівлі. Нормативні основи проектування громадських будівель. 4. Житлове будівництво. 5. Типологічні засади архітектурно-планувальної структури соціального та комерційного житла. 6. Промислові будівлі і споруди. Основні відомості. 7. Висотне будівництво. 8. Архітектура народного житла в Україні. Основні відомості. 9. Основи кліматології та мікроклімату приміщень. Основи архітектурної акустики та світлотехніки. Будівельна фізика і житловий комфорт. 10. Вимоги до будівель та їх класифікація. 11. Основні поняття про архітектурно- конструктивну структуру споруди. 12. Конструктивні схеми будівель. Основи проектування. 13. Конструктивні елементи будівлі. Фундаменти. 14. Конструктивні елементи будівлі. Стіни. Перекриття. Стелі. Підлоги. 15. Конструктивні елементи будівлі. Дахи. Покрівлі. Суміщені дахи. Будівлі із просторовими покриттями. 16. Конструктивні елементи будівлі. Вікна. Двері. Сходи. Лабораторні заняття – 15 год. (денна форма навчання) Назви тем практичних занять 1 Архітектура і конструкція. Загальна термінологія. 2 Основні відомості про будівлі та споруди. 3. Нормативні основи проектування. Громадські будівлі. 4. Нормативні основи проектування. Житлові будівлі. 5. Індивідуальний однородинний житловий будинок. 6. Промислові будівлі і споруди. 7. Нормативні основи проектування. Висотні будівлі. 8. Концепції у проектуванні індивідуального житла. 9. Схема функціонального зонування території. 10. Дизайн-коцепція фасадів 11. Побудова повздовжнього та/або поперечного розрізів. 12. Конструктивні елементи будівлі. 13. Конструктивні елементи будівлі. 14. Конструктивні елементи будівлі. 15. Конструктивні елементи будівлі. 16. Візуалізація. Масштаб.
Методи та критерії оцінювання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі Поточний контроль Завдання: Тестування – max 30 Завдання: «Проектна пропозиція» – max 30 Завдання: Доповідь-захист – max 10 Підсумковий контроль Екзамен – max 30
Критерії оцінювання результатів навчання: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок Види завдань бали Завдання: Тестування Обрати правильні відповіді із запропонованих варіантів тестів. Обсяг – 16 тем х 10 тестів. Критерії оцінки: • правильна відповідь; 30 Завдання: «Проектна пропозиція» Представити своє концептуальне вирішення об’єкту предметно-просторового середовища, пояснити архітектурно-просторову структуру та основні конструктивні елементи. Критерії оцінки: • чітке розуміння основних конструктивних елементів та їх функції; • розуміння архітектурного креслення (план, фасади, розріз, план даху, візуалізація об’єкту, масштаб); • обґрунтувати пропозицію свого варіанту концептуального вирішення та пояснити вибір основних матеріалів. 30 Завдання: Доповідь Дати коротку характеристику об’єкту, пояснити концепцію проектної пропозиції. Обсяг – 5-7 хвилин. Критерії оцінки: • розкриття змісту проектної пропозиції; • розуміння та володіння основною фаховою термінологією; • характер усного виступу, відповіді на запитання 10
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова 1. Бойко Х. С. Типи будинків та архітектурні конструкції: навчальний посібник / Х. С. Бойко. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2023. – 224 c. 2. Гнесь І.П. та ін. Однородинний житловий будинок: Навч. посібник/ І.П. Гнесь, Р.А. Рудик, І.В. Якубовський – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2007.- 112 с. 3. Гнесь І. П. Багатоквартирне житло: тенденції еволюції. Монографія. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2013. - 652 с. 4. Даниленко В.Я. Дизайн: Підручник.-Харків: ХДАДМ, 2003.-320 с. 5. Лінда С.М. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд: Навчальний посібник. Друге видання, виправлене і доповнене. - Львів: Вид-во Національного університету „Львівська політехніка”, 2013. – 644 с. 6. Лінда С. М., Моркляник О. І. Типологія громадських будівель і споруд Львів: Підручник. – Вид-во Львівської політехніки, 2015. - 348 с. 7. Шимко В.Т. Архитектурно-дизайнерское проектирование: Учебное пособие.- М.: Архитектура, 2004.- 296 с. Допоміжна 1. Нойферт П., Нефф Л. Проектирование и строительство. Дом, квартира, сад: Перевод с нем. – Третье изд., перераб. и дополн.: – М.: Изд-во “Архитектура-С”, 2010. – 264 с. 2. Уайт Э., Робертсон Б. Архитектура. Формы, конструкции, детали. Иллюстрированный справочник. – М.: АСТ, Астрель, 2005. – 112 с. 3. Пашковский В и др. Архитектурное проектирование жилых зданий. Учебное пособие. М.: Архитектура - С, 2016. 488 с. Інформаційні ресурси 1. Електронний навчально-методичний комплекс «Проектування інтер’єрів, частина 2» для студентів Інституту архітектури першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 022 «Дизайн», укладач - доц., к. арх. Бойко Х.С. Адреса інформаційного ресурсу у Віртуальному середовищі Львівської політехніки: https://vns.lpnu.ua/user/view.php?id=8044&course=13601 2. ДБНУ А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». – К.: Мінрегіон України, 2014. https://dbn.co.ua/load/normativy/dbn/dbn_a_2_2_3_2014/1-1-0-1168 3. ДБНУ Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». – К.: Мінрегіон України, 2019. https://dbn.co.ua/load/normativy/dbn/b_2_2_12/1-1-0-1802 4. ДБНУ В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги». – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2017. http://dreamdim.ua/wp-content/uploads/2018/08/DBN-V.1.1-7-2016.pdf 5. ДБНУ В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення». – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2019. https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2019/03/V229-2018.pdf 6. ДБНУ В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення». – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2019. https://dbn.co.ua/load/normativy/dbn/dbn_v_2_2_15_2015_zhitlovi_budinki_osnovni_polozhennja/1-1-0-1184 7. ДБНУ В.2.2-41:2019 «Висотні будівлі. Основні положення». – К.: Мінрегіон України, 2019. https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2019/10/V2241-2019.pdf 8. Державний Класифікатор України (ДК БС) 018-2000 «Державний класифікатор будівель та споруд». – К.: Держстандарт України, 2000. https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va507565-00#Text 9. http://z500.com.ua/ua/; https://ua.dom4m.com.ua; https://eurohouse.ua/ua; https://chproekt.com.ua; https://www.archon.com.ua; https://www.archeton.pl; https://pracownia-projekty.dom.pl; https://www.extradom.pl;https://www.domywstylu.pl; https://lipinscy.pl; https://www.dobredomy.pl; https://archello.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Проєктування інтер'єрів, частина 1 (курсовий проєкт)

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.E.056
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: к.арх., доц. Березко Олена Володимирівна к.арх., доц. Петровська Юліана Романівна Ст. викладач Служинська Марія Степанівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Предмет «Проектування інтер’єрів, частина 1 (КП)» є складовою частиною професійної підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Дизайн середовища», спеціальності «Дизайн». Вивчення дисципліни забезпечує засвоєння теоретичних знань та практичних навичок у формуванні дизайну інтер’єрів магазину самообслуговування. Основною метою курсу є виконання завдань по розміщенні торговельно-технологічного обладнання, функціональних зв’язків та дизайн інтер’єру магазину самообслуговування в комплексному його вирішенні із супутніми технічними кресленнями та візуалізаціями оригінальної дизайн-ідеї.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій і методів дизайну та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. - Здатність розробляти кілька варіантів концептуальних вирішень об’єктів предметно-просторового середовища. - Здатність розробляти дизайн середовища предметно-просторових комплексів для будівель і споруд. - Здатність враховувати при створенні об’єктів предметно-просторового середовища потреб всіх категорій споживачів та застосовувати комплексний підхід у проектуванні. - Здатність виконувати робочі креслення та супровідну технічну документацію для дизайну інтер’єрів та окремих елементів. - Здатність виконувати візуалізацію проектованих об’єктів предметно-просторового середовища та макет проектного рішення. У результаті навчання здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Аналізувати сучасні тенденції українських та світових проектів в дизайні інтер’єрів магазинів з функцією самообслуговування. 2. Знати Державні будівельні норми України закладів підприємства торгівлі та розуміти основні підходи до проектування та дизайну інтер’єрів закладів даного типу. 3. Здобути навички з планування чи перепланування приміщень, організації функціональних зв’язків та технологічних процесів у магазинах з функцією самообслуговування. 4. Сформувати альбом технічних креслень проекту та візуалізації інтер’єру закладу. 5. Вміти створити та презентувати власне дизайнерське вирішення інтер’єру закладу, враховуючи фірмовий стиль та тип продажу продукції.
Результати навчання: ПРНВ1.1.Розуміти важливість і значення проведення передпроектних досліджень, здійснення аналізу аналогів проектних вирішення та вміти використовувати здобуті результати в проектуванні. ПРНВ1.2.Вміти користуватись нормативно-довідковою літературою при проектуванні предметно просторового середовища. ПРНВ 1.3 Орієнтуватися в розмаїтті сучасних програмних та апаратних засобів, використовувати знання і навички роботи з фаховим комп’ютерним забезпеченням. ПРНВ1.4. Застосовувати комплексний художньо-проектний підхід для створення цілісного образу предметно-просторового середовища. ПРНВ1.5.Вирішувати функціональні завдання з урахуванням властивостей матеріалів та конструктивних побудов, застосовувати новітні технології у створенні сучасного дизайн-продукту. ПРНВ1.8. Застосовувати набуті знання і розуміння предметної галузі та сфери професійної діяльності у практичних ситуаціях при виконанні робочих креслень і супровідної технічної документації а також під час презентації готових проектів. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); КОМ2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих нових фахових знань. АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. АіВ4. Здатність популяризувати надбання національної та всесвітньої культурної спадщини, а також сприяти проявам патріотизму, національного самоусвідомлення та етнокультурної само-ідентифікації. АіВ5. Здатність формувати екологічну свідомість і культуру особистості, застосовувати екологічні принципи в житті та професійній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Матеріалознавство в проектуванні інтер’єрів (КП) Основи ергономіки Наступні навчальні дисципліни: Проектування інтер’єрів, ч.2
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Проектування інтер’єрів, ч.1 (КП)» розрахований на один семестр вивчання та є однією зі складових комплексу фахової підготовки. Охоплює 120 годин практичних занять у 6-му семестрі, містить теоретичну та практичну частини в межах роботи над курсовим проектом. У теоретичній частині курсу викладаються матеріали, які висвітлюють основні державні будівельні норми закладів підприємства торгівлі та підходи до проектування та дизайну інтер’єрів закладів даного типу. Студенти ознайомлюються з історією, сучасним досвідом та прогресивними ідеями у дизайн-проектуванні інтер’єрів магазинів самообслуговування. У практичній роботі студент вивчає методи аналізу реалізованих проектів у світовій та вітчизняній практиці, професійну термінологію та принципи формування робочих креслень проекту; отримує навички з планування чи перепланування приміщень, організації функціональних зв’язків та технологічних процесів у магазинах з функцією самообслуговування, а також опановує методи презентації власного дизайнерського вирішення інтер’єру закладу, враховуючи фірмовий стиль та тип продажу продукції.
Опис: Завдання курсового проекту: Розробка дизайн інтер’єру магазину самообслуговування торговельною площею до 400 м2 з широким асортиментом продовольчих товарів. Проект включає перепланування існуючих приміщень, розрахунок робочих місць продавців, площі для покупців, площі проходів, основних евакуаційних проходів, зонування приміщення, влаштування кафетерію у вхідній зоні магазину, шаф для тимчасового зберігання речей, вхідних турнікетів, місця для візочків та корзин для покупців, блоку санвузлів, розташування стелажів та nехнологічного обладнання у залі магазину, місць касових терміналів для розрахунку покупців, а також передбачення складських, адміністративних та виробничих приміщень.
Методи та критерії оцінювання: За виконання курсового проекту протягом семестру студент може отримати максимально 100 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Стисла інформацію про дослідження об’єкту дизайну. Натурні обстеження. Фотофіксація. Ситуаційна схема. Обмірний план. Пошук художнього образу. Довідка про тематику обраного закладу. Аналоги вирішень дизайну інтер’єрів - (10 балів). Плану монтажу та демонтажу стін та перегородок дизайн-проекту. Умовні позначення. Примітки - (5 балів). Функціональне зонування приміщення магазину самообслуговування - (5 балів). План розташування технологічного обладнання в залі магазину. Специфікація обладнання. Розмірні креслення, осьові лінії. Експлікація. Площі приміщень закладу торгівлі. Схема організації руху потоків відвідувачів - (10 балів). Передбачення адміністративно-побутових, складських та технічних приміщень закладу. Завантаження продукції в заклад - (5 балів). План підлогового покриття магазину, вхідної групи, санітарних кімнат, кафетерію та торгового залу. Специфікація покриття, площі, матеріали та фірма виробника - (5 балів). План вентиляції - (5 балів). План освітлення - (5 балів). Розгортки стін у залах магазину. Специфікація оздоблювальних матеріалів приміщень для відвідувачів (на стінах торгового залу, вхідній зоні-тамбуру, кафетерії та санвузлах). Матеріали виготовлення, площі оздоблення та фірма виробника - (10 балів). Візуалізація авторських деталей та елементів в інтер’єрі закладу (загальні та детальні розміри, виносні лінії та додаткові пояснення, масштаб, матеріали виготовлення). Специфікація вже існуючих меблів та елементів обладнання - (10 балів). Логотип та назва для магазину самообслуговування. Креслення. Перспективні зображення в інтер'єрі закладу. Розміщення вивіски із зазначенням типу й назви закладу. Графічні засоби навігації та інформації у магазині - (10 балів). Перспективні зображення інтер'єру залів, вхідної групи, кафетерію та санітарних приміщень - (20 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення ДБН В.2.2-23:2009 Підприємства торгівлі. Будинки і споруди. ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд ДБН В.2.2-25:2009 Підприємства харчування (заклади ресторанного господарства) ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення. Проектування закладів харчування : навч. посіб. / Л. С. Грицюк, С. М. Лінда, В. Б. Якубовський ; Нац. ун-т «Львів. політехніка». Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. 184 с. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд: Навчальний посібник. С.М. Лінда, Львів : видавництво Нац. Університету «Львівська політехніка», 2010. Бойко Х. С. Типи будинків та архітектурні конструкції. Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. 224 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).