Типографіка і дизайн реклами

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.E.028
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Галишич Руслан Ярославович, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри ДОА
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Розуміти правила функціонування вербальної та невербальної комунікації в галузі реклами. Знати норми формування рекламних текстів копірайтингу. Вміти складати рекламні історії, інформаційні текстові, блоки, рекламні девізи. Будувати коди рекламного повідомлення на основі рекламної ідеї, що поєднує вербальну шрифтову та ілюстративну зображальну частини. Використовувати наукові моделі аналізу та творення рекламних повідомлень, в яких домінують візуальні художні форми - тексти, письмо, шрифти та асоціативно-образні статичні та динамічних зображення. Засвоїти художньо-образну та метафоричну методу формування рекламного образу засобами графічного промислового та предметно-просторового дизайнів. Вміти зробити рекламний дизайн на тему соціальної події. Курсова робота та курсовий проект – це рекламний дизайн, що передбачає розробку таких складових рекламного повідомлення, як: програма події, рекламний буклет, проспект, летючка, інформаційний постер чи афіша, ключові кадри для відео кліпу чи анімаційного кліпу, рекламний кліп у відео форматі, зовнішня реклама в міському середовищі, на фасадах будинків, в інтер’єрному просторі, на транспорті та в медіапроторі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Світло і колір в дизайні Теорія реклами і фірмовий стиль Дизайн пакування Мультимедійний дизайн
Короткий зміст навчальної програми: Курс висвітлює теорію вербальної та невербальної комунікації в галузі реклами. Вивчається способи осмислення та формування рекламної ідеї, сюжету рекламного повідомлення, закономірності складання рекламних текстів. Простежено закономірності творення рекламних кодів на основі вербальної, письмової шрифтової та зображальної інформації. Розуміння рекламної кампанії та інтеграторів, поняття єдиного модуля - текстового та ілюстративно-зображального комплекту рекламних елементів. Розглядається взаємодія та взаємозалежність підходів у художньому проектуванні рекламних об’єктів у міському середовищі, на фасадах будинків та споруд, в інтер’єрних просторах, на виробах, упаковці, на транспорті. Розглядається вербальна та невербальна реклама в мультимедійному просторі. У процесі розкриття теми виявляється специфіка графічного та пластичного формотворення елементів рекламного повідомлення, яка і визначає ефективність реклами, залежно від обраного медіа носія. Вивчається трансміграція понять, знаків, образів та символів в гуманітарних, виробничо-споживчих та соціальних сферах, які визначають характер постіндустріального дизайну та реклами. Також вивчається трансформація площинних знаків, шрифтів в об’ємні пластичні форми, логотипи, вивіски, динамічна шрифтова реклама. Виявляється роль текстів та шрифтів у формуванні коду візуального повідомлення у рекламі мистецьких популярних подій, індустрії модного одягу. Художньо-образні особливості розвитку власних акцидентних шрифтів в галузі реклами, для соціальних та мистецьких подій та корпоративного дизайну для комерційних підприємств. Практична частина курсу це рекламний дизайн культурної, мистецької, політичної чи якоїсь іншої соціальної події, що базується на поєднанні стилізованих шрифтових частин: заголовків, рубрик, слоганів, з рекламними персонажами, образом товару, згідно придуманого рекламного задуму та сюжету.
Методи та критерії оцінювання: Курс лекцій, практичні заняття та курсова графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль лекції (семінари) – 10%. Підсумковий контроль – тести, усні відповіді, презентація рекламної дизайн ідеї - 20%, курсова робота - розробка системи знаків та образів на обрану тему - 70% засобами комп’ютерної графіки.
Рекомендована література: 1. Hlavsa O., Wick K. Typographia. SNTL, 1975. 2. Айзенберг. М. Н. Менеджмент реклами. - М., 1.991. 3. Веркман Д. К. товарньїе знаки. Создание, психология, восприятие. - М.: Прогресе,1986. 4. Галишич Р. Я. методичні вказівки для практичних занять з дисципліни «Типографіка» для магістрів газузі знань 0202 «Мистецтво» базового напряму «Дизайн», спеціалізації графічний дизайн (дизайн реклами та візуальних комунікацій). - С. 69. - Львів 2008. Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, восприятие. М.:Прогресс, 1986. 5. Котлер. Ф. Основи маркетинга. - М., 1992. 6. Крафт 3. Защитная марка. - Берлин, 1970. 7. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. 8. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. 9. Минаев Г. Слоганн нового поколения: с крильїшками // Релкамнне идеи - УЕ8! 1998. 10. Мокшанцев. Р. Й. Психология реклами. - Москва, Новосибирск, 2002. 11. Морозова Й. Слогая слоганн. М.: РИП-Холдинг, 1998. 12. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. - Харьков: Ранок Веста, 2001. 13. Почепцов. Г. Г. Теорія комунікацій. - К.: Спілка рекламістів України, 1996. 14. Рамат Е. В. Формирование фирмового стиля в системе маркетингових коммуникаций //Маркетинг й реклама. 1998. № 5. С. 14-18. 15. Рівке .Т. шігогіисгіоп Соттипісаііоп ЗішНез. - Ьопдоп, М.У., 1990. 16. Ромат В. Е. Реклама. - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск., 2001. 17. Рудер Э. Типографика. М.:Книга, 1982. 18. Слоган: фундамент рекламной кампании // Рекламние технологии. 2000. № 8. С. 5-6. 19. Утевська Ф. І. Невмирущі знаки. - К.: Веселка, 1981. 20. Юнг. К. Г. Архетип й симол. - М.: Ренессанс, 1991.

Типографіка і дизайн реклами (курсовий проєкт)

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.E.030
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Галишич Руслан Ярославович, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри ДОА
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Розуміти правила функціонування вербальної та невербальної комунікації в галузі реклами. Знати норми формування рекламних текстів копірайтингу. Вміти складати рекламні історії, інформаційні текстові, блоки, рекламні девізи. Будувати коди рекламного повідомлення на основі рекламної ідеї, що поєднує вербальну шрифтову та ілюстративну зображальну частини. Використовувати наукові моделі аналізу та творення рекламних повідомлень, в яких домінують візуальні художні форми - тексти, письмо, шрифти та асоціативно-образні статичні та динамічних зображення. Засвоїти художньо-образну та метафоричну методу формування рекламного образу засобами графічного промислового та предметно-просторового дизайнів. Вміти зробити рекламний дизайн на тему соціальної події. Курсова робота та курсовий проект – це рекламний дизайн, що передбачає розробку таких складових рекламного повідомлення, як: програма події, рекламний буклет, проспект, летючка, інформаційний постер чи афіша, ключові кадри для відео кліпу чи анімаційного кліпу, рекламний кліп у відео форматі, зовнішня реклама в міському середовищі, на фасадах будинків, в інтер’єрному просторі, на транспорті та в медіапросторі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Світло і колір в дизайні Теорія реклами і фірмовий стиль Дизайн пакування Мультимедійний дизайн
Короткий зміст навчальної програми: Курс висвітлює теорію вербальної та невербальної комунікації в галузі реклами. Вивчається способи осмислення та формування рекламної ідеї, сюжету рекламного повідомлення, закономірності складання рекламних текстів. Простежено закономірності творення рекламних кодів на основі вербальної, письмової шрифтової та зображальної інформації. Розуміння рекламної кампанії та інтеграторів, поняття єдиного модуля - текстового та ілюстративно-зображального комплекту рекламних елементів. Розглядається взаємодія та взаємозалежність підходів у художньому проектуванні рекламних об’єктів у міському середовищі, на фасадах будинків та споруд, в інтер’єрних просторах, на виробах, упаковці, на транспорті. Розглядається вербальна та невербальна реклама в мультимедійному просторі. У процесі розкриття теми виявляється специфіка графічного та пластичного формотворення елементів рекламного повідомлення, яка і визначає ефективність реклами, залежно від обраного медіа носія. Вивчається трансміграція понять, знаків, образів та символів в гуманітарних, виробничо-споживчих та соціальних сферах, які визначають характер постіндустріального дизайну та реклами. Також вивчається трансформація площинних знаків, шрифтів в об’ємні пластичні форми, логотипи, вивіски, динамічна шрифтова реклама. Виявляється роль текстів та шрифтів у формуванні коду візуального повідомлення у рекламі мистецьких популярних подій, індустрії модного одягу. Художньо-образні особливості розвитку власних акцидентних шрифтів в галузі реклами, для соціальних та мистецьких подій та корпоративного дизайну для комерційних підприємств. Практична частина курсу це рекламний дизайн культурної, мистецької, політичної чи якоїсь іншої соціальної події, що базується на поєднанні стилізованих шрифтових частин: заголовків, рубрик, слоганів, з рекламними персонажами, образом товару, згідно придуманого рекламного задуму та сюжету.
Методи та критерії оцінювання: Курс лекцій, практичні заняття та курсова графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль лекції (семінари) – 10%. Підсумковий контроль – тести, усні відповіді, презентація рекламної дизайн ідеї - 20%, курсова робота - розробка системи знаків та образів на обрану тему - 70% засобами комп’ютерної графіки.
Рекомендована література: 1. Hlavsa O., Wick K. Typographia. SNTL, 1975. 2. Айзенберг. М. Н. Менеджмент реклами. - М., 1.991. 3. Веркман Д. К. товарньїе знаки. Создание, психология, восприятие. - М.: Прогресе,1986. 4. Галишич Р. Я. методичні вказівки для практичних занять з дисципліни «Типографіка» для магістрів газузі знань 0202 «Мистецтво» базового напряму «Дизайн», спеціалізації графічний дизайн (дизайн реклами та візуальних комунікацій). - С. 69. - Львів 2008. Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, восприятие. М.:Прогресс, 1986. 5. Котлер. Ф. Основи маркетинга. - М., 1992. 6. Крафт 3. Защитная марка. - Берлин, 1970. 7. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. 8. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. - М.: Внсшая школа, 1980. 9. Минаев Г. Слоганн нового поколения: с крильїшками // Релкамнне идеи - УЕ8! 1998. 10. Мокшанцев. Р. Й. Психология реклами. - Москва, Новосибирск, 2002. 11. Морозова Й. Слогая слоганн. М.: РИП-Холдинг, 1998. 12. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. - Харьков: Ранок Веста, 2001. 13. Почепцов. Г. Г. Теорія комунікацій. - К.: Спілка рекламістів України, 1996. 14. Рамат Е. В. Формирование фирмового стиля в системе маркетингових коммуникаций //Маркетинг й реклама. 1998. № 5. С. 14-18. 15. Рівке .Т. шігогіисгіоп Соттипісаііоп ЗішНез. - Ьопдоп, М.У., 1990. 16. Ромат В. Е. Реклама. - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск., 2001. 17. Рудер Э. Типографика. М.:Книга, 1982. 18. Слоган: фундамент рекламной кампании // Рекламние технологии. 2000. № 8. С. 5-6. 19. Утевська Ф. І. Невмирущі знаки. - К.: Веселка, 1981. 20. Юнг. К. Г. Архетип й симол. - М.: Ренессанс, 1991.