Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Фотограмметрія та дистанційне зондування
Код дисципліни: 7.193.06.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: голова комісії – Ямелинець Андрій Степанович, члени комісії: професори Дорожинський Олександр Людомирович, Бурштинська Христина Василівна, Глотов Володимир Миколайович, старший викладач Грицьків Назар Зенонович (секретар ЕК).
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Надати спеціалізовані концептуальні знання та практичні уміння і навички для розв’язання складних професійних задач і проблем за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» освітньої програми «Фотограмметрія та дистанційне зондування» з акцентом на критичному мисленні, інноваційній діяльності та дослідницькій роботі. Підготувати студентів для професійної діяльності та можливості подальшого навчання для здобуття вищого кваліфікаційного рівня.
Завдання: 1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та іноземними мовами. 2. Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. 3. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях. 4. Відповідальність за якість виконуваної роботи. 5. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування технічних рішень. 6. Уміння аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованих задач, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення. 7. Використання відповідної термінології та форм вираження у професійній діяльності.
Результати навчання: 1. Здатність продемонструвати глибокі знання та навики щодо проведення експериментів, збору даних, моделювання та аналізу отриманих результатів, системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей у геодезії та землеустрої. 2. Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі геодезії та землеустрою. 3. Формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті. 4. Вести бесіду та дискусію українською та однією з іноземних мов. 5. Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення. 6. Критично оцінювати результати науково-прикладної діяльності. 7. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, французькою, польською). 8. Здатність використовувати різноманітні методи, зокрема інформаційні технології, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. 9. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні обґрунтовані висновки та знання до фахівців, нефахівців та осіб, які навчаються. 10. Здатність самостійно підготувати та захистити магістерську роботу на основі власних досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Захист магістерської роботи базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень з інженерної геодезії, картографії, землеустрою та кадастру, оцінки землі та нерухомого майна, геоінформаційних систем і технологій, фотограмметрії та дистанційного зондування, космічної геодезії та орієнтує на подальшу професійну і наукову кар’єру.
Опис: Обґрунтування актуальності, мети та завдань магістерської кваліфікаційної роботи. Аналіз існуючих досліджень та висвітлення теоретичних основ обраної тематики роботи. Технологічна схема проведення досліджень. Характеристика вхідних даних. Алгоритми вирішення завдань роботи. Оцінка якості отриманих результатів. Висновки.
Методи та критерії оцінювання: державна атестація
Критерії оцінювання результатів навчання: 94 бали – відмінно, 80 балів – добре, 60 балів – задовільно, менше 50 балів – неатестований.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.13. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій. Львів: НУ «ЛП», 2019. 37 с. 2. Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.14. Регламент перевірки на академічний плагіат кваліфікаційних робіт студентів, рукописів дисертацій та монографій, рукописів статей, поданих до опублікування у періодичних наукових виданнях в університеті. Львів: НУ «ЛП», 2019. 26 с. 3. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник/ Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій – Львів: Видавництво Львівської політехніки. 2018. – 88с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).