Комунікаційний менеджмент установи

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: К.філол.н., доцент Комова М.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: ЗН.1. Формувати стратегії системної організації, модернізації, підвищення ефективності управління інформаційною, бібліотечною та архівною діяльністю. ЗН.2. Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах. ЗН.3. Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації. ЗН.6. Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. ЗН.7. Застосувати законодавчі та нормативні документи, що регулюють функціонування інформаційної сфери. Уміти: УМ.1. Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги. УМ.2. Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. УМ.5. Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи. УМ.7. Використовувати методи проведення експертизи цінності, систематизації, обліку документів та формування архівних фондів. КОМ.2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ.1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ.3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології менеджменту даних та знань Технології управлінського документообігу
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок для застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на лабораторних заняттях, написання рефератів; - підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львів. політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів, 2021. 168 с. Балабанова Л., Сардак О. Управління персоналом. Київ : Центр навч. л-ри, 2019. 468 с. Руденко О. М., Штурхецький С. В., Шершньова О. В., Філіпова Н. В. HR-менеджмент у публічному управлінні : навч. посібн. Київ : Кондор-Видавництво, 2016. 124 с. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/ Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/

Комунікаційний менеджмент установи (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.E.022
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: К.філол.н., доцент Комова М.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: ЗН.1. Формувати стратегії системної організації, модернізації, підвищення ефективності управління інформаційною, бібліотечною та архівною діяльністю. ЗН.2. Здійснювати організацію та управління інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах. ЗН.3. Здійснювати процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації. ЗН.6. Використовувати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. ЗН.7. Застосувати законодавчі та нормативні документи, що регулюють функціонування інформаційної сфери. Уміти: УМ.1. Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги. УМ.2. Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. УМ.5. Використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем і їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи. УМ.7. Використовувати методи проведення експертизи цінності, систематизації, обліку документів та формування архівних фондів. КОМ.2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ.1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ.3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології менеджменту даних та знань Технології управлінського документообігу
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок для застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Методи та критерії оцінювання: - підсумковий контроль (100%): залік.
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львів. політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів, 2021. 168 с. Балабанова Л., Сардак О. Управління персоналом. Київ : Центр навч. л-ри, 2019. 468 с. Руденко О. М., Штурхецький С. В., Шершньова О. В., Філіпова Н. В. HR-менеджмент у публічному управлінні : навч. посібн. Київ : Кондор-Видавництво, 2016. 124 с. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/ Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/