Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Фармація, промислова фармація
Код дисципліни: 7.226.01.O.014
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: Керівник магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: - систематизація, закріплення, розширення теоретичних i практичних знань та вмінь зі спеціальності та застосування їх під час виконання конкретних наукових, проектних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; - розвиток навиків самостійної роботи й оволодіння методикою дослідження та експерименту, пов'язаних з темою роботи.
Завдання: ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами; уміння працювати у vіжнародному контексті; ЗК2. Здатність знання та розуміння предметної області та розуміння фаху; здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; ЗК3. Здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях; уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів; ЗК4. Здатність гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій; здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; ЗК6. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси; ФК3. Здатність знаходити оптимальні шляхи розв’язання наукових проблем у галузі промислової фармації; ФК4. Здатність розробляти та реалізовувати науково-технічні проєкти в галузі промислової фармації з урахуванням всіх аспектів вирішуваної проблеми, включаючи технічні, виробничі, експлуатаційні питання з метою створення екологічно безпечних виробництв
Результати навчання: ЗН6. Знання принципів оцінки переваг та недоліків лікарських засобів різних фармакотерапевтичних та фармакологічних груп на основі їх хімічних, фізико-хімічних, біофармацевтичних, фармакокінетичних, фармакодинамічних, фармакоекономічних особливостей; УМ5. Застосовувати знання з хімічних та фармацевтичних технологій для впровадження у виробництво лікарських засобів у різних лікарських формах; КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами; КОМ2. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях; АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення; АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики; АіВ4. Здатність демонструвати розуміння основних фахових засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Промислова технологія фармацевтичних виробництв, ч.1, ч.2; Моделювання і проектування хіміко-фармацевтичних підприємств в системі GMP; Економіка хіміко-фармацевтичних підприємств; Наукові аспекти технології ветеринарних і біомедпрепаратів; Професійна та цивільна безпека. Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи. кореквізити: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Обгрунтування теми та мети магістерської кваліфікаційної роботи. Огляд літературних даних. Основна частина, що включає обгрунтування вибору методів отримання нових сполук. Розрахункова частина. Проектування апаратурно-технологічної схеми. Будівельна частина. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки (презентація).
Опис: Анотація. Вступ. Огляд літературних даних. Основна частина, що включає обгрунтування вибору методів отримання нових сполук. Розрахункова частина. Проектування апаратурно-технологічної схеми. Будівельна частина. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки (презентація).
Методи та критерії оцінювання: Попередній захист магістерської кваліфікаційної роботи
Критерії оцінювання результатів навчання: Магістерську кваліфікаційну роботу оцінюють за такими критеріями: - відповідність роботи поставленому завданню; - актуальність теми роботи; - оцінка змісту усіх розділів роботи; - обґрунтованість прийнятих у роботі технічних рішень; - повнота огляду науково-технічної літератури та вміння її цитувати; - науково-технічний рівень та якість розрахунків; - оцінка обґрунтування змісту і якості пред’явленого комплексу конструкторсько-технологічної та іншої документації; - оцінка правильності використання стандартів, інших нормативних документів; - оцінка стилю та грамотності викладення пояснювальної записки, відповідність її оформлення до вимог стандартів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 94 бали – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 80 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 60 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
Рекомендована література: 1. Технологічне обладнання біотехнологічної і фармацевтичної промисловості: підручник [для вищ. навч. закл.] / Стасевич М.В., Милянич., А.О., Стрельников Л.С., Крутських Т.В, Бучкевич І.Р., Зайцев О.І., Гузьова., І.О., Стрілець О.П., Гладух Є.В., Новіков В.П. – Львів: «Новий Світ-2000», 2018. –410 с. 2. Обладнання технологічних процесів фармацевтичних та біотехнологічних виробництв: навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / М. В. Стасевич, А. О. Милянич, І. О. Гузьова [та ін.]; за ред. В. П. Новікова. — Вид. 2-ге, стереотип. — Вінниця: Нова Книга, 2016. — 408 с. 3. Процеси і апарати хіміко-фармацевтичної промисловості. Навч посібник для фарм і хім спец. / Сидоров Ю.І., Чуєшов В.І., Новіков В.П. - Вінниця: Нова Книга, 2009. -816 с. 4. Сидоров Ю.I., Влязло Р.Й., Новiков В.П. Процеси і апарати мікробіологічної тa фармацевтичної промисловості. / Львів: Iнтелект-Захiд, 2008. — 737 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).