Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.O.043
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: асистент Христина Юськів
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики за темою бакалаврської роботи є закріплення і поглиблення теоретичних фахових знань з фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін, опанування методів науково-дослідної роботи, професійних прийомів і навичок діяльності у сфері міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій.
Завдання: Основним завданням практики є закріплення, систематизація та розширення знань студентів з фахових дисциплін, удосконалення навичок збирання, аналізу та систематизації наукових матеріалів, опанування основних методів здійснення досліджень у сфері міжнародних інформаційних відносин, опанування сучасних методів організації виробничої діяльності, удосконалення навичок і вмінь професійної діяльності, розвинення самоосвіти, виховання потреби систематичного оновлення знань та їх творчого застосування у професійній діяльності.
Результати навчання: 1. Знати та розуміти природу міжнародних відносин та регіонального розвитку, еволюцію, стан теоретичних досліджень міжнародних відносин та світової політики, а також природу та джерела політики держав на міжнародній арені і діяльності інших учасників міжнародних відносин. 2. Знати та розуміти природу та динаміку міжнародної безпеки, розуміти особливості її забезпечення на глобальному, регіональному та національному рівні, знати природу та підходи до вирішення міжнародних та інтернаціоналізованих конфліктів. 3. Знати природу міжнародного співробітництва, характер взаємодії між міжнародним акторами, співвідношення державних, недержавних акторів у світовій політиці. 4. Знати принципи, механізми та процеси забезпечення зовнішньої політики держав, взаємодії між зовнішньою та внутрішньою політикою, визначення та реалізації на міжнародній арені національних інтересів держав, процесу формування та реалізації зовнішньополітичних рішень. 5. Знати природу та механізми міжнародних комунікацій. 6. Знати природу та характер взаємодій окремих країн та регіонів на глобальному, регіональному та локальному рівнях. 7. Здійснювати опис та аналіз міжнародної ситуації, збирати з різних джерел необхідну для цього інформацію про міжнародні та зовнішньополітичні події та процеси. 8. Збирати, обробляти та аналізувати великі обсяги інформації про стан міжнародних відносин, зовнішньої політики України та інших держав, регіональних систем, міжнародних комунікацій. 9. Досліджувати проблеми міжнародних відносин, регіонального розвитку, зовнішньої політики, міжнародних комунікацій, із використанням сучасних політичних, економічних і правових теорій та концепцій, наукових методів та міждисциплінарних підходів, презентувати результати досліджень, надавати відповідні рекомендації. 10. Вільно спілкуватися державною та іноземними мовами на професійному рівні, необхідному для ведення професійної дискусії, підготовки аналітичних та дослідницьких документів. 11. Здійснювати прикладний аналіз міжнародних відносин, зовнішньої політики України та інших держав, міжнародних процесів та міжнародної ситуації відповідно до поставлених цілей, готувати інформаційні та аналітичні. 12. Володіти навичками професійного усного та письмового перекладу з/на іноземні мови, зокрема, з фахової тематики міжнародного співробітництва, зовнішньої політики, міжнародних комунікацій, регіональних студій, дво- та багатосторонніх міжнародних проектів. 13. Вести фахову дискусію із проблем міжнародних відносин, міжнародних комунікацій, регіональних студій, зовнішньої політичної діяльності, аргументувати свою позицію, поважати опонентів і їхню точки зору. 14. Використовувати сучасні цифрові технології, спеціалізовані програмне забезпечення, бази даних та інформаційні системи для розв’язання складних спеціалізованих задач у сфері міжнародних відносин, суспільних комунікацій та/або регіональних студій . 15. Розуміти та застосовувати для розв’язання складних спеціалізованих задач міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій чинне законодавство, міжнародні нормативні документи і угоди, довідкові матеріали, чинні стандарти і технічні умови тощо. 16. Розуміти та відстоювати національні інтереси України у міжнародній діяльності. 17. Мати навички самостійного визначення освітніх цілей та навчання, пошуку необхідних для їх досягнення освітніх ресурсів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми професійної діяльності у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики або у процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і передбачають застосування відповідних теорій та методів
Опис: Практика студентів університету проводиться на базах практики, науково-технічний рівень яких відповідає вимогам робочих програм практики. Бази практик кафедри вибирають на основі аналізу можливостей організацій, установ щодо їхньої придатності для проведення відповідної практики студентів.
Методи та критерії оцінювання: Звіт про проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Оцінювання проводиться у балах: 88-100 балів - "відмінно" 71-87 балів - "добре" 50-70 балів - "задовільно"
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звіту з практики студентів оцінюється за такими критеріями: 88–100 балів (відмінне виконання завдань практики та наявність позитивних відгуків) 71–87 балів (виконання завдань практики вище середнього рівня та наявність позитивних відгуків) 50–70 балів (непогано виконано завдання практики, але зі значною кількістю недоліків, відгуки на практику містять низку зауважень) 1–49 балів (виконання практики не відповідає вимогам програми, відгуки від керівників на практику студента негативні)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Загальні положення та правила складання ДСТУ 8302:2015. URL: http://lib.pnu.edu.ua/files/dstu-8302-2015.pdf. 2. Основні вимоги до дисертацій та авторефератів дисертацій. Бюлетень ВАК України. 2007. № 6. С. 10. 3. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційної комісії Національного університету «Львівська політехніка». Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2015. 37 с. 4. Положення про організацію та проведення державної атестації студентів / Укл.: А. Г. Загородній, Р. О. Корж, Г. М. Лисяк, О. Ю. Лозинський, Б. В. Моркляник, В. А. Павлиш, Л. М. Пилипенко. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 40 с. 5. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу / Упор. О. Ю. Лозинський, В. А. Павлиш, А. Г. Загородній. Львів: Поліграфічний центр видавництва НУ «Львівська політехніка», 2008. 57 с. 6. Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. Київ: Знання, 2008. 310 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).