Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.O.044
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: Павлюх Марія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Бакалаврська кваліфікаційна робота - це самостійна науково-дослідницька робота, яка готується з метою публічного захисту та демонстрації рівня наукової кваліфікації, вміння самостійно проводити наукове дослідження, вирішувати конкретні наукові завдання.
Завдання: загальні компетентності: ЗК3. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК5. Здатність працювати в міжнародному контексті. ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК8. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК9. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК13. Здатність бути критичним і самокритичним. фахові компетентності: ФК1. Здатність виокремлювати ознаки та тенденції розвитку, розуміти природу, динаміку, принципи організації міжнародних відносин, суспільних комунікацій та/або регіональних студій. ФК2. Здатність аналізувати міжнародні процеси у різних контекстах, зокрема політичному, безпековому, правовому, економічному, суспільному, культурному та інформаційному. ФК3. Здатність оцінювати стан та напрями досліджень міжнародних відносин та світової політики у політичній, економічній, юридичній науках, у міждисциплінарних дослідженнях. ФК4. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі і практичні проблеми у сфері міжнародних відносин, зовнішньої політики держав, суспільних комунікацій, регіональних досліджень. ФК5. Здатність аналізувати вплив світової економіки, міжнародного права та внутрішньої політики на структуру й динаміку міжнародних відносин та зовнішньої політики держав. ФК7. Здатність аналізувати міжнародні інтеграційні процеси у світі та на Європейському континенті, та місце в них України. ФК9. Здатність застосовувати знання характеристик розвитку країн та регіонів, особливостей та закономірностей глобальних процесів та місця в них окремих держав для розв’язання складних спеціалізованих задач і проблем. ФК10. Здатність аналізувати структуру та динаміку міжнародних суспільних комунікацій, виявляти їх вплив на міжнародну систему, державні та суспільні інститути. ФК11. Здатність аналізувати природу та еволюцію міжнародних організацій, їх місця у системі міжнародних відносин, основних форм та перспектив співпраці України з ними. ФК13. Здатність аналізувати діяльність міжнародних недержавних акторів та транснаціональні відносини. ФК14. Здатність застосовувати сучасні технології пошуку, обробки і представлення інформації для аналізу процесів на міжнародній арені. ФК16. Здатність обирати та використовувати методи управління інформаційними потоками в міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях. ФК17. Здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні системи і технології у професійній діяльності. ФК18. Розуміння інформаційно-комунікаційних процесів в національному, регіональному й глобальному вимірах.
Результати навчання: РН04. Знати принципи, механізми та процеси забезпечення зовнішньої політики держав, взаємодії між зовнішньою та внутрішньою політикою, визначення та реалізації на міжнародній арені національних інтересів держав, процесу формування та реалізації зовнішньополітичних рішень. РН07. Здійснювати опис та аналіз міжнародної ситуації, збирати з різних джерел необхідну для цього інформацію про міжнародні та зовнішньополітичні події та процеси. РН10. Вільно спілкуватися державною та іноземними мовами на професійному рівні, необхідному для ведення професійної дискусії, підготовки аналітичних та дослідницьких документів. РН11. Здійснювати прикладний аналіз міжнародних відносин, зовнішньої політики України та інших держав, міжнародних процесів та міжнародної ситуації відповідно до поставлених цілей, готувати інформаційні та аналітичні матеріали. РН14. Використовувати сучасні цифрові технології, спеціалізовані програмне забезпечення, бази даних та інформаційні системи для розв’язання складних спеціалізованих задач у сфері міжнародних відносин, суспільних комунікацій та/або регіональних студій. РН15. Розуміти та застосовувати для розв’язання складних спеціалізованих задач міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій чинне законодавство, міжнародні нормативні документи і угоди, довідкові матеріали, чинні стандарти і технічні умови тощо. РН18. Знати сучасні технології, що використовуються для пошуку, аналізу, обробки та представлення інформації у сфері міжнародних відносин, насамперед технології Big Data. РН19. Обирати та використовувати методи управління міжнародними інформаційними потоками, зокрема в цілях національного брендингу та брендингу територій. РН20. Застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та розуміти їхні особливості в глобальному вимірі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: кваліфікаційний екзамен
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційна бакалаврська робота має розв’язувати складну задачу або проблему в сфері міжнародних відносин, зовнішньої політики, суспільних комунікацій та регіональних студій, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов та вимог. У кваліфікаційній роботі не повинно міститися академічного плагіату, фальсифікації та фабрикації результатів. Кваліфікаційна робота має бути розміщена на сайті закладу вищої освіти або його структурного підрозділу, або у репозитарії закладу вищої освіти. Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства.
Опис: Кваліфікаційна робота покликана продемонструвати як студент володіє методами дослідження міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій, міжнародної інформації; його вміння проводити інформаційно-аналітичне дослідження (зокрема, з використанням інформаційних технологій і систем); аналізувати міжнародну інформацію соціальних систем, міжнародних систем та глобального розвитку, проблем інформаційного суспільства; здійснювати математичне моделювання ситуацій міжнародних відносин; застосовувати досвід інформаційних війн та психологічних операцій у міжнародних відносинах, здійснювати пошукове і нормативне прогнозування, узагальнювати і формулювати висновки з результатів дослідження, самостійно працювати з джерелами інформації, використовувати сучасні програмні засоби та іноземні мови.
Методи та критерії оцінювання: Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи. Оцінювання проводиться у балах: 94 бали - "відмінно" 80 балів - "добре" 60 балів - "задовільно"
Критерії оцінювання результатів навчання: захист роботи на засіданні ЕК, 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Дзядик Н. Я. Глобальне громадянське суспільство як новий суб’єкт світової політики в умовах глобалізації. Магістерська кваліфікаційна робота. Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. 100 с. 2. Загальні положення та правила складання ДСТУ 8302:2015. URL: http://lib.pnu.edu.ua/files/dstu-8302-2015.pdf. (дата звернення: 27.01.2020). 3. Методичні рекомендації до виконання, подання до захисту та захист магістерських кваліфікаційних робіт зі спеціальності 08.03.020401 «Міжнародна інформація» (проект) / укл.: Ю. О. Лунь, В. В. Гулай, М. І. Густі, А. П. Крап та ін. Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. 32 с. 4. Основні вимоги до дисертацій та авторефератів дисертацій. Бюлетень ВАК України. 2007. № 6. С. 10. 5. Павлюх М. В. Соціально-політична комунікація в сучасних польських медіа. URL: https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/08/dis_pavlyuh.pdf (дата звернення: 7.02.2020). 6. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційної комісії Національного університету «Львівська політехніка». Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2015. 37 с. 7. Положення про організацію та проведення державної атестації студентів / Укл.: А. Г. Загородній, Р. О. Корж, Г. М. Лисяк, О. Ю. Лозинський, Б. В. Моркляник, В. А. Павлиш, Л. М. Пилипенко. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 40 с. 8. Регламент перевірки на академічний плагіат кваліфікаційних робіт студентів, рукописів дисертацій та монографій, рукописів статей, поданих до публікування у періодичних наукових виданнях в Національному університеті «Львівська політехніка» 2018 року. 26 с. 9. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу / Упор. О. Ю. Лозинський, В. А. Павлиш, А. Г. Загородній. Львів: Поліграфічний центр видавництва НУ «Львівська політехніка», 2008. 57 с. 10. Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. Київ: Знання, 2008. 310 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).